רשומות

יום שישי, 14 באוגוסט 2015

'קפה לואיז'- כעת גם סניף כשר ראשון בקריית מוצקין




אחד המקומות האהובים עלי למפגש חברות הוא 'קפה לואיז'. לא רק בגלל האוכל הטעים והבריא אלא גם בגלל האווירה השקטה והנעימה, הנוחות ותחושת הביתיות.
השבוע השיקה רשת 'קפה לואיז' סניף חדש וכשר בקריית מוצקין והוזמנתי להכיר את המקום ולטעום מהמעדנים שיש למסעדה להציע. שמעתי על הסניף הזה מחברותיי עוד לפני כן, מיד כשנפתח והן דיווחו ששווה מאד להגיע. אכן, צדקו. גם סניף זה כשאר הסניפים ממוקם ברחוב שקט ונעים. מעוצב יפה ומאפשר הנאה שלמה. האוכל המוגש בו מבוסס על הקונספט הקולינרי של הרשת. כלומר, מטבח בריא, חומרי גלם טבעיים, טריים ואיכותיים ומנות טעימות, אהובות ומיוחדות הכוללות מרכיבים אורגניים וסופרפודס (מזונות על) כמו אצת ספירולינה, גוג'י ברי, עלי מורינגה, פטריות מיטאקי, פולי קקאו, קייל ועוד.
גם הסניף החדש מתייחד בכך שיש בו שילוב של בית קפה, מסעדה ומעדנייה. תוכלו למצוא בו מוצרים איכותיים לא רק בתפריט , אלא גם לקחת הביתה. מאז הקמת הסניף הראשון של 'קפה לואיז' בשנת 2007 בכרמל, זה היה הרעיון המוביל. בית קפה, מסעדה ומעדנייה המבוססים על אוכל בריא שהוא גם טעים ומיוחד. איכות, בריאות וטבעיות אלו הערכים שבהם דוגלת הרשת וניתן לראות זאת במנות המוגשות – בחומרי הגלם הטריים והמובחרים ובאכפתיות הרבה.
 
בימים אלו השיקה הרשת גם תפריט חדש התואם את מהלך ההתכנסות וההתמקצעות במישור הקולינרי. התפריט החדש מהודק ומהוקצע ומציע מבחר  גדול יותר של מנות ראשונות קלילות ומרעננות ומבחר אקלקטי של מנות עיקריות המשדרות את המסר הבריא של הרשת, תוך מתן דגש לחומרי גלם איכותיים כמו סופרפודס (מזונות-על) דגנים מלאים, חומרי גלם אורגניים ועוד המשמשים ככוכבים בתפריטים של אלו השומרים על אורח חיים בריא. עוד אפשר למצוא בתפריט מנות ללא גלוטן, מנות מופחתות קלוריות ומנות טבעוניות. את התהליך של הקשת התפריט מלווה יועץ קולינרי, שף הרשת ומומחים לתזונה טבעית.
 
אז מה טעמנו מהתפריט החדש?
 
צאן סלק / סלקים מקורמלים על קרם יוגורט עיזים 36 ש"ח
 
 
 
 
 
 
קפרזה ים תיכונית / טבולה קינואה-חמוציות, פרוסות עגבנייה וגבינת עיזים 36 ש"ח
 
 
 
 
סביצ'ה סלמון / קוביות סלמון, פרי העונה, בצלים, צנונית, שברי גריסיני, זילוף מנגו 42
 
ממרחים שונים כמו- חצילים, עגבניות מיובשות, פסטו בזיליקום, גבינת עזים מתובלת, מבחר זיתים. מוגש עם סלט ולחמים- 72 ₪.
 
טעמנו גם משקאות קרים העשירים במזונות על ושהיו טעימים מאד.


 
מבחר סלטים וניוקי- מבחרי הסלטים 57 ₪.

 
טעמנו פאייה טבעונית נפלאה. מנה שאתם חייבים להזמין. – 55 ₪.
 
דג-
 
קינוח טפיוקה ופירות מרענן וטעים-  29 ₪
 
קינוח שוקולד טבעוני משגע.
 
 
מה תוכלו למצוא במעדניית הרשת? המעדנייה של קפה לואיז מאפשרת ללקוחות הרשת ולקהל היעד השומר כשרות, שחפץ בשמירה על אורח חיים בריא ומודע לחשיבות התזונה הנכונה, ליהנות מהחוויה הכוללת של הרשת גם בבית, בעבודה ובכל מקום אחר.
המעדנייה מציגה מבחר עשיר של מוצרים כשרים, ביניהם: קו מוצרי private label , הנושא את שם המותג ואשר מפותחים עבורה באופן בלעדי ובו טחינה אורגנית מלאה, 7 ממרחים שונים, זיתים ממותגים, ליין של עוגיות, חליטות תה (בשיתוף פעולה עם חוות התבלינים) ועוד.
המעדנייה מציעה מגוון רחב של מוצרי בריאות וטבע ובהם: תערובת קפה מעולה, לחמים בלעדיים הנאפים במקום, סוגי גרנולה מיוחדים,  ריבות, דבש איכותי, כלי קרמיקה, שמן זית באיכות מעולה, עוגות ועוגיות טריות, גבינות בוטיק ועוד.
 
 
להלן הלינק לאתר קפה לואיז ובו תוכלו למצוא את כל המידע והתפריט המלא- כאן
'קפה לואיז'- סניף קריית מוצקין, רחוב הורד 26.







 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה