רשומות

יום ראשון, 20 במרץ 2016

בית האוכל האיטלקי טרנטינו בקניון הסינמול השיק את תפריט אביב 2016



אתחיל בשאלה- אתם מאלה שמגיעים לסינמול רק כדי לצפות בסרט? או עושים סיבוב שופינג, מקנחים בארוחה ורק אז ממשיכים לסרט? לראשונים אני אומרת שבפעם הבאה כשתגיעו לסינמול שווה לכם לוותר על הסרט ולהיכנס לטרנטינו ולטעום מהאוכל האיטלקי שיש להם להציע לכם ולאלה שבילוי בסינמול כולל את כל החבילה- שופינג, ארוחה, סרט- אני מציעה אותו דבר, רק בלי לוותר על הסרט.

ביום חמישי האחרון הוזמנתי יחד עם עוד אנשי תקשורת ובלוגרים לטעום את המנות החדשות שבתפריט אביב 2016. שף הרשת יהודה וייסברג דאג להאכיל אותנו באוכל איטלקי מצוין, שרון ששון מבעלי המסעדה אירחה יחד עם שולי אדרי מבעלי הרשת ואשת יחסי הציבור אורית שחם- וואלך. זו הייתה ארוחה משובחת וטעימה מאד. אם תשאלו אותי על מה אני ממליצה מהמנות שטעמתי יהיה לי מאד קשה לענות. לא הייתי מוותרת בשום אופן על הפיצה עם האננס וחזה העוף. אסור לדלג על פסטת הטריו פורמאג'- עליה עוד ארחיב וכמובן לזניה- חייבים. מנה אחרונה- טירמיסו ברור, אך מבחינתי המסקרפונה עם פירות היער מנצחת.
 
                              בצילום- שולי אדרי ואורית שחם-וואלך
האווירה בטרנטינו נעימה מאד. העיצוב מזכיר מסעדות איטלקיות, הן מבחינת החלונות, ציורי הנוף והריהוט הכבד מעץ. רוצים לברוח לאיטליה ולו רק לכמה שעות? זה המקום. הן מבחינת האווירה והן מבחינת האוכל המוגש.


 

אז מה אכלנו?

למנות הראשונות-

אנטי פסטי ממבחר ירקות קלויים בתנור שהוגשו על פוקצ'ה.
 

פוקצ'ה קפרזה מצוינת. פריכה ועדינה בטעמיה.
 

פוקצ'ת קרצ'יופו- עם לבבות ארטישוק, פילט אנשובי ומוצרלה. זה מה שאזמין בפעם הבאה. אני אוהבת את השילוב של האנשובי עם הארטישוק והגבינה.
 

 
פטריות ממולאות גבינה. זו מנה שהתחסלה במהירות מסחררת. טעימה מאד.
 
 

סלט טרנטינו שמפתיע עם לבבות ארטישוק וסלק קלוי, מעל גבינת פטה. הטעמים מתמזגים היטב וזה סלט מומלץ לפתיחת ארוחה.
 

לעיקריות-

לזניה מצוינת
 

מגוון פיצות שהמומלצת בעיניי היא הפיצה עם האננס וחזה העוף. אך היו כאלה שטענו שהפיצה הפיקנטית היא המוצלחת. עניין של טעם, כמובן. לפי הצילומים תוכלו להיווכח שהפיצה היא אלוהית ממש.



 
 
פסטות טריות -
ספגטי טריו פורמאג'- 2 סוגי גבינות, עיזים, פטה ומוצרלה מוקרמת מעל. שילוב שקשה לעמוד בפניו.

פסטה רוסטביף


קינוחים- החלק האהוב עלי במיוחד

קדאיף מסקרפונה- מתיקות הגבינה עם פצפוצי הקדאיף וחמיצות פירות היער פשוט מושלם

 
גלידת בן אנד ג'ריס- 3 כדורי גלידה לבחירה.

 
טירמיסו- מסקרפונה, בישקוטים ברוטב קפה ואבקת קקאו מעל. הקינוח האיטלקי האולטימטיבי.

 
היו ונהנו- אודיה שוורץ, רחלי בן גלים, טלי ליבמן, יורם מארק רייך, ורד לוי, רונית קיטאי, נדב שערבני, ליאור גולדנברג מרום, הילה מלמד, ורד לרנר, נטע פלג, צילה לייפר ועוד.

 


ואם עשיתי לכם חשק(בטוח עשיתי)  להלן הלינק לאתר המסעדה ושיהיה בתיאבון.


 

 

 

  

 

2 תגובות: