רשומות

יום חמישי, 31 במרץ 2016

k-swiss מגיעה לישראל ומציגה קולקציית נעלי ספורט אופנתית וצעירה



השבוע הוזמנתי להשקת אולם התצוגה החדש והיפה של נעלי k-swiss ולתצוגת קולקציית אביב קיץ 2016. שי אסיס המייבא את נעלי k-swiss מארה"ב, סיפר לנו שהחברה חוגגת כבר חמישים שנה והיא מוכרת כמובילת טרנדים ואופנה בקרב צעירי ארה"ב ואירופה. כחברה בינלאומית מובילה, דואגת החברה לעיצובים איכותיים ונוחים. הנעליים מיוצרות מעורות אמיתיים ולא סינטטיים, מתוך התחשבות בצרכי הלקוחות והרצון לשמור על רמת איכות גבוהה לאורך זמן. שוחחתי גם עם ערן סבג מנהל המכירות של חברת K-SWISS בישראל. ערן סיפר לי שכיום משווקות הנעליים לחנויות נעליים שנבחרו במיוחד. ניתן למצוא אותן ברשת סטורי ובחנויות ידועות נוספות המוכרות מותגי נעלי ספורט ידועות. הכוונה היא לפנות לקהל הסטייליסטי המבין בטרנדים ומחפש נעלי ספורט שהם גם אופנתיות, גם רעננות וגם איכותיות. תוך חצי שנה תיפתח בארץ גם חנות דגל של המותג והמטרה היא לשווק את הנעליים בכ-מאתיים חנויות מקריית שמונה ועד אילת.

 
                              בצילום- הבעלים שי אסיס
קולקציית הנעליים מוצעת לנשים וגברים ובעתיד הקרוב גם לילדים. החברה מתמחה בנישת הסניקרס ונעלי הספורט האופנתיות ובתצוגה גיליתי מבחר גדול של סניקרס בצבעי פסטל משגעים וגם נעליים בצבעים מטאליים כמו זהב, כסף וורוד מסטיק שאני בטוחה שיאזלו מהחנויות מהר מאד. תוכלו למצוא דגמים המותאמים ליום יום וגם ליין ערב אופנתי ויוקרתי במיוחד בעיצובו של "בילי ריד" מעצב העל מארה"ב שבין היתר זכה בפרס מעצב הגברים של השנה המשתף פעולה עם K SWISS מזה מספר שנים בליין פרימיום משלו.
 

החברה מתעדכנת באופן תדיר במגמות האופנה החדשות ומבקרת פעמיים בשנה בלוס אנג'לס במטה העולמי של K SWISS ומייבאת סמפלים של כל דגמי הקולקצייה (כ 500-600 בעונה לערך) ומתוכם בוחרת את הקולקציה הבאה תוך התאמה לטרנדים של הקהל הישראלי

הנעליים מיוצרות מבדים איכותיים ועורות אמתיים תוך הקפדה על תיפורים רפידות וגימורים ברמה גבוהה.



 
 
 
 




 
בקולקציית נעלי הספורט ניתן למצוא מגוון דגמים לגברים ונשים בצבעים אופנתים וטרנדיים ובעזרת טכנולוגיית סוליית הצינורות המוקצפת "tubes technology" הייחודית לK SWISS המחלקת באופן מושלם את מרכז הכובד לכל אורך כף הרגל, רפידת הג'ל העבה והרשת התפורה לגפה לאוורור ונידוף זיעה, נעלי הספורט של KSWISS מספקות נוחות מקסימלית בריצה והליכה יום יומית.




 

טווחי מחירים:

גברים:

249-699

מידות: 

39.5-45

נשים:

299-499

מידות:

36-41

הקולקציה מיוצרת בווייטנאם, אינדונזיה, פורטוגל וסין

ניתן למצוא את המותג בכ- 50 נק' מכירה בפריסה ארצית בחנויות מותגים נבחרות

את רשימת החנויות המלאה ניתן למצוא באתר WWW.K-SWISS.CO.IL.

אינסטגרם: kswiss_israel

פייסבוק:k-swiss Israel



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה