רשומות

יום שלישי, 9 במרץ 2021

הכינו את עצמכן לקיץ. הטרנדים החמים בטיפולים אסתטיים על פי המומחית ד"ר לריסה ברק


 

ד"ר לריסה ברק, היא אישה מרשימה ונוכחת, פגשתי אותה בקליניקה שלה בתל אביב, לרגל יום האישה ושמעתי ממנה על הטכניקות החדישות בעולם האסתטיקה המתקדמת ואילו טיפולים מומלץ לעשות כעת כהכנה לקראת הקיץ.

ד"ר ברק, מטופחת ויפה, מהווה השראה כאישה מצליחה וחזקה שעשתה שינוי מקצועי, רופאה מומחית ברפואת משפחה שלפני עשרים שנה החליטה לעבור לתחום הרפואה האסתטית ועוסקת היום בתחום פיסול ועיצוב הגוף והפנים ולה ידע וניסיון רב.



בשיחה איתה סיפרה לי כי לקליניקות שלה מגיעים היום יותר ויותר גברים והם מהווים כ-40% ממטופליה. הם מגיעים בעיקר כדי לטשטש צלקות, קמטים עמוקים או פיגמנטציה ורוצים שיהיה מהיר ויעיל. כיום, נשים וגברים מודעים ומכירים את הטכניקות החדישות והמתקדמות ואם בתחילת שנות האלפיים נטו לעשות ניתוחים פלסטיים כיום פונים לטיפולים לא פולשניים המשיגים תוצאות נהדרות.

"כיום" אומרת ד"ר לריסה ברק, "ניתן לשלב בין המכשור החדיש והטכנולוגיות המתקדמות ולהגיע לתוצאות מצוינות" בנוסף, מדגישה הרופאה את הצורך בשמירה על הבריאות. כי המראה החיצוני שלנו מושפע גם מתזונה נכונה, שינה טובה, ספורט וסטרס. "תאהבו את עצמכם ותהיו אופטימיים" היא אומרת "כי לכך השפעה רבה על איך שאנחנו נראים ומה אנחנו משדרים לסביבה".

הקליניקה המפוארת בה ביקרתי נמצאת ברחוב הארבעה בתל אביב, בקומה העשרים של הבניין וממנה נשקף נוף משגע. הקליניקה מעוצבת בנעימות רבה והתחושה היא של קבלה ונינוחות. ד"ר ברק סיפרה לי כי עיצבה את הקליניקה במשך שנה וחצי, מתוך רצון שתהיה מקום נעים וחם ללקוחותיה והיא הצליחה בכך. קליניקה נוספת נמצאת בזיכרון יעקב ואף היא מזמינה ומפוארת.

בזמן שהייתי בקליניקה צפיתי במספר טיפולים. ראיתי טיפול של חיזוק שרירי הבטן במכשיר TRUSCULPT FLEX המחזק שרירים באזור הבטן, הירכיים או הידיים. הגבר שעבר את הטיפול יהנה מצורת גוף מוצקה יותר עד כדי הבלטת הקוביות בבטן.



ראיתי איך מטפלים בחידוד קו הלסת בעזרת מכשיר ייעודי ותוך 40 דקות העור נראה מתוח יותר וקו הלסת ברור ויפה. היה מדהים לראות איך זה עובד ביעילות ומהירות.





צפיתי בלייב בד"ר ברק מעצבת את שפתיה של אחת המטופלות ועושה זאת בטיפול קצר שלקח לא יותר מכמה דקות והתוצאות מדהימות.






מהם הטרנדים החמים והטיפולים המומלצים ביותר כהכנה לקראת הקיץ?

הסרת שיער בעזרת מכשיר ה-IPL עם טכנולוגיה מתקדמת, המסיר את השיער בכל הגוף ב-18 דקות בלבד. ולא רק, את ידית המכשיר מעבירים על האזורים המטופלים רק פעם אחת ודי. זאת בניגוד לטיפולים שנעשו עד כה בהם היה צורך לעבור מספר פעמים על הגוף. הטיפול אינו כואב, ללא סימנים, ונועד במיוחד לכל אותן הנשים העסוקות שאין להן זמן וסבלנות. 18 דקות ואת חוזרת למשרד כמו חדשה וללא שיער מיותר.

טיפול בנימים ובוורידים ברגליים, תופעת הנימים והוורידים ברגליים נפוצה אצל נשים צעירות אחרי היריון בגלל הלחץ שנוצר על כלי הדם במהלך ההיריון. אבל לא רק, נשים רבות סובלות מבעיה זו, ועכשיו נמצא לה הפתרון האולטימטיבי. בעזרת מכשיר חדש המיובא מארה"ב, בעל טכנולוגיה מתקדמת של קרני לייזר המקרינות חום גבוה וסוגרות את דופן כלי הדם. כך לא נראית לעין צורת העכביש המוכרת של הנימים והוורידים הקטנים בעור. התוצאה היא רגליים יפות וחלקות ועם עור אחיד בצבעו. לתוצאות סופיות נדרשים 3 טיפולים עם מרווח של 3 שבועות בין טיפול לטיפול.

חשוב לזכור כי לא מומלץ לעבור טיפולי לייזר על עור שזוף, ואחרי הטיפול יש להימנע מחשיפה לשמש. לכן עכשיו זה הזמן האידיאלי לטיפולים אלו.

מיצוק ופיסול הגוף, זה כבר ידוע שפעילות גופנית, תזונה נכונה ושתיה של לפחות 2 ליטר מים ביום הם המתכון הנכון לבריאות הגוף. אבל כדי לחטב את הגוף זה לא מספיק. דרושה עזרה בצורת מכשור וטכנולוגיה.

מכשיר ה-FLEX המיובא מארה"ב, מיועד לחיזוק השרירים, מיצוק הגוף ופיסולו. המכשיר מספק 49,000 כיווצים של השריר במהלך 45 דקות. לתוצאות מקסימליות נדרשים 6 טיפולים אותם ניתן לעבור אפילו פעמיים בשבוע, כך שבטווח קצר מאד של שלושה שבועות ניתן להשיג חיטוב מקסימלי של השרירים באזורים הרצויים. להרים ישבן נפול, לחזק את שרירי הירכיים החיצוניים והפנימיים, זרועות, בטן, מותן ועוד.

בנוסף, ידוע כי השריר מקבל את האנרגיה לפעילות מפירוק שומנים הנמצאים בסביבתו. ולכן, אנחנו משיגים תוצאה כפולה, גם חיטוב הגוף ומיצוקו וגם פירוק והפחתה משמעותית של תאי השומן בגוף. והתוצאה, גוף חטוב, מפוסל במקומות הנכונים, ומוכן לקראת הקיץ.

טיפול מיוחד לכפות הידיים, כפות הידיים הם אחד האיברים המשקפים את הגיל. ד"ר לריסה ברק מציעה לך לעבור טיפול ייחודי שיעלים את הקמטים בכפות הידיים ויחזיר להן את העור החלק והזוהר של פעם. זאת בעזרת טיפול קצר בו מזריקים חומצות היאלורוניות או סידן (ה-RADIESSE, ) לכפות הידיים, התוצאות מיידיות והן לטווח ארוך במיוחד.

ומה עם כתמי השמש והפיגמנטציה המופיעים גם בכפות הידיים וגם על הפנים? כתמי פיגמנטציה ושמש, וכתמי גיל, את כולם ניתן היום להסיר בטיפול פשוט בעזרת טכנולוגיות חדשות ועם מכשיר ה- IPL-INTENSIVE PULSE LIGHT. המכשיר בעל גלי אור מיוחדים הנכנסים לתאי המלנין, הורסים את התא ומורידים כמות ניכרת של המלנין ואת כתמי הפיגמנטציה.

להשגת גוון עור אחיד וזוהר דרושים 3 טיפולים בהפרש של 3 שבועות בין טיפול לטיפול. יש לעבור טיפול תחזוקה פעם בשנה בסוף הקיץ. זו הסיבה שאת הטיפולים האלה יש לעבור בתקופה של לפני הקיץ בגלל האיסור להיחשף לשמש, והחובה לשים מקדמי הגנה 50+ SPF לאורך כל שעות היום.

 

בקיץ הקרוב תהיי מוכנה מראש עם מראה מטופח, עור נקי מכתמים חלק וזוהר, וגוף מפוסל ללא שיער מיותר, וללא נימים וורידים.

 

ד"ר לריסה ברק, טלפון: 8420*  052-6382121

תל אביב, רחוב הארבעה 28 קומה 20 בניין צפוני חגג’ גרופ

זכרון יעקב, היין 9, 04-3095011

ירושלים, טלפון 077-602-1112

אתר – לחצו כאן

פייסבוק : https://www.facebook.com/LBarakMilan/

אינסטגרם : dr.larisabarak

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה