רשומות

יום שלישי, 11 באוגוסט 2015

דו קרב בין הקרמים cc ו- bb מבית לוריאל פריז

כשקיבלתי לפני כעשרה ימים את הקרמים BB ו- CC מבית לוריאל פריז להתנסות, הייתי בטוחה שקרם ה- BB ינצח ובגדול בדו קרב. נכון, הייתה פה הטייה קטנה בשיפוט כיוון שעל קרם ה-BB  שמעתי ואילו קרם ה-CC  לא היה מוכר לי. אבל, החלטתי להיות שופטת הוגנת ובמשך שבוע להשתמש ב-2 הקרמים מסדרת SKIN PERFECTION לסירוגין וכך להחליט מה יותר מתאים לי ומי יצא המנצח בדו קרב.
ההתלבטות הייתה קשה. קשה מאד. 2 הקרמים הם בעלי אפקט מתקן ומצליחים להסתיר פגמים קטנים בעור. שניהם מצליחים לגרום לעור הפנים להראות בעל מרקם אחיד, מואר וחלק.
קרם ה-BB הצליח להתמזג עם צבע עור פניי והכיסוי נראה טבעי והרמוני. הקרם מעניק לחות לפנים ואכן כך חשתי במשך שעות היום- עור נעים ועם לחות. לקרם מקדם הגנה sp25   והוא מועשר ברכיבים פעילים לשיפור מראה העור באופן מיידי. ניתן להשיגו ב-2 גוונים בהיר ובינוני. אני בחרתי בבינוני וכפי שתראו בצילום אין להבדיל בינו לבין גוון עורי. השימוש בו היה נעים וקל והמסקנות- מוצר מצוין שמממש את הבטחותיו הן ללחות במשך שעות היום והן לכיסוי מושלם ויפה.
קרם ה-CC הפחות מוכר לי הוא קרם בעל אפקט מתקן לגוון עור אחיד ומואר. הוא מכיל מיני קפסולות המתמזגות עם העור ומתקן מיידית אדמומיות, כהויות וגוון עור עמום.  הוא מועשר בנגזרת של ויטמין E ומכיל SPF 20. השימוש בו היה יעיל. העור לאחר השימוש מעט מבריק, כפי שאתם רואים בצילום. אך גם הוא מממש את הבטחותיו והעור נראה אחיד, מואר ויפה.
אז מי המנצח בדו קרב? במי אבחר? אמנם, כפי שכתבתי נטיית הלב הייתה לכוון קרם ה-BB אך לאחר השימוש הקבוע ב-2 הקרמים אני נוטה לעבר ה-CC. מה יש? מדוע מוכרחים להחליט? אני מחליטה להחליט על תיקו. שניהם טובים לי. שניהם גורמים לעור הפנים להראות קורן, אחיד ויפה. אין לי העדפה הפעם. גם זה וגם זה- לסירוגין. זה בדיוק מה שמתאים לי.
להתראות בתחרות הבאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה