רשומות

יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

COOKISS השיקה חנות דגל במתחם שרונה מרקט


 
מפעל COOKISS של נעמי שלום הרחיב את פעילותו והשיק חנות חדשה במתחם שרונה מרקט בתל אביב. בחנות החדשה מאות מוצרים לקישוטי עוגה מבצק סוכר, עוגיות, קאפקייקס, מתנות מיוחדות ואביזרים חדשניים לאפייה וקישוט עוגות.
 

עיצוב החנות הוא בקונספט של קרקס והחנות צבעונית, שמחה ומזמינה מאד. זהו הסניף השלישי של חברת 'קוקיס' והוא משתרע על פני 90 מ"ר.


 

את מוצרי החברה ניתן להשיג  לא רק בסניפי החברה אלא גם בחנות המפעל ברחוב מוהליבר 2, יהוד, בקניון קריית אונו.

אין ספק שכאשר רוצים להכין עוגה מרשימה ומיוחדת שתגרוף קריאות התלהבות קישוטי העוגות של 'קוקיס' יעשו את העבודה. מניחים את הקישוטים המיוחדים על העוגה והיא נראית אחרת לגמרי. מבחר הקישוטים גדול מאד וניתן למצוא כל מה שיעלה על הדעת.








נעמי שלום בעלת המפעל, היא גם הממציאה של "אבקת הקסם" שכל חובבי האפייה משתמשים בה לקישוט עוגות. היא נחשבת לגורו של אומנות בצק הסוכר בארץ וקשה להאמין שהכל החל כשחיפשה קישוטים לעוגות יום ההולדת ולא מצאה ואז נחשפה לבצק הסוכר, החלה לנסות ליצור איתו והתוצאות המוצלחות הביאו אותה לפתוח את המפעל ליצור ופיתוח קישוטי עוגות מבצק סוכר ומרציפן.

החנות במתחם שרונה נחשבת לחנות הדגל ונעמי מקווה שהסניף החדש ימתג את הרשת שלה כרשת בוטיק קטנה ומשפחתית, אליו יגיעו לקוחות המעריכים עבודת יד ואומנות.

תוכלו למצוא רעיונות, קישוטים ומוצרים באתר הבית  www.cookiss.co.il.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה