רשומות

יום שלישי, 1 ביוני 2021

הכירו את הסנדלים החדשים של שורש- סנדלי "סולו" – סנדלי BAREFOOT נוחים, גמישים וקלים


 

השבוע השתתפתי בהשקה מיוחדת שערכה חברת שורש לסנדלים החדשים שלה, סנדלי "סולו". ההשקה שנערכה בהר יללת התנים, ביערות הכרמל, הלמה מאד את המותג הוותיק והידוע ואת הסנדלים החדשים. היש מקום טוב מכך להציג סנדל מינימליסטי המתאים לטיולים בטבע וליומיום? בהשקה חווינו הליכה בטבע עם סנדלי סולו, השתתפנו בסדנאות צילום וצמחי מרפא ונהנינו מהנוף המשגע. פגשנו את גלית, מנהלת השיווק, את דודי מצוות הפיתוח אשר פיתח את סנדלי סולו ואת רותם מהסושיאל שסיפרו לנו על הדרך מפיתוח סנדל ועד ייצורו.

                      בכניסה להר יללת התנים
 בריכה במתחם
נהנית מהנוף והירוק 
                                מתפנקת בטיפול רפלקסולוגיה

גלית הדגישה את מחויבותה של חברת שורש לסביבה ולקהילה וסיפרה על תכנית הקיימות של החברה אשר התקינה פנלים סולריים על גגות המפעל ומתעתדת להתנתק מחברת חשמל ולספק את צריכת החשמל למפעל בעצמה. עוד הדגישה את העובדה שסנדלי שורש מיוצרים בישראל ומרבית עובדיה הם אנשי המקום.

                                    גלית- מנהלת השיווק

דודי סיפר לנו על פיתוח הסנדלים שהתרחש בעקבות מגפת הקורונה וההבנה שיש צורך בשינוי. הסגר בבתים וגילוי המקומות ליד הבית הוביל את החברה לפתח סנדל דק, קליל, שבו חשים כאילו אנו יחפים והוא נוח ומתאים גם ליומיום וגם לטיולים בטבע. בנוסף, מדובר בסנדלים אשר מיוצרים מ-30% חומר ממוחזר. יש להם מערכת רצועות אשר ניתן לרכוס ביד אחת והם מגיעים בצבעי הטבע הישראלי- תכלת, ירוק, אפור.

דודי מפתח הסנדלים

רותם מהסושיאל

אחרי שנעלתי את הסנדלים והתהלכתי בהם במשך שעות, התאהבתי! הם נוחים מאד, גמישים, מתאימים מאד לכף הרגל וכייפיים. הסוליה שטוחה, דקה וכמעט לא חשים שנועלים סנדלים. התחושה היא של הליכה לא מתאמצת, כאילו אני יחפה וזו תחושה נהדרת.



 אנחנו חיים בתקופה של אחרי מגפת הקורונה, כולנו הבנו כמה חשוב לחוש טבעי. יותר ויותר אנשים חוזרים לנעול נעליים וסנדלים מינימליסטים. מה שהחל כטרנד של רצים וספורטאים מקצועיים הפך לתנועה של ממש.  כמו בכל העולם – גם הישראלים נחשפו ליתרונות של סנדלי barefoot ומחפשים פתרונות הנעלה נוחים, אופנתיים ופונקציונליים עם סוליה דקה. 

חברת שורש המשלבת בין ייצור מקומי בעבודת יד לטכנולוגיות מתקדמות בחומרים ובשיטות העבודה, מייצרת כבר מעל 30 שנה סנדלים עמידים במיוחד שאנו, הישראלים, אוהבים. וכעת, משיקה החברה את דגם ה"סולו" שמוסיף לקו הסנדלים של שורש עוד אפשרויות עיצוביות ופונקציונליות כך שכל אחד ואחת ימצא את השורש שלו.


חדש - סנדלי שורש דגם סולו המדמה הליכה יחפה. 299 שח. צילום- ישראל פורלנדר. .(פוסטר SOLO BAREFOOT)

על סנדלי "סולו" SOLO

כאמור, מדובר על סנדלי barefoot  בעלי סוליה שטוחה, גמישה ודקה אשר מדמה הליכה יחפה. כזו שמאפשרת לכף הרגל לחוש את תוואי השטח עליו היא צועדת, ממש כמו פעם, לפני שבני האדם החליטו לעטוף אותה בשכבות בד וגומי. 

לאחר מחקר מעמיק של ההיצע הקיים והצרכים שעולים מהשוק – החליטו בשורש, להוביל מהפכה וליצור סנדל מינימליסטי בעל נוחות מרבית לכף הרגל, שמתאים לטיולים ונראה מצוין גם כסנדל ליומיום, בעיצוב ייחודי שפונה לנועלי barefoot מנוסים, אבל גם לאלה שמעוניינים להתנסות בחוויה של "הליכה יחפה".

חדש-סנדלי שורש דגם סולו המדמים הליכה יחפה. 299 שח. צלם- ישראל פורלנדר. (SOLO BAREFOOT)זוג כחול שחור

הסנדלים המינימליסטים  מתאימים לאנשים שאוהבים להרגיש את האדמה מבלי להתפשר על נוחות. עם סוליה קלה ודקה במיוחד (12 מ"מ), לצד אחיזה טובה בכף הרגל - הם השילוב המושלם בין תנועה טבעית ונוחות. 

בשורש רתמו את הניסיון שלהם בפיתוח סנדלים איכותיים, ותרגמו אותו לתחום חדש ומרתק. סוליית סנדלי סולו מיוצרת מתרכובת גומי ייחודית אשר פותחה בשורש, ומעליה שכבת    EVA רכה אשר מתאימה את עצמה לצורת כף הרגל. בנוסף, המדרך משלב חומר אנטיבקטריאלי המונע התפתחות בקטריות ועשוי מ-30% חומרים ממוחזרים. 

הסנדל החדש אף כולל את הפטנט הייחודי לשורש STRAP-X –  מערכת רצועות עקב אשר נעות בחופשיות זו מזו ומאפשרת התאמה מושלמת לכל כף רגל. הרצועות עשויות פוליאסטר נעים לכף הרגל ומעוצבות בצבעים ודפוסים עדכניים. עקב הסנדל מרופד בכרית מיקרופייבר רכה ונעימה.

Solo Black Greyחדש- סנדל שורש בדגם סולו המדמה הליכה יחפה. צבע שחור. 299 שח. צלם-ישראל פורלנדר

Solo Green brown חדש- סנדל שורש בדגם סולו המדמה הליכה יחפה. צבע ירוק. 299 שח. צלם-ישראל פורלנדר



Solo Blue Grey חדש- סנדל שורש בדגם סולו המדמה הליכה יחפה. צבע כחול. 299 שח. צלם-ישראל פורלנדר


Solo Grey brown חדש- סנדל שורש בדגם סולו המדמה הליכה יחפה. צבע אפור. 299 שח. צלם-ישראל פורלנדר

העיצוב הנקי והמינימליסטי של סולו מתאים לטיול קצר בטבע, ליום לימודים באוניברסיטה או ליציאה לפאב בערב - תמיד תרגישו מחוברים לקרקע.

צבעים-שחור בזלת / כחול אינדיגו / גרניט אפור / ירוק ברונזה

מידות- 37 - 46

מחיר- 299 ₪. 

ניתן להשיג- את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למקום מגוריך http://source-israel.co.il/stores /

* סנדלי שורש הפכו מותג מוביל בעשורים האחרונים ומהווים סימן היכר של ישראלים בארץ ובכל בעולם. שורש, הינה חברה בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית, ערכי החברה מביעים מחויבות לפיתוח בר-קיימא ואחריות חברתית יצור כחול לבן, תעשיה ישראלית וגאווה מקומית.  החברה ממוקמת בטירת הכרמל ומעסיקה יותר מ- 250 עובדים.  אתר "שורש"   http://source-israel.co.il

 

תגובה 1: