רשומות

יום שבת, 1 באוגוסט 2015

נופי הארץ באלבום צילומים פנורמיים



אלבום צילומים פנורמיים שהצליח להזכיר לי כמה יפה ארצנו.

זה ספר ששמים על השולחן בסלון, כי אין אחד שייכנס הביתה ולא ידפדף בו. לחילופין, זה ספר מתנה אולטימטיבי לאנשים שאתם אוהבים וגם למי שנמצא רחוק ולא מכיר את נופי ישראל.

הצלם איתי בודל הוציא תחת ידיו אלבום צילומים מרהיב שמביא את נופי הארץ החל מהחרמון, מטולה וראש הנקרה בצפון ועד הנגב והרי אילת בדרום.
 

במשך מספר שנים צילם בודל את נופי הארץ בטכניקות מתקדמות לצילום פנורמי בפורמט דיגיטלי והתוצאה יפהפייה. התלהבתי מרוב הצילומים וחשבתי שניתן למסגר ולתלות אותם על קיר חדר העבודה. אין סדר בצילומים והם מוצגים באופן אקראי ולא לפי אזורים. כל צילום מלווה בכתובית בעברית ואנגלית המתאר את מקום הצילום. בנוסף, הוקם אתר אינטרנט המאפשר סיורים וירטואליים ב-360 מעלות ומומלץ לבקר בו. ניתן לסרוק את הקוד המופיע בכריכה ובדפי הספר. או להיכנס ישירות לאתר- כתובת האתר: www.israel360.co.il  באתר אפשר למצוא הסברים ותוספת מידע וכן מפה אינטראקטיבית להתמצאות במרחב המצולם.

איתי בודל הוא מחלוצי העוסקים בטכניקות מתקדמות לצילום פנורמי. הוא צלם מקצועי ואיש מולטימדיה וזה ספרו השביעי. בדברי התודה שלו בפתיחת הספר כותב איתי: " תודה לריבונו של עולם המהווה את הכל, בצלו אנו חוסים ומכוחו אנו פועלים ושברוב חסדיו הנחיל לאבותינו ולנו את הארץ הזאת."- אני אדם חילוני והאמונות שלי נטועות בטבע העולם. הצפייה בצילומים הביאה אותי להרהר בהוד ובתפארת של יצירות הטבע המדהימות הללו. כמה יופי יש בנופי ישראל. כמה מושך לטייל במקומות ובאתרים שצולמו.

"ישראל במבט פנורמי- מקומות ונופים קסומים" הוצאת "פנורמה 360 בע"מ".

צילום: איתי בודל

טקסטים: איתי ותמי בודל.

264 עמודים בפורמט פנורמי, דו לשוני בעברית ואנגלית. כריכה קשה. מחיר: 198 ₪.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה