רשומות

יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

פלאג אין- PLUGINברמת ישי. חווית בילוי שונה ומקורית

שמעתם כבר על 'פלאג אין'? איך לא? אז הנה הגיע הזמן להכיר. אני מאמינה כי הבילוי בחדרי הקריוקי הפרטיים ב'פלאג אין', הולך להיות הדבר הבא.
האמת? גם אני שמעתי על 'פלאג אין' רק לפני מספר שבועות. שכן סיפר לנו בהתלהבות על הבילוי במקום עם חברים. הקשבתי לו, רשמתי לעצמי וחשבתי שבהזדמנות הראשונה נלך לבדוק האם הבילוי במקום באמת חוויתי כפי שסיפר. ההזדמנות הגיעה מוקדם מהצפוי והשבוע הוזמנתי לבקר ולסקר את חדרי הקריוקי בפלאג אין. הגעתי לשם עם זוג חברים האוהבים לשיר ויודעים לבלות כשאני יודעת שאיתם אין לי בעיה לזייף בכיף. כי מי ישמע ויסבול בשקט את הזיופים שלי? אז, לשמחתי, גם הם זייפו וההנאה של כולנו הייתה מלאה.
 

 

 

 
 
מהו הקונספט של 'פלאג אין'? מדובר על מועדון קריוקי ייחודי ושונה. הרעיון שעמד בבסיס ההקמה היה לתת חוויה של בילוי חברתי אך שיהיה גם אינטימי ויאפשר לחוגגים להשתחרר ולשיר ולא לפחד מזיופים, כמוני למשל. איך עושים זאת? בונים קומפלקס ענקי של 16 חדרי אירוח פרטיים בגדלים שונים. החל מחדרים קטנים ואינטימיים ועד לחדר אירוח המסוגל לאכלס 120 איש. דואגים לבידוד אקוסטי המאפשר לקיים מסיבות קריוקי פרטיות ללא הפרעה לאחרים. מציידים את החדרים בציוד משוכלל הכולל מערכות סאונד, מולטימדיה וספריית פלייבק הכוללת למעלה מ-37,000 שירים בשפות- אנגלית, עברית ורוסית בשלל סגנונות. יש גם ציוד צילום והקלטה המאפשרים לצלם ולתעד את האירוע ולהעביר לאינטרנט. בנוסף, יש במועדון מסעדה שניתן להזמין בה ממגוון התפריטים העשיר של המקום  וכך מצליחים ליצור חווית בילוי מדליקה ומהנה.
 
אנחנו היינו בחדר המעוצב והמפנק במשך שעתיים והצטערנו שהסתיים. שרנו, שתינו, אכלנו ונהנינו הן מהתאורה המיוחדת, מהשירות האדיב והנעים, ממבחר השירים ומהמבחר הגסטרונומי שהוגש לנו. אכן, חוויה נהדרת. אם אתם תוהים כיצד בוחרים את השירים אזי התשובה היא שבחדר יש טאבלט עם תוכנת שירים מיוחדת העוזרת במציאת השירים לפי מבצע, או סגנון, או רשימה של המבוקשים ביותר. ניתן להרכיב פלייליסט לפי הטעם האישי והשירים מתנגנים לפי הסדר שבוחרים.
 
לאחר שסיימנו לשיר, סיירנו במקום והצצנו לחדרים השונים. ניתן לקיים אירועים מצומצמים ועד אירועים גדולים עם תקליטן, מזנון עשיר ושתייה חופשית. התשלום נע בין  30-60 ₪ לאדם. יש חבילה סטנדרטית שמתחילה ב-60 ₪ לאורח לחדר ל-3 שעות. כשכל שעה נוספת 20 ₪ לאורח.ניתן להזמין חבילות אירוח הכוללת כניסה וארוחה מלאה (אוכל ושתייה ללא הגבלה) במחירים שבין 185 ₪ ל- 260 ₪.
 
פלאג-אין. אקליפטוס 3, רמת ישי. טלפון להזמנות: 8172*
פלאג אין בפייסבוק-https://www.facebook.com/pluginIL
 
.







 
 

2 תגובות:

  1. נשמע ממש כייף - תודה על ההמלצה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! באמת מקום מהנה וכייפי. יש גם באיזור המרכז ומאד שווה להגיע.

      מחק