רשומות

יום רביעי, 16 ביוני 2021

שיתוף פעולה מרגש ומיוחד של מותג הדרמו –קוסמטיקה דוקטור עור עם נעם חורב היוצר והפזמונאי


 __DrOr_NoamHorev_BoxMockup_WithBG

אני מבקשת להמליץ לכם על אחד משיתופי הפעולה המיוחדים והמעצימים שראיתי בין מותג הדרמו- קוסמטיקה מבית ניאופרם מוצרי צריכה והפזמונאי והיוצר נעם חורב, לקידום מסרים של העצמה נשית, וזאת בהמשך להשקת שירו החדש "מסדירה נשימה". 

 

ספרו "טיוטה של אושר" אמיתי, נוגע ומרגש. שירו החדש "מסדירה נשימה" אומר כך:

" זה בסדר לפנק את עצמי כבר עכשיו

עם מסיכה מגויאבה או קרם מזהב

ולצאת עם חברה לדרינק והופעה

זה בסדר לחייך לעצמי מול המראה"

 

אז פנקו את עצמכן עם מארזים מיוחדים עם הקדשה אישית ומופע בלעדי לרוכשות באתר. עד סוף החודש כל מי שתיכנס לאתר דוקטור עור ותזמין מוצרים, תקבל אותם במארז מיוחד ומסרים של העצמה נשית.

 


על הקמפיין הייחודי

הפרויקט המשותף יכלול מגוון פעילויות שיווקיות של דוקטור עור, לקידום העצמה נשית, בשילוב המילים והמסרים משירו החדש של נעם חורב. בין השאר יעלה קמפיין ייעודי ופעילות דיגיטלית וישווקו מארזים מיוחדים של מוצרי דוקטור עור, עם מילות השיר והקדשה אישית מנעם. בשיא הפעילות יוזמנו הצרכניות ליהנות מהטבה בלעדית: השתתפות במופע המבוקש של נעם חורב – "מתנות קטנות – הסיפורים מאחורי השירים" במתכונת וירטואלית. מפגש ייחודי ואינטימי עם הרצאתו של נעם חורב, על כל רכישה באתר דוקטור עור עד לתאריך 30.6.21.

לדברי אלית קלדרון, מנהלת שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה: "כבר למעלה מ- 25 שנה, מותג דוקטור עור מחובר להוויה המקומית ודואג לחדש ולהתחדש בכל הקשור לתחומי הטיפול והטיפוח ולהציע לצרכניות מוצרים המותאמים להן ולצרכיהן. המותג מאמין בנשים ובעוצמתן ורואה בהעצמה נשית ערך חשוב ומרכזי בעשייה. לאור כך, אנו גאים לקחת חלק בכל עשייה המקדמת נשים ומעצימה אותן. החיבור לנעם חורב, יוצר מוכשר ביותר, היה מתבקש. נעם נותן ביטוי לקול הנשי ביצירותיו, משקף באופן אותנטי תחושות של נשים מחיי היום היום ועושה זאת באופן ייחודי שמצליח לרגש ולגעת בכולן. אני שמחה שזכינו בהזדמנות לחבור ליוצר מדהים שכזה ובמהלך משותף להעמיק את השיח על העצמה נשית בחברת הישראלית". 

לדברי נעם חורב, כותב ופזמונאי: "כל חיי הייתי מוקף בנשים חזקות, עצמאיות, לא מתנצלות.
הביטוי הישיר לנשים אלה משתקף ביצירותיי ללא הרף. מי אמר שרק אישה יכולה להעצים נשים?
כשקיבלתי את הפנייה מד"ר עור התברר לי שיש בינינו עולם ערכים חופף ומשותף, ולא יכולתי שלא להירתם לפעילות החשובה והמבורכת שלהם. אני גאה לשתף פעולה עם מותג שמאמין שנשים צריכות לקבל את עצמן, להרגיש טוב עם עצמן, וכמובן לא צריכות להתנצל שהן רוצות להיות "בשיא" שלהן בכל יום מחדש."

על מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור

מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוחם של רופאי עור, מציע מגוון מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחויבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור השונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים שיעילותם מוכחת.

דוקטור עור הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

 

מיהו נעם חורב?

כותב, יוצר ופזמונאי בולט בנוף העכשווי של התרבות בישראל.
מחבר רב המכר "טיוטה של אושר", שהפך לתופעה ספרותית יוצאת דופן בכל קנה מידה ישראלי. אחראי על הלהיטים הגדולים למיטב אמני ישראל, כשהוא חוצה סגנונות וז'אנרים.

בשנתיים האחרונות ממלא אולמות והיכלי תרבות עם המופע המבוקש "מתנות קטנות – הסיפורים מאחורי השירים".

בין האמנים להם כתב: רמי קלינשטיין ("מתנות קטנות"), מירי מסיקה ("אישה חרסינה"), עילי בוטנר וילדי החוץ ("ניפגש בחלומות"), עברי לידר, משה פרץ, שירי מימון, עומר אדם, הראל סקעת, עדן בן זקן, רוני דלומי, גלי עטרי, יובל דיין, אליעד ועוד ועוד.

נעם כתב גם את רבי-המכר לילדים - "לציונה יש כנף אחת" ו-"טביעת האצבע של איל".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה