רשומות

יום חמישי, 24 ביוני 2021

בקיץ מבלים בחרמון- מזג אוויר נעים, אטרקציות, סיורים מודרכים, רכבל חדש ונוף מדהים


היכן תבלו הקיץ? יש לי המלצה מצוינת עבורכם. הגיעו לחרמון ותהנו. כן, כן, החרמון פתוח גם בקיץ. אנחנו מכירים אותו רק כהר הלבן, אך גם בימי הקיץ הוא מתגלה כהר מיוחד מלא פריחה וחן. בגובה 2,040 מזג האוויר קריר ונעים, הנוף נפלא, יש סיורי טבע מודרכים ויש שלל אטרקציות- גלישה באבובים, סקיי ריידר, עלייה ברכבל החדש, קרטינג לא ממונע במדרון הסקי ומזחלות אקסטרים. כעת, כשעדיין לא טסים כל כך מהר לחו"ל, בילוי בחרמון הוא אופציה נהדרת לפעילויות עם הילדים בחופש הגדול. יום כיף מושלם!

עולים ברכבל לפסגת ההר

הר החרמון מציע לנו הרבה יותר משלג וסקי, השבוע ביקרנו במקום וחזרנו שמחים ומלאי חוויות. הילדים כבר שואלים "מתי שוב?"

הקיץ שלנו לוהט. רק השבוע התבשרנו על גל חום כבד ברחבי הארץ. בגובה של 2040 מטר, מזג האוויר נעים מאד, מרגישים כאילו הקיץ הפך להיות סתווי יותר. הטמפרטורה צונחת בעשר מעלות לעומת העמק, רוחות נעימות מנשבות ולא מזיעים.

הר החרמון, מהווה חלק משמורת טבע, הפריחות הייחודיות להר מפציעות ומפתיעות כל פעם מחדש. פסגת החרמון, הנקודה הצפונית והאסטרטגית בישראל, ההר הגבוה במדינה שעל אדמתו נרשמו בדם סיפורי קרבות וזכה בתואר "העיניים של המדינה" הפך מזמן לאתר בילוי ופנאי, המשנה את פניו בין עונות השנה.

התחלנו את הביקור בחרמון בעלייה ברכבל החדש לרום ההר הילדים התרגשו וכולנו נהנינו לצפות בנוף המדהים שנפרש לנגד עינינו. הרכבל עולה לפסגה תוך 5 דקות בלבד. ואגב, אין יותר תורים מייגעים כי 42 הקרוניות החדישות מצליחות להכיל 2400 מבקרים בשעה!




צילום- דרור ארצי

ברום ההר יצאנו לסיור מודרך ומעניין מאד. ניתן להשתתף בסיורים מודרכים (ללא תשלום ובהרשמה מראש). הסיורים יתקיימו במהלך סופי השבוע ביולי (שישי שבת) ובחודש אוגוסט כולו וישלבו טבע, מורשת וגיאופוליטיקה. הסיור כולל: הליכה לתצפית מרהיבה והסבר על הגולן, הגליל העליון, עמק החולה והרי הלבנון.

בפסגת ההר- הכי גבוה


סיור בפסגה. צילום דרור ארצי

לאחר הסיור ירדנו למתחם הפעילויות והשמחה הייתה רבה, יש שלל פעילויות לכל המשפחה: לצעירים גלישה באבובי הקיץ במדרון, חוויה מהנה בישיבה באבוב מיוחד (מגיל 5). הגלישה מזכירה מאד את המזחלות החורפיות. מעלים את האבובים למעלה ההר וגולשים למטה במהירות כייפית.



גלישה באבובים צילום דרור ארצי


גלישה במתקן מזחלות האקסטרים, בילוי להורה וילד (מגיל 3 בליווי מבוגר) מזחלות שעולות ועולות לאורכו של ההר, בזמן העלייה במזחלת מומלץ להתרשם מכל היופי סביבנו. פיתחנו משחק עם הילדים , לחפש לטאות וחרדונים בזמן העלייה. השיא שלנו עמד על גילוי 5 בעלייה אחת! לאחר ההגעה לפסגת המתקן מתחילה ירידה מופלאה והמזחלות גולשות במהירות (הנשלטת ע"י הנהג) במורד ההר. הילדים נהנו וצרחו ורק ביקשו עוד ועוד.





בגובה, מתקן הסקיי ריידר, שמזכיר רכבת הרים תלויה, רק בקצב רגוע ומראה מדהים מגובה 12 מ'. נדהמתי לגלות כיצד הילדים לא חששו כלל.







השנה, הוכשר מסלול לנהיגה עצמית בכלים בעלי שלושה גלגלים – קרטינג, לא ממונע במדרון הסקי, עליה ברכבל לתחנה האמצעית וירידה רכובה ומהנה באקסטרים. (מגיל 16). זו הרפתקה מהנה במיוחד, וזה ממש לא קל. נדרשת שליטה ברכב וקואורדינציה גבוהה כדי שלא נתרסק.






 

צילום- דרור ארצי

"אתר החרמון, הפך בחמש השנים האחרונות לאתר תיירות פעיל כמעט בכל ימות השנה. מדובר בהר אחד בו מתקיימות שפע של פעילויות. כל מבקר מתחבר למימד אחר בחרמון. אנו מצפים גם לחזרת תיירות החו"ל לארץ, לקבוצות בני הנוער הרבות שהיו מגיעות לכאן". ציין רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון.

 

                                סולמות וחבלים

דמקה ענקית

מובטח לכם יום שלם של אטרקציות וחוויות. החרמון גם בקיץ!

** הסיורים בהרשמה מראש, משך הסיור כשעה וחצי, יש להגיע חצי שעה לפני שעת הסיור ולהצטייד בנעלי הליכה, לבוש חם ומים. היציאה לסיורים מהקפיטריה בתחנה העליונה (הסיורים מתקיימים בהתאם לתנאי מזג האוויר)

מתי?  מידי שישי – שבת יוני ויולי, באוגוסט בכל ימות השבוע. שעות: יש להתעדכן בשעות הסיורים.

כמה? הסיורים והכניסה לאתר ללא תשלום,  המתקנים בתשלום. רכבל –54 ₪ לאדם, מזחלות אקסטרים / סקיי ריידר / קרטינג / אבובי קיץ – 40 ₪.

ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באתר האינטרנט: www.skihermon.co.il

האתר פתוח בין השעות 8:00 – 16:00 (כניסת רכב עד השעה 15:00) 

לפרטים:  אתר החרמון : 1599-550-560         http://www.skihermon.co.il/ 

 

בשיתוף עם אתר החרמון

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה