רשומות

יום ראשון, 20 ביוני 2021

רשת ליה לונדון מציגה: הלבשה תחתונה ובגדי ים לקיץ 2021



המותג 'ליה לונדון' ללבני נשים ובגדי ים, הוא אחד המותגים האהובים עלי ביותר. מזה שנים רבות אני לקוחה שלהם ואם תפתחו את מגירת הלבנים שלי תמצאו שם לא מעט חזיות שלהם. גם בגדי הים שלהם נהדרים, ואני מוצאת את עצמי חוזרת לסניף שלהם בקריות לרכישת לבנים ובגד ים חדש לקיץ.

השבוע, הגעתי לסניף של המותג בקניון איילון למפגש עם יפעת דה לרנה ברכה, מנכ"לית ליה לונדון, להכיר את קולקציית הקיץ של בגדי הים וההלבשה התחתונה.

יפעת דה לרנה ברכה עם גולן נהרדעא בעלי גולן נהרדעא קומיוניקיישן 

יפעת דה לרנה ברכה, הציגה את הדגמים החדשים וסיפרה שהחברה ממשיכה לפתח מוצרים חדישים עם בדים נושמים ואלסטין. תקופת הקורונה הביאה את כולנו להעריך פשטות וגם ב'ליה לונדון' היו קשובים לכך. הטרנד הקייצי הוא הבייסיק- חזיות אהובות וטובות בכמה גוונים של צבעי גוף. כך שכל אחת מאתנו תוכל להתאים לעצמה את החזייה המתאימה ביותר. הקולקציה השנה מצומצמת מעט ומותאמת גלובלית לנשים ברחבי העולם.

יפעת דה לרנה ברכה
גוונים שונים של צבעי גוף לחזיות


קולקציית בגדי הים נבנתה תוך הבנה שלאחר תקופת הקורונה, אנשים ישתוקקו לצאת לחופשה. אולי לא בחו"ל כי המצב עדיין קשה, אך כאן בארץ בהחלט ניתן לצאת לחופשה נהדרת וליהנות מהים, הבריכה והטבע.


BASSLINE-חזיה 300 תחתון 150 שח



CALA-FIESTA-חזיה מנומרת 300 שח תחתון 150 שח

ZULU- 450 שח

הצבעוניות חוגגת בבגדי הים, כחול השמים והים נמצא בפריטים ויש גם תוספות מעניינות ותכשיטים קטנים המקשטים את בגדי הים, באופן משובב עין. בנוסף, הגזרות מחמיאות מאד והמותג ELOMI מציג ביקיני בטווח מידות רחב ונותן פתרון סקסי ומוצלח לנשים.



דגמי בגדי הים משלבים אלמנטים אופנתיים כגון תחרות שקופות, מלמלות מעוצבות, אבזמים ייחודיים, חוטי קשירה  נשלפים ועוד – כדי ליצור ייחודיות שכל אחת אוהבת. 


BEACH-HUT-חזיה 300 תחתון 150 שח


PLAIN-SAILING-חזיה 350 שח תחתון 180 שח



הצבעוניות הבולטת העונה הינה גווני "אמא אדמה". יש חזרה לטבע בגווני החום / ירוק / כתמתם / אדום, פרחוניות טבעית וכדומה. במקביל, ניתן למצוא גוונים נועזים וצבעוניים יותר המשלבים הדפסים של פסים, פרחים, ואפילו דפוסים גיאומטריים, המעוררים עניין באופן אותנטי. 

אין לי ספק שהניסיון שהחברה צברה בייצור חזיות משרת אותה בייצור בגדי הים והם מצליחים לשלב בין טרנדיות, ייחודיות והתאמה מצוינת לגוף האישה וכך נותנים מענה לקהל נערות ונשים רחב בכל מידה, החל מהיקף קטן וחזה גדול , חזה קטן והיקף צר, היקף גדול עם חזה קטן / גדול או כל שילוב אחר. כל נערה/ אישה יכולה למצוא משהו שיתאים למידותיה – ואפילו לשלב מידות כדי ליצור התאמה  מדויקת לגופה. 

LONG-ISLAND חזיה 350 שח תחתון 180 שח


FANTASIE-SWIM-TOBAGO-



בין הגזרות של דגמים אפשר למצוא- שלמים מחטבים, בקיני משולשים ,בקיני קולר, בקיני מרופד / לא מרופד , טנקיני, תחתונים במגוון גזרות כגון נמוך, ברזילאי, קשירה או גבוה . נשאר לכן רק לבחור. 


BALI-BAY- חזיה 300 תחתון 150

 

בכל סניף ניתן לראות מגוון שונה של דגמים. לצורך הכרת כל הקולקציה שמגיעה לארץ – אפשר להיכנס לאתר www.leialondon.co.il ולהתרשם.

 

על מותגי הרשת

הרשת היא היבואנית הרשמית בישראל של מותגי העילית בתחום ההלבשה התחתונה: ,Wacoal ,Freya ,Fantasie Elomi הנמכרים ברשתות האופנה הנחשבות בעולם.





מעונה לעונה, אנו יכולות לראות את הקולקציה המרהיבה של ליה לונדון נעשית צעירה, סקסית ונועזת יותר כך שגם נערות בתחילת דרכן שרוצות חזייה איכותית יוכלו ליהנות מתמהיל המוצרים של הרשת, לצד הורדת המחירים כך שיהיו נגישים לכל כיס. 

הצוות המקצועי עובר הכשרה מוקפדת של התאמה אישית לכל אחת, כך שכל מי שתגיע לרכוש חזייה, תצא עם החזייה המושלמת והנכונה לה, בדיוק במידה שלה. 

FREYA – המותג קיים משנת 1998, כשהוא מכוון להיות מותג צעיר ונועז המותאם לקאפים גדולים עד קאפ K (בעולם), למראה סקסי מורם וייחודי. עם השנים, המותג התפתח והשקיע בטכנולוגיות ייחודיות בכל גזרה שפותחה, במיוחד לקהל הלקוחות של המותג – החל מקאפים רכים, שקופים או קשיחים – כך שכל גזרה תחמיא בהתאם למידה הנדרשת ותעניק את המראה הטוב ביותר, בנוחות המקסימאלית למשתמשת. 


-FREYA-LINGERIE-AWAKENING-




בנוסף להלבשה תחתונה – המותג מייצר בגדי ים התואמים את אותם הצרכים לקאפים גדולים, תוך כדי עיצובים צעירים, נועזים וייחודיים, המחמיאים ותואמים לנשים  עם חזה החל מקטן ועד לחזה שופע.
חשיבות נוספת שהמותג מציע הוא היקף צר מאוד – החל מהיקף 60 ועד להיקף 85,  מקאפים
D ועד HH כדי שכל אחת תמצא את המידה המדויקת והנוחה ביותר המתאימה לה. 


IDOL-CINNAMON 300 שח

בשנת 2008 – המותג השיק תת מותג הפונה לתחום חזיות הספורט תחת FREYA ACTIVE – וזכה מס' שנים ברציפות תחת קטגוריית חזיית הספורט הטובה ביותר הודות לטכנולוגיית סיבי הכסף בבד החזיה, המסייעות בנידוף זיעה ושמירה על איכות הפעילות בזמן ביצוע. בנוסף, נמצא כי חזיית הספורט של פריה מסייעת בהפחתת סימני המתיחה על החזה וכי היא מייעלת את הפעילות הספורטיבית הודות לנוחות שבה.


SONIC- חזיה 300 , טייץ 200 שח
 

בשנת 2013, השיקו בפריה חזיית הנקה עם ברזלים, עם טכנולוגיה חדשנית של ברזלים גמישים כך שלא יפגעו בצינוריות החלב בחזה, עם פתיחה נשלפת ביד אחת כדי להקל על המשתמשת, תוך שימוש בעיצוב שיהווה גם כחזיית בייסיק בסיום ההנקה וישמור על מראה קלאסי ונוח. מוצר שהיה חסר בשוק ומאוד מבוקש לאורך זמן. 

FANCIES- חזיה 300 תחתונים 100 שח
 

FANTASIE – המותג קיים משנת 1951, כשהוא מכוון להיות מתוחכם ומעוצב יותר הפונה לנשים המחפשות נוחות מרבית וכיסוי מלא לחזה. עם השנים, המותג עבר שינויים ופיתוחים טכנולוגיים כדי להתאים את עצמו לגוף האישה ולמבנה המלא אליו הוא פונה, תוך שימת דגש על נוחות מרבית ואיכות ברמה גבוהה. 


במקביל, המותג מעצב ומייצר בגדי ים התואמים את הצרכים לנשים עם חזה מלא, המחפשות כיסוי מלא ונוח, במקביל לפתרונות עיצוב שונות בשלל גזרות – כך שכל אישה תוכל למצוא את מה שמתאים לה בהתאם למבנה גופה. החל מגזרות נמוכות ועד גבוהות, סטרפלס או שלם. 

מנעד המידות של FANTASIE הינו מהיקף 65 ועד 85, מקאפ DD ועד HH.

fusion BCH bra 300 nis, brief 120 nis



FUSION-CINNAMON-UW-FULL-CUP-SIDE-SUPPORT-BRA- 

ELOMI – מותג אמריקאי הנרכש ע"י איוודן ב 2008 ומשווק בשווקים הבינלאומיים. מותג זה מתמחה בעיקר במידות גדולות של קאפים והיקפים. מנעד במידות שלו מתחיל בהיקף 70 אך בקאפים הגדולים, ועד להיקף 110 בכל מידות הקאפים D-H .
העיצובים  של המותג פונים גם לנשים האוהבות סולידיות, כיסוי מלא ועדינות, וגם לאלו שמחפשות את המוצר הסקסי, הפתוח והשקוף – כך עדיין יתמוך בחזה בצורה הכי טובה ונוחה שניתן. 

MATILDA-Eחזיה 300 שח תחתון 120 שח 



הטכנולוגיות במותג זה, מותאמות למשקל החזה הכבד ולמבנה הגוף הרחב, החל מרצועות כתפיים עבות יותר לתמיכה, רצועות כנף רחבות יותר לאיסוף והחלקת העור תחת בית השחי, גזרות מגוונות כך שיתאימו לכל סוג חזה ובדים חזקים שיחזיקו את החזה ויעצבו אותו בהתאם. 

BRIANNA חזיה 300 תחתונים 120  שחור

בשנים האחרונות, החל לפתח באלומי בגדי ים ייחודיים המחמיאים לגוף ולחזה, תוך שימוש באלמנטים נסתרים בתוך הבגד ים המעצבים ומשדרגים את המראה, כגון מחטב פנימי, חזייה פנימית, עיצובים היוצרים אשליה אופטית, גזרות מחמיאות וחזקות, בדים איכותיים ועוד. 

WACOAL – מותג הלבשה תחתונה יפני פרימיום הקיים משנת  1949. 

עיצובים קלאסיים, נוחים מבדים מיוחדים המתאימים לחיי היום יום, המעניקים תחושה של להיות עם ולהרגיש בלי.
יש דגש על שימוש בבדים יוקרתיים וייחודיים, תחרות מעוצבות ושימת דגש על הפרטים הקטנים, אך עדיין להעניק את התחושה של הנוחות היומיומית בשימוש בהלבשה תחתונה שתהיה נוחה, יפה , סקסית ועם זאת, במחיר נגיש. 


מחירי החזיות נעים בין 200-30 ₪  מחירי התחתונים נעים בין 100-150 ₪.

בנוסף לתחתונים וחזיות, ניתן למצוא בחנות מבחר מחטבים מחמיאים לשמירה על הגזרה מתחת לשמלה או לחצאית, חזיות ספורט לתמיכה מושלמת בפעילות גופנית וחזיות הנקה ידידותיות למשתמשת.

חוויה אישית

אני לקוחה קבועה של ליה לונדון כבר שנים רבות וזאת כי קל מאד למצוא אצלם חזיות היושבות עלי מושלם. כיוון שיש לחברה טווח רחב מאד של מידות 64 מידות שונות , ניתן להתאים במדויק לכל אחת את החזייה המושלמת עבורה, תוך התחשבות בגזרת הגוף ואורכו, רוחב הכתפיים, צורת ומשקל החזה, מבנהו וכדומה.

עוד דבר שאני אוהבת אצלם הוא שבחדרי ההלבשה יש פוסט המפרט את התכונות הייחודיות לכל גזרה: גזרת סטרפלס, מחשוף עמוק, תמיכת צד, חצי קאפ, כיסוי מלא וכו'. ויש להם יועצות מכירה מנוסות, מקצועיות, בעלות ניסיון עשיר בלבני נשים המעניקות יחס אישי ונעים. בכל הפעמים שהגעתי קיבלתי יחס נהדר ומקצועי וקרה כבר ששיניתי את דעתי בבחירת החזיה בעקבות ייעוץ נכון שעזר לי בבחירה הנכונה.


EMMIE-חזייה 300 שח תחתון 120

רשימת סניפים:

קניון קריון, קרית, ביאליק            קניון גרנד, חיפה          קניון עיר ימים, נתניה.   קניון רננים, רעננה.      

קניון איילון, רמת גן.                    דיזינגוף סנטר, תל אביב.         קניון קרית אונו.             הקניון הגדול, פתח תקווה. 

קניון הזהב, ראשל"צ .               קניון מלחה ירושלים.      קניון הנגב, באר שבע.             

מלכת שבא אילת          קניון האופנה TLV 

 

פייסבוק: ליה לונדון - leia London

אינסטגרם:leialondonil

www.leialondon.co.il


צילומים- יח"צ ליה לונדון, יפה גביש

בשיתוף עם ליה לונדון







 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה