רשומות

יום רביעי, 16 ביוני 2021

עוברים לקוסמטיקה טבעית. השבוע ביקרתי במפעל של חברת לבנדר קוסמטיקה בכרכור והבנתי את החשיבות של מוצרי טיפוח 100% טבעיים. ואם אתם באזור קיפצו לבקר אצל איש הפסיפלורה.



בין שלל הפעילויות שלי, אני אוהבת במיוחד לבקר במפעלי ייצור שונים ולגלות את מה שנעשה מאחורי הקלעים ואת האופן שבו מייצרים מוצרים שונים. השבוע ביקרתי
בלבנדר קוסמטיקה טבעית של טלי מצליח ועידו משעל. טלי ועידו הקימו את מפעל הקוסמטיקה הטבעית לאחר שטלי גילתה שמוצרי הקוסמטיקה בהם השתמשה גרמו לה לאי נוחות ולא התאימו לה. טלי, דור שני לחקלאות ועם קשר עמוק לאדמה ולצומח, בהשכלתה יועצת חינוכית, שהייתה רחוקה מעולם הטיפוח, מייצרת היום מגוון רחב של מוצרים טבעיים וזאת יחד עם עידו האחראי על פיתוח המוצרים.





המתחם הייחודי, בפרדס חנה כרכור מבקש להציג דרך חיים טבעית ובריאה הן בתחום הקוסמטיקה והן בתחום הקולינארי. המתחם כולל את חנות המפעל , מרכז המבקרים ואת בית קפה נעורים .

השילוב בין שני הגורמים תוכנן כך שייצר סינרגיה של מקום רווי בשלווה ובנועם- קולינריה וקוסמטיקה
 
מתחם לבנדר צילום גייקוב הולנדר

לבנדר חנות  צילום גייקוב הולנדר


טלי ועידו סיפרו לנו בגילוי לב איך הוקמה החברה ומדוע כה חשוב להשתמש במוצרים טבעיים ונקיים מכימיקלים. הידעתם שעורנו הוא חדיר וחשוף וסופג אליו חומרים בהם אנו משתמשים? הידעתם שמחקרים מוצאים קשר הדוק בין מוצרי קוסמטיקה בהם אנו משתמשים לבין תופעות כמו: יובש, אקזמה, פטרת, אטופיק דרמטיטיס ועוד?


                                                טלי ועידו

החברה הוקמה לאחר שעידו בנה בבית מערכת מים לטיהור מים אפורים. באחד הימים השתמשו הילדים בשמפו ועידו הבחין למחרת שהדגים שהיו בבריכת המים מתו וכך גם הצמחים סביב. הסתבר לעידו שהמרכיבים שהיו בשמפו הם שגרמו לכך ואז החליט לפתח תכשירים לבני הבית ולחברים. אנשים שהשתמשו בתכשירים סיפרו כי בעקבות השימוש בעיות עור שהיו להם נעלמו ואז הבינו טלי ועידו שיש לעשות מעשה וב-2007 הקימו את לבנדר.

החברה מפתחת קוסמטיקה טבעית מתוך שאיפה לתת מענה לצרכי הטיפוח השונים. מענה בריא ויעיל, מכף רגל ועד ראש. מתינוקות ועד קשישים. התכשירים מיוצרים מחומרי גלם משובחים מכל העולם ובעיקר מישראל, בעבודת יד מוקפדת, בסטנדרטים גבוהים ובאישור משרד הבריאות.







החברה מייצרת מגוון רחב של מוצרים: שמנים אתריים, מוצרי טיפוח לעור הפנים הכוללים קרם פנים טבעי, קרם פנים לעור יבש וקרם פנים לעור שמן, סרומים וקרמי עיניים, מוצרים לשיער כמו שמפו, סרום וצבע טבעי, מוצרי טיפוח לגוף הכוללים קרם גוף טבעי, קרם ידיים טבעי ופילינג טבעי, מוצרים טבעיים לתינוקות, מוצרי טיפוח טבעיים לגבר כמו מוצרי גילוח וקרם פנים ודאודורנט, קרם הגנה טבעי ועוד. החברה מאמינה בשקיפות ולכן ניתן למצוא את רשימת המרכיבים המלאה של המוצר על גבי התווית שלו ובאתר החברה.

מדובר על תכשירים פעילים המיועדים להעניק לגוף גם לחות, גם ויטמינים וגם מינרלים, החודרים לשכבות העמוקות ומאפשרים הזנה, שיקום וטיפוח העור, הפנים והשיער.

כל המוצרים ללא אריזה חיצונית נוספות (קופסא) וכל האריזות הם אריזות זכוכית או פלסטיק העובר מיחזור בקלות – עושים הכל על מנת להקטין למינימום את ההשפעה על הסביבה.

לאחר סיור בחנות והכרות עם מגוון המוצרים, יצאנו לגינה לראות כיצד עובדת המערכת לניקוי המים האפורים של לבנדר ולאחר מכן הכנו קרם גוף לפי מתכון ובחרנו לעצמנו את השמנים האתריים שיהיו בקרם. קבוצות יכולות להגיע לסדנאות.

החברה מקיימת במתחם גם סדנאות לקוסמטיקה טבעית ואירועים מיוחדים .. 

 עידו מכין לנו קרמים





בקוסמטיקה טבעית משתמשים בחומרי גלם טבעיים, בצמחים ומינרלים פעילים ויעילים, בשמני בסיס כמו שמן זית או שמן זרעי ענבים, בשמן שקדים וחמאות צמחיות כמו חמאת קוקוס וחמאת שיאה. וכמובן גם שמנם אתרים המופקים מחלקי הצמח השונים והם מרוכזים, עוצמתיים ובעלי השפעה מיטיבה על הגוף והנפש.


לחות משקמת לבנדר מחיר לצרכן 138 ש צילום טום לנגפום

קרם אנטי אייגנג מבית לבנדר ללילה

אני משתמשת במוצרי לבנדר כבר תקופה ארוכה ומרוצה מאד הן ממשחת השיניים שלהם, הדיאודורנט, הסבונים והשמפו. עדיין לא ניסיתי את מוצרי הטיפוח לפנים, זה בתכנון ואני משוכנעת שגם הם מעולים.

מבער לשמנים דוחה יתושים מבית לבנדר קוסמטיקה
חברת לבנדר קוסמטיקה טבעית   שמן בושם טבעי יסמין 60 ש

לחברה חנות נוספת בקניון ערים בכפר סבא וחנות אונליין .בקרוב מתכוונת חברת לבנדר קוסמטיקה טבעית לפתוח חנויות נוספות , ברחבי הארץ.

לאתר לבנדר- לחצו כאן


שירות לקוחות: 077-2127172

בית הקפה נעורים

אסי מבית הקפה


בסמוך בעיו עירון נמצא איש הפסיפלורה שי פישביין.- שי הוא מהנדס אלקטרוניקה שהחליט שרוצה לעסוק בהוראה ובמשך שנים עבד כמורה ומחנך. המפנה חל כשטעם ליקר שזיפים שהכינה שכנתו ואז החליט שהוא יכין ליקר פסיפלורה. אחרי 35 ניסיונות הצליח להפיק שיכר שכולם גמרו עליו את ההלל.


שי פישביין

 

הוא החל למכור את השיכר בירידים, ומשם התפתח וצמח. זכה פעמיים במדליית זהב בתחרויות ליין ושיכר. במשקה 12% אלכוהול והוא משקה קינוח טעים מאד, עדין ובעל טעם וריח שאי אפשר לטעות בהם של פסיפלורה טרייה. קבוצות יכולות להגיע בתיאום מראש ולסייר במטע הפסיפלורה, לשמוע משי על אודות המשקה ואף לרכוש אותו.





איש הפסיפלורה בפייסוק- לחצו כאן 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה