רשומות

יום שבת, 26 ביוני 2021

הבוטיק של טטי שטרן "הפינה של טטי" חגג יום הולדת חמש ואני הייתי שם לחגוג.

                                           טטי שטרן- צילום משה מעוז

בוטיק האופנה של אשת העסקים המצליחה טטי שטרן חגג 5 שנים להשקתו בחגיגה שמחה עם עשרות ידוענים, מובילי דעה ולקוחות שהגיעו לחגוג יחד ולשמוח עם טטי.

               צילום משה מעוז
                         צילום משה מעוז

הבוטיק של טטי ידוע כבוטיק שיקי, המציע פריטים ייחודיים ומעוצבים. טטי שטרן, אשת עסקים, העוסקת בתחום האופנה והסטיילינג מעל 15 שנה, מייבאת מותגי ביגוד ואקססוריז מצרפת, איטליה וקנדה, לפי הטעם האישי ואמות המידה המקצועיות שלה. לטטי קונספט מיוחד של "טוטאל לוק לאירועים" ייחודי וזמין 24/7.

פריטי הביגוד שהיא מייבאת מיוחדים ושונים. הסתובבתי בבוטיק ונוכחתי שהמגוון רחב ועשיר וכל אחת תוכל למצוא במקום פריטים ההולמים את טעמה וצרכיה. הבוטיק מציע מותגי יוקרה מהמובילים בעולם ומגיעים לראשונה בייבוא אישי של טטי לארץ, החל מביגוד קלאסי לאירועים ולבוש ספורט-אלגנט ועד נעליים ותיקים של מיטב בתי האופנה כגון כריסטיאן דיור, שאנל, איב סאן לורן, לואי ויטון ועוד
תמצאו בבוטיק שמלות לאירועים ועד לביגוד יומיומי ואופנתי, במנעד מידות גדול.

                             צילום משה מעוז
צילום משה מעוז

לאור העובדה שטטי טסה פעמיים בשנה לתערוכות והתמחויות בנושאי טקסטיל ואופנה עם צוות מומחים, הרי שהפריטים המיובאים לבוטיק החיפאי שלה, אין שני להם. הכול נבחר בקפידה ובמקצועיות, תוך התאמה לאקלים הישראלי, טרנדים ועוד.

בחגיגה צפינו בחלק מהפריטים שטטי מייבאת. לקוחות וחברות דיגמנו בחן רב וזכו לתשואות רבות.

                                                     צילום משה מעוז
                                                     צילום משה מעוז
                                                  צילום משה מעוז

טטי, אם ל-2 ילדים, עלתה לארץ בגיל 19 מאוקראינה בעקבות האהבה ונשארה בעקבות האהבה למדינה והחיבור לאנשים, כאן בחרה להגשים חלום ולפתוח את חנות הבגדים הראשונה שלה. בעקבות השגשוג והביקוש הרב בקרב לקוחות ביניהן ידועניות ארצנו, הרחיבה טאטי את שירותי העסק ופתחה בוטיק אופנה בכרמל חיפה "הפינה של טטי" שחגג 5 שנים להשקתו, יחד אתנו.

בנוסף, הבוטיק מציע קונספט ייחודי של "טוטאל לוק לאירועים"- חבילת סטיילינג ממיטב הביגוד והאקססוריז וכן איפור, מניקור ועיצוב שיער המתבצעים ע"י אנשי מקצוע, המגיעים ישירות לבית הלקוחה, בכל רחבי הארץ, ביניהן גם ידועניות המבקשות לשמור על פרטיותן.

לדברי טטי "אני מציעה זמינות וטוטאליות 24/7 למען לקוחותיי, מה שלא ניתן למצוא באף מקום אחר. השירות מתחיל בשיחת התאמה אישית, אפשר גם טלפונית, ואז אני מרכיבה עבור הלקוחה את החבילה במועד לבקשתה. מתאים במיוחד לנשים עסוקות ולכל מי שחפצה בנוחות מרבית"

חוגגים עם טטי


מימין- מירי אברהם ולימור כרסנטי שעל היח"צ יחד עם טטי שטרן   צילום שרה איקו
ניקולאי קדוש ואנוכי צילום שרה איקו
טטי שטרן, אני ונגה רוזנבלום צילום שרה איקו

מימין- טטי שטרן, מירי אברהם, עפרה שבתאי, ניקולאי קדוש, אני, מירב שורוט צילום משה מעוז

צילום שרה איקו


על היח"צ והליווי התקשורתי אמון משרדה של לימור כרסנטי.


בוטיק "הפינה של טטי"
שד' מוריה 124 חיפה
אינסטגרם- לחצו כאן
נייד- 050-5908121


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה