רשומות

יום רביעי, 9 במרץ 2016

השקת קולקציית בגדי ונעלי הספורט של UNDER ARMOUR לקיץ 2016

 


ההזמנה שקיבלתי להשקת בגדי ונעלי הספורט של חברת UNDER ARMOUR שימחה אותי. לא כי אני איזה ספורטאית דגולה אלא כי יש אפשרות שאחרי שאשמע על איכות המוצרים ואראה כמה הם יפים ויעילים ידבק בי החשק לחזור לעסוק בספורט ואשוב אל חדרי הכושר רק כדי שכל המתעמלות יבהו בבגדי הספורט המעולים שלי. כן, כן, שטחית, זה מה שאני. אולי תתפלאו אך אחרי ששמעתי, מיששתי, התפעלתי ומדדתי באמת חזר לי החשק לעסוק בספורט. הליכה מהירה גם נחשב? נכון? ועם נעלי הספורט המדהימות של under armour זה קל עד מאד.
 

אבל, בואו נתחיל עם עובדות. חברת under armour  נוסדה על ידי קווין פלאנק, שחקן פוטבול לשעבר מאוניברסיטת מרילנד. הוא הקים את החברה כיוון שחיפש חולצה נושמת ומנדפת זיעה לספורטאים ולא מצא כזו. הוא חיפש ומצא בד סינתטי שהתאים למה שחיפש ובמרתף ביתה של סבתו החל לייצר חולצות ספורט אותם מכר בעצמו בקבוצות ספורט אוניברסיטאיות. החברה גדלה והתרחבה עד שבשנת 1998 זכתה החברה בחוזה עם ליגת הפוטבול האירופאית ומשם הכל היסטוריה. החברה היא כיום השנייה בגודלה בארצות הברית ואף עקפה את חברת אדידס. מקום מושבה הוא בבולטימור מרילנד והיא מתמקדת בייצור מוצרי ספורט מתקדמים אשר תפקידם לספק מענה ממשי ומקצועי לספורטאים מקצוענים וחובבנים גם יחד. החברה היא הספק הרשמי של בגדי הספורט לליגה העליונה לבייסבול, לליגה הלאומית להוקי, לנבחרות הבייסבול והסקי של ארה"ב ועוד.



 

 
 

 

פלג נורני סמנכ"ל חברת גט פרו שהיא היבואנית הבלעדית של אנדר ארמור בישראל, סיפר לנו על הפרזנטורים הייחודיים של החברה. כמו מיסטי קופלנד- רקדנית שחורה שבתחילת דרכה חוותה קשיים וכישלונות. היא נבחרה כיוון שהחברה מבקשת להעביר מסר של עידוד ושל הגשמה. או סטפן קרי, שחקן הכדורסל הנודע. בגדי אנדר ארמור מעוצבים באופן כזה שיאפשרו לספורטאים לשפר את הישגיהם. הדגש הוא על מוצר שעובד למען הלובש וגורם לספורטאי לחוש טוב יותר עם עצמו וכך משפר את ביצועיו ומניע אותו להישגים והצלחות. כל המוצרים מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית המאפשרת טיפול בלחות והזעה והאריג ממנו מיוצרים פריטי הלבוש הוא אריג ייחודי לחברה, בעל מבנה מיוחד המאפשר פתרונות חדשניים לנושא זה. החברה ערכה מחקרים ובדיקות בקרב מאות ספורטאים בארה"ב ונמצא כי עלייה בטמפרטורה הפנימית של הגוף עלולה לגרום לעייפות השרירים ולהאטת זמן התגובה של הספורטאי. הבגד חייב לשמור את פני העור החיצוניים קרירים ככל האפשר, כך שהגוף יוכל בקלות לשחרר חום ולהשיג ביצועים מרביים וזה מה שעושים בגדי הספורט של אנדר ארמור.


בצילומים- פלג ורוני מסבירים לנו על אופן ייצור הנעליים והביגוד המיוחד.

רוני אראל גינזבורג, מנהלת השיווק, דיברה על רצון החברה להעביר את התשוקה והרצון לעסוק בספורט גם לילדים. לכן גם יצאה החברה בקולקציה מיוחדת המותאמת  לילדים. החברה מתכננת להתרחב והמטרה היא לתפוס בארץ חלק מרכזי בנושא אביזרי ובגדי הספורט ובקרוב יפתחו סניפים נוספים בהשקעה גדולה. כיום, ניתן למצוא את מוצרי החברה בסניפי גט פרו בארץ, במשביר לצרכן, בורטהיימר ספורט ובחנויות פרטיות ומכוני כושר.


 

בגדי הספורט הקייצים מנדפים זעה במהירות העולה על מוצרים אחרים. הם גם מתייבשים במהירות ואני יכולה להעיד שהם גם צבעוניים, רעננים ומושכי עין. כפי שתראו בצילומים. הקולקציה כוללת פריטים לגברים, נשים וילדים המותאמים לכל קטגוריות הספורט. נעלי הספורט של החברה עשויות בטכנולוגיות ריכוך מיוחדות, הם תומכים את הרגל והחומר המיוחד הדחוס בסוליות מאפשר נחיתה רכה בעת ריצה. הנעליים שמדדתי, היו קלות מאד, נוחות והרגישו כמו גרביים ולא כמו נעליים. פשוט נהדרות.




 

ולסיום- יודעים מה פירוש השם UNDER ARMOUR? הפירוש הוא מתחת לשריון. קווין, היה שחקן פוטבול והחולצה הראשונה שעשה הייתה חולצה שתשמש את שחקני הפוטבול מתחת לשריון שהם לובשים. חולצה שתהיה נוחה ומתאימה.

לאנדר ארמור בפייסבוק-


 לרשת גט פרו בפייסבוק-



סניפים:

GET-PRO תל אביב - שדרות הר ציון 106 ת"א, 03-6826655
GET-PRO נמל ת"א - מבנה 8 נמל ת"א, 03-5461773
GET-PRO חולון - הכישור 1 (המרכבה פינת האורגים) חולון,
03-5253222
GET-PRO נתניה - רחוב המחקר 1, מרכז רוגובין (ליד רמי לוי), 09-7748552
GET-PRO באר שבע - דרך חברון 21, מרכז BIG, באר שבע, טל' 08-6450726
GET PRO בילו – בילו סנטר קריית עקרון, טל' - 08-9390050

 

 

 

תגובה 1:

  1. רשת מהממת, תמיד יש להם קולקציה טובה של נעלי ספורט נשים ואני קונה מהם תמיד.
    תודה על השיתוף!

    השבמחק