רשומות

יום שבת, 12 ביוני 2021

אוהבים גלידה? קבלו את גלידת LION של רשת גולדה בשיתוף עם דגני הבוקר LION של אסם נסטלה


 

יש אנשים שעבורם ארוחה היא רק תירוץ כדי להגיע לקינוח. אני כזו. תנו לי לבחור בין סלטים, בשרים או גלידה וברור מאד במה אבחר. כי אין כמו גלידה! ומי שאוהב גלידה מכיר מצוין את רשת גולדה המציעה טעמי גלידה ייחודיים ונהדרים.






לכן שמחתי לדעת כי לכבוד פתיחת עונת הקיץ יצאה רשת גולדה בשיתוף פעולה ייחודי עם דגני הבוקר LION  ומשיקים יחד מהדורת קיץ מוגבלת גלידת LION– גלידה בטעם דגני הבוקר של ליון בשילוב שוקולד וקרמל. גלידת LION תהיה זמינה בסניפים החל מה-10.6 למשך כל חודש יוני

 

צילום יח"צ

אני אוהבת גלידה במשך כל השנה ואצלנו במשפחה תמיד יש גלידה במקרר. אך אין ספק כי בוא הקיץ והמעבר לשעון הקיץ בו אנו מרוויחים שעות אור נוספות מגביר את החשק למשהו מתוק הגובר בשעות הלילה. ברשת גולדה ובדגני הבוקר של נסטלה  מצאו פתרון מפנק במיוחד לצריכת דגני הבוקר בלילה: LION של הלילה – גלידה עשירה ומלאה בטעם האהוב של ליון קרמי מתוק וטעים



















הטעם החדש מצטרף למבחר הטעמים האהובים של רשת גלידות גולדה ויימכר בכל הסניפים ברחבי הארץ במהלך חודש יוני .

 

עדי ארז אביטל סמנכ"לית שיווק קבוצת Anita וגלידה גולדה:

Anita Group ממשיכה לקדם חדשנות וייחודיות במוצריה בפיתוח טעמים יצירתיים לקהל הישראלי והבינלאומי. אין ספק כי שיתוף הפעולה עם המותג ליון הוא צעד נוסף בחיזוק ערכים אלו, אותן מקדמות שתי החברות בנפרד, וכעת יחד בכדי להעניק לקהל הלקוחות ערך מוסף ולא פחות חשוב-חוויה.

 

צילום יח"צ

נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת דגני הבוקר והקפה באסם-נסטלה

המותג ליון, שהושק לפני שלוש שנים וקנה לעצמו קהל לקוחות צעיר ונאמן, ממשיך להפתיע והפעם בשיתוף פעולה עם רשת הגלידריות "גולדה". עם תחילת הקיץ, יוכלו הלקוחות של שני המותגים האהובים ליהנות מגלידה המציעה שילוב מפתיע וטעים במיוחד בין דגני הבוקר האהובים של ליון מבית דגני נסטלה לגלידה האיכותית של גולדה.

 

ומה חושבים אצלנו במשפחה על הטעם החדש? השילוב של שוקולד וקרמל הוא נהדר. יש בו מתיקות מאוזנת וטובה וכיף להוסיף לו דגני בוקר שיתנו קרנצ'יות ויפתיעו במרקם שונה. תענוג!

 

 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה