רשומות

יום שישי, 4 במרץ 2016

אזני המן במילויים של ממרח עוגיות וממרח מרשמלו- חלווה



השבוע קיבלתי להתנסות קמח לבן באריזה מיוחדת לפורים וממרחי עוגיות ומרשמלו. הרמז היה ברור לגמרי. אזני המן ומיד.

המתכון לאזני המן שהתגלו כהצלחה גדולה להלן. פרטים על המוצרים בהמשך.

חומרים לבצק אזני המן

2 כוסות קמח לבן

200 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות

1 אבקת אפייה

1/2 כוס אבקת סוכר

1 כפית תמצית וניל (אני השתמשתי בוניל מדגסקר "לורן אויילס")

1/4 כפית מלח

1 ביצה

1/4 כוס חלב

גרידת לימון מלימון אחד

למילוי

קרם עוגיות cookie notti

קרם מרשמלו marshmallow fluff מעורב עם חלווה

אופן ההכנה

להכניס את קוביות החמאה למעבד המזון, להוסיף את הקמח ולעבד יחד. להוסיף את הביצה, אבקת האפייה, אבקת הסוכר, תמצית וניל, מלח ולהפעיל שוב את מעבד המזון , להוסיף את החלב ולעבד עד קבלת בצק אחיד. לעטוף בניילון נצמד ולהכניס למקרר לשעה.

לרדד על משטח מקומח את הבצק, לקרוץ לעיגולים ולהניח כפית של ממרח עוגיות, מרשמלו, מרשמלו מעורבב עם חלווה, או כל מלית אחרת שבחרתם במרכז העיגול. ליצור צורת אוזן המן ולהניח בתבנית מרופדת בנייר אפייה. לחמם את התנור ל 180 מעלות ולאפות 15 דקות. האוזן צריכה להיות זהובה מעט. מוציאים, מצננים ומתנפלים.

בתיאבון.

 

מידע אודות המוצרים בהם השתמשתי-

השתמשתי בקמח של טחנת הקמח הוותיקה "הטחנות הגדולות של א"י" מחיפה, שמציעה לכבוד חג פורים אריזה חגיגית ומיוחדת לקמח חיטה לבן בהיר, בעיצוב מיוחד בסגנון רטרו, עם מתכון מעולה להכנת אוזני המן במילוי אגוזים. קמח חיטה לבן בהיר מתאים במיוחד להכנת אוזני המן פריכים וטעימים, בהיותו מכיל כמות קטנה של סובין.

 

כמו כן, לכבוד החג, תשווק "הטחנות הגדולות של א"י" מהדורה מוגבלת של קופסת פח מהודרת בעיצוב חגיגי תואם לאריזת הקמח, לאחסון נוח ופרקטי של קמח לאורך כל השנה.

אריזת הקמח לחג פורים נמנית על סדרת "החגים" המיוחדת שהשיקה החברה, הכוללת חמש אריזות של קמח בעיצוב מיוחד לחגי ישראל – ראש השנה, חנוכה, פורים, שבועות ויום העצמאות. הסדרה זכתה בפרס הזהב לשיווק בתחרות האריזות העולמית היוקרתית WorldStar Packaging Award , לשנת 2015.

מוצרי החברה כשרים בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של של בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר אריזת קמח: 4-3 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג).  מחיר קופסת פח מהודרת: יש להתעדכן במבצעים ברשתות השונות.

אפשר להשיג את הקמחים ברשתות והחנויות: רשת לגעת באוכל, רשת חנויות הטבע בוסתן, ברכל, נתיב החסד, מרכז מזון יהודה, סופר ספיר, סיטונאות רחמים, עזרה וחסד, סופר טוב מודיעין, שפע ברכת השם בית"ר עילית, דיפ שיווק, מאיה בוטיקטבע, רני אורגני, ל.א.ב.ל, המאפייה של ראסל ירושלים, לחם ברויטמן אילת, לחם בורקין בנימינה, ובחנויות מובחרות נוספות.
מידע על חנויות נוספות אפשר לברר בפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון: 04-8672137.

 

אודות החברה

טחנת הקמח ׳הטחנות הגדולות של א"י׳ נוסדה בשנת 1921 ע"י הברון אדמונד דה רוטשילד. הטחנה נמנית עם הטחנות המובילות בארץ, והיא ידועה באיכותו הגבוהה של הקמח ובהקפדה על בקרת איכות גבוהה, כדי להבטיח לאופה מוצר איכותי והומוגני בתכונותיו לאורך זמן. הטחנה מייצרת מגוון רחב של קמחים, בהם קמח חיטה לבן בהיר, סולת, קמח תופח, קמחים מלאים מגרעיני חיטה, שיפון וכוסמין, סדרת קמחים מלאים בטחינה עדינה ועוד.

 

למידע נוסף ומתכונים:

 



 

 

הממרחים בהם השתמשתי-

 

ממרח מרשמלו המיובא מארה"ב ע"י יבואנית המזון "מאכלי עולם". ממרח פופולארי מאד ונפוץ. שמתאים לאכילה כפי שהוא, או בתוך מגוון קינוחים, בעוגיות, בהוספה לשתייה ועוד. אני הכנתי איתו גם מוס מרשמלו. כל הפרטים עליו בפוסט שכאן- http://iaffablog.blogspot.co.il/2016/03/blog-post_4.html

באזני ההמן ערבבתי את הממרח עם חלווה.

 

 

ממרח נוסף בו השתמשתי הוא ממרח ה- cookie notti. ממרח עוגיות ממכר שמשווקת חברת "תומר". זה ממרח הולנדי  של חברת penotti  ההולנדית מהמובילות בעולם בייצור ממרחי שוקולד. הממרח מיוצר מעוגיות speculoos המפורסמות שמקורן בבלגיה, העשויות על פי מתכון אותנטי ייחודי- עוגיות חמאה מקורמלות בשילוב תבלינים. סדרת ממרחי העוגיות כוללת 3 טעמים- ממרח עוגיות אורגינלי, ממרח עוגיות עם חתיכות של עוגיות במרקם קראנצ'י וממרח עוגיות עם קרם אספרסו איכותי.  הממרחים מתאימים להכנת כריכים, לנשנוש עם כפית, ולשילוב במגוון קינוחים ומאפים. כשר חלבי בהשגחת הרבנות הראשית . מחיר- 19.90 לאריזה של 350 גרם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה