רשומות

יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

יקב רימון חוגג עשור ומשיק את מותג POMEGRANATEואת יין הרימונים החדש- קודאלי.


חגיגות יום הולדת הן תמיד סיבה למסיבה וב"יקב רימון" החוגג עשור חגגו באירוע מושקע, שמח וטעים. הוזמנתי לקחת חלק באירוע החגיגי ונהניתי להכיר את היקב היחיד בעולם שמייצר יין מרימונים. טעמתם כבר? יינות מיוחדים מאד וטעימים מאד. בנוסף, נחשפתי למחלקת הטיפוח והקוסמטיקה Pomegranate הכולל ליין של 40 מוצרים קוסמטיים המבוססים על טהרת פרי הרימון. במהלך האירוע אף סיירנו ביקב, צפינו בהליך הייצור, במכלי התסיסה ובחדר חביות ההתיישנות מעץ אלון צרפתי. אחר כך עברנו לשלב הטעימות וטעמתי מהיינות המיוחדים שמייצר היקב. יין הקודאלי שהתיישן במשך עשר שנים היה פשוט נפלא, עמוק, עגול, טעמי הרימון עדינים אך מובחנים והסיומת ארוכה ומענגת. עוד אהבתי את יין האיזי פורט שהתיישן בחביות עץ אלון במשך הקיץ – יין מתקתק, רך, ארומה פירותית ונחמד מאד לשתייה בימי קיץ חמים כמו שיש לנו.



בצילומים- סיור ביקב, הסבר על יין הקודלי וטעימות.
" יקב רימון" הוקם לאחר שבשנת 2000 נחשף בעל היקב ממשפחת נחמיאס לסגולות המרפא של הרימונים שגידל. בארץ יש כ-150 זני רימון ובעל היקב החליט על פיתוח זן רימונים חדש ומיוחד. לאחר מספר שנים כשפירות הרימון הגיעו להבשלה, התברר שגודל הרימון החדש הגיע למשקל של 1.5 ק"ג. הרימונים נלקחו לבדיקות מעבדה, שם נראו רמות  סוכר גבוהות מהמקובל אשר זהות לרמות הסוכר בענבי יין, כאן החל כל התהליך של ייצור יין רימונים והקמתו של יקב רימון. בתחילת שנת 2004 יוצרו כמה מאות בקבוקים בלבד אשר זכו לתגובות מדהימות בקרב צרכני יין חובבניים ובקרב אנשי מקצוע בעלי שם בתחום היין, אי לכך הגדיל היקב את כמויות הייצור ומאז ועד היום עומד כושר הייצור על מאות אלפי בקבוקים המשווקים בארץ בכל חנויות היין והאלכוהול וברשתות מובחרות.

היינות זכו ללא מעט פרסים בתחרויות בינלאומיות. רוצים לקרוא על כך? הנה כאן
בעולם זוכים יינות היקב לאהדה רבה וביקוש רב ומשווקים במדינות כגון: ארה"ב, אנגליה, קנדה, יפן, סין ועוד. ליקב ישנו מרכז מבקרים מושקע במיוחד המושך אליו אלפי תיירים בשנה מהארץ ומהעולם. אני יכולה להעיד שהמרכז גדול ומרווח, נעים מאד לסייר בו, לא רק יינות ומוצרי קוסמטיקה יש במרכז, אלא גם מוצרי שוקולד משובחים שקשה לעמוד בפניהם.


המבקרים שמגיעים לכאן נחשפים לאחד היקבים הייחודיים בעולם כולו, ואף זוכים לטעום ממגוון יינות היקב.

כפי שכתבתי לא רק יינות מייצר היקב. לאחר הליך פיתוח שנמשך כחמש שנים השיק היקב את Pomegranate – מותג של מוצרי טיפוח טבעיים על טהרת פרי הרימון. המותג כולל כ-40 מוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים, העשירים במרכיבי פרי הרימון וסגולותיו, בהן ריכוז גבוה של חומצות שומן המשמשות כאנטי-אוקסידנטים המונעות היווצרות של רדיקלים חופשיים ועוזרים לעכב את השפעות הזמן על הגוף. הרימון עשיר בברזל, אבץ, סידן ומינרלים שונים ההופכים אותו לחומר גלם מיוחד ועשיר בתעשיית הקוסמטיקה.



הסדרה החדשה תכלול מוצרים בקטגוריית פנים, גוף, שיער ורחצה ומחיריהן ינועו בטווח של 29 – 199 ₪. המוצרים יימכרו בשלב הראשון בחנויות הפארם והטבע המובחרות, באתר האינטרנט של "יקב רימון" ובמרכז המבקרים בדלתון, כמו כן, במהלך החודשים הקרובים תוקם חנות קונספט למותג. הנה לינק לאתר הקוסמטיקה אתר.



אתר המבקרים של היקב מזמין מבקרים להגיע לסיורים ביקב וניתן להזמין גם סדנאות העוסקות בשוקולד המתאימות לכל הגילאים והמשלבות טעימות שוקולד ויין לבוגרים. בסיום הסיור ניתן לקנות בחנות היקב יין, מוצרי טיפוח ושוקולד.

רוצים לדעת עוד על הסיורים, ימי הכיף והסדנאות של היקב? הנה כאן

לינק לאתר היקב- כאן

שעות פעילות :

ימים א' - ה' בין השעות 09:00-17:00.

ימי ו' וערבי חג בין השעות 09:00-15:00. 

שבת וימי חג - סגור. 



טלפון 04-6822325
פקס 04-6822324
מייל
info@rimonwinery.com
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה