רשומות

יום שלישי, 22 ביוני 2021

ד"ר לריסה ברק, מומחית לרפואה אסתטית, השיקה את הקליניקה החדשה בתל אביב, באירוע חגיגי ושמח


השבוע הוזמנתי לאירוע ההשקה של הקליניקה החדשה של המומחית לרפואה אסתטית, ד"ר לריסה ברק. הקליניקה המרשימה והאלגנטית נמצאת ברחוב הארבעה 20 בתל אביב בקומה ה-20.

את ד"ר ברק אני מכירה מספר שנים, אישה מרשימה ונוכחת, מטופחת ויפה ואף הייתי בקליניקה שלה בזיכרון יעקב. בעיניי, היא מודל השראה כאישה מצליחה וחזקה שעשתה שינוי מקצועי, רופאה מומחית ברפואת משפחה שלפני עשרים שנה החליטה לעבור לתחום הרפואה האסתטית ועוסקת היום בתחום פיסול ועיצוב הגוף והפנים ולה ידע וניסיון רב.

על הטיפולים האסתטיים בקליניקה והטרנדים החמים כיום כתבתי בקישור כאן-

הטרנדים החמים בטיפולים אסתטיים על פי המומחית ד"ר לריסה ברק

 

להשקה החגיגית והנוצצת הגיעו סלבס תל אביביים מוכרים כמו: נטע ברזני, קסניה טרנטול, ניקול רזניקוב, אירה דולפין ועוד. האורחים נהנו מסושי ואלכוהול והכירו את הקליניקה החדשה.

ד"ר לריסה ברק עם בתה מאיה שהגיעה ממילנו.
ד"ר לריסה ברק עם מאיה ברק וגולן נהרדעא בעלי גולן קומיוניקיישן


אירה דולפין
קסניה טרנטול

סושי וקינוחים באירוע

הקליניקה מעוצבת ומרשימה ברמה מקצועית שטרם נראתה במחוזותינו. הנוף הנשקף מהקומה העשרים של מגדלי חג'ג' היוקרתיים משגע. כל העיר תל אביב ועד הרי השומרון. החלל מעוצב בטוב טעם, באלגנטיות מאופקת ויפה.

החוויה שלי כאשר נכנסתי למקום היא של קליניקה המעוצבת באופן מזמין וקלאסי, מכיל ומכבד. עיצוב המזמין לחוויית אירוח ומשדר שאנחנו קודם כל אורחים ורק אחר כך לקוחות.


נגה ואני בהשקה

הצוות המקצועי של הקליניקה מקבל את פני הלקוחות עם כוס קפה ומאפה סטייליסטי שיוגש לכם באלגנטיות ויעניק לכם את התחושה שאתם האורחים הכי חשובים. וכשתסיימו את שלב האירוח תוזמנו לחדרי הטיפולים המקצועיים המשרים אווירת נועם ושלווה.

בקליניקה של ד"ר לריסה ברק תמצאו את המכשור לטיפולים האסתטיים, המתקדם ביותר עם הטכנולוגיות פורצות הדרך פרי פיתוחים עולמיים, ועם התכשירים האיכותיים ביותר. זאת, בשילוב הידע והניסיון הרב של ד"ר ברק, מובטחת לכם חוויית טיפול שונה ומקצועית עם התוצאות הטובות ביותר.

ד"ר לריסה ברק היא רופאה, מומחית ברפואת משפחה. שכשסיימה התמחות בבית החולים רמב"ם הרחיבה את הידע שלה גם לתחום רפואה אסתטית שקרובה לליבה. עברה לימודים והתמחויות אצל הטובים ביותר בעולם, וכיום היא מובילה בתחום פיסול ועיצוב פנים וגוף. ד"ר ברק היא גורו בתחומה.

כשבתה מאיה סיימה את לימודי הרפואה באיטליה, היא הצטרפה לאימה, וביחד הן פתחו עוד 2 קליניקות מצליחות במילנו שאיטליה.

מזה 20 שנה שד"ר לריסה ברק מנהלת את הקליניקות שלה באופן מקצועי, ברמת בטיחות גבוהה, תוך שמירה על שביעות רצון הלקוחות, ותוצאות גבוהות וטבעיות. בקליניקה שלה תוכלו לעבור את מנעד הטיפולים שיעשו גם אתכן לצעירות, רעננות וזוהרות. מגיע לכן.

ד"ר ברק מספרת לקהל על החידושים בעולם האסתטיקה

לרגל פתיחת הקליניקה , השיקה והציגה לנו ד"ר ברק טיפול אסתטי חדשני אנטי אייג'ינג, הזרקה של חומר ה"סקולפטרה" חומר מאושר והדבר החם הבא מארה"ב, שעוצר את תהליך ההזדקנות ומייצר מחדש את הקולגן בעור. חומר ה"סקולפטרה" אינו מוסיף נפח באזורים המוזרקים ולכן אינו משנה את המראה והתוצאה היא של מרקם עור צעיר, רענן וטבעי, זאת בעקבות הייצור מחדש של הקולגן בעור והמראה הרענן נשאר למשך תקופה של כשנתיים.

ד"ר ברק ממליצה לקהל לקוחותיה, להתחיל את הטיפולים כבר בסביבות גיל 35-40 ולא לחכות לנפילת הפנים ועייפות העור ולשמור על מראה צעיר ומטופח לאורך זמן.

לריסה ברק היא הפראדה של עולם האסתטיקה.

 

הקלינוקת של ד"ר ברק: טלפון: 8420*  052-6382121

תל אביב, רחוב הארבעה 28 קומה 20 בניין צפוני חגג’ גרופ

זכרון יעקב, היין 9, 3095011 - 04

ירושלים, טלפון 077-602-1112

אתר - larisabarakdr@gmail.com

פייסבוק : https://www.facebook.com/LBarakMilan/

 אינסטגרם : dr.larisabarak

 

צילומים- רפי דלויה, יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה