רשומות

יום שישי, 4 במרץ 2016

מוס מרשמלו- שוקולד ללא ביצים


השבוע קיבלתי להתנסות ממרח מיוחד במיוחד. ממרח מרשמלו , המשווק בארץ על ידי יבואנית המזון "מאכלי עולם" הכנתי איתו מוס מרשמלו- שוקולד ללא ביצים וגם השתמשתי בו במילוי לאזני המן. הנה כאן הלינק למתכון אזני המן. המתכון למוס להלן ובהמשך מידע על ממרח המרשמלו


חומרים
250 גר' שוקולד מריר לפחות 60% מוצקי קקאו
50 גר' חמאה
6 כפות גדושות ממרח מרשמלו
1 שקית שמנת מתוקה
1 כפית תמצית וניל (מאיכות טובה)
1/4 כוס מים חמים.
אופן ההכנה
בקערת זכוכית שמים את ממרח המרשמלו, החמאה, השוקולד והמים ומכניסים למיקרו להמסה בפולסים קצרים. אני מוציאה כל 10 שניות, מערבבת ומחזירה.
מקציפים את השמנת עם כפית הוניל לקצף יציב  ומקפלים בעדינות אל תוך השוקולד.
מעבירים לקעריות הגשה. (לי זה הספיק ל-6 קעריות. )
לעטוף בניילון נצמד ולהכניס למקרר. 
אפשר גם לאכול חם. 
בתיאבון.
 
 
וקצת מידע על ממרח המרשמלו MARSHMALLOW FLUFF הפופולרי כל כך בארצות הברית. אני לא הכרתי אותו קודם ומסתבר שמדובר באחד הממרחים הפופולאריים בארה"ב. ייצורו החל כבר בראשית המאה ה-20. הוא נפוץ במיוחד בכריך ה"פלאפרנטר" המשלב ממרח מרשמלו וחמאת בוטנים. מעניין! שווה לנסות ממרח כזה. נראה לי שימתיק לנו את כל היום. בארה"ב הוצע להפוך אותו לכריך הלאומי של מדינת מסצ'וסטס, שם הוא מיוצר. מתכון נוסף שרווח בשימוש בממרח הוא בעוגיות הסנדוויץ' המפורסמות whoopee pie.
הממרח המיוחד מתאים לאכילה כפי שהוא בכפית, אפשר לשלבו במגוון קינוחים, הוא מתאים למילוי וציפוי עוגות, כמילוי מפתיע בתוך קפקייקס או בעוגת בראוניז. אני, כאמור, מילאתי איתו אזני המן.
אפשר להכין מהמרח עוגת מרשמלו ללא אפייה- בשילוב של שמנת מתוקה, ממרח מרשמלו וסוכריות מיני מרשמלו. אפשר להשתמש בו להכנת עוגיות סנדוויץ' במילוי מרשמלו. אפשר לשלבו בעוגות גבינה ועוד. כמו כן, אפשר להכין ממנו משקאות מיוחדים ומפנקים. הוסיפו 2 כפיות מרשמלו לשוקו חם או לנס קפה ויש לכם חגיגה אמיתית.
הממרח כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת ה- OU ארה"ב.
מחיר כ-18 ₪.
להשיג ברשתות טיב טעם, סטופ מרקט, AM-PM, ספייסס, לגעת באוכל , מעדניות וחנויות מתמחות בעזרי אפייה בכל הארץ
 
 
 
      
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה