רשומות

יום חמישי, 11 בפברואר 2021

הסרת שיער בלייזר – פתרון אידאלי ! הכירו את רשת LASER FITS לטיפולי אסתטיקה מתקדמת והסרת שיער בלייזר


 

לפני מספר חודשים סיפרתי לכם על הטיפול שעברתי להסרת שיער מהרגליים ברשת LASER FITS בסניף שלהם בנשר (נמצא בתוך מתחם הכושר ICON) על הטיפול וההתרשמות שלי תוכלו לקרוא כאן.

לא התלהבתי מהסרת שיער בלייזר, חששתי שמדובר בתהליך לא נעים וכואב. אבל, מאיה שצברג הבעלים והמנהלת של רשת LASER FITS לטיפולי אסתטיקה מתקדמת, ביטלה את חששותיי וסיפרה לי על מכשיר ה- CANDELAהמתקדם שבו משתמשים אצלה בסניפים והחלטתי לנסות.



התנסות אישית לאחר 2 טיפולים

הגעתי לסניף בנשר הנמצא במתחם חדרי הכושר ICON. הסניף מעוצב באלגנטיות מאופקת ונעים מאד להיכנס אליו. את פני קיבלה קארין שטיפלה בי בפעם הקודמת. אמנם, אין אומרים שבחו של אדם בפניו אך לכתוב אפשר והיא מקצועית, חביבה ואדם מקסים ורגיש. הסרת שיער בלייזר הוא תהליך מביך במקצת ואינטימי. לכן, חשוב מאד שהמטפלת תהיה רגישה, עניינית, מקצועית ויודעת בדיוק מה היא עושה. קארין לא נתנה לי לרגע לחוש אי נעימות או מבוכה. היא הייתה קשובה ואכפתית לאורך כל התהליך. קארין הסבירה לי על התהליך, הסבירה אודות המכונה המשוכללת ומדוע חשוב להרכיב משקפי מגן. 

                                        קארין ואנוכי


בטיפול הראשון היא הפכה את רגליי למפה גדולה. בעזרת עט מיוחד חילקה את הרגליים לאזורים קטנים, עברה על נקודות שונות והסבירה לי שכך היא תדע איזה חלק עשתה והיכן לא לעבור עם הלייזר פעמיים. בטיפול השני לא היה צורך בכך כיוון שהשיער פשוט לא צמח והיה דליל מאד מאד.

                                 מתחילים בטיפול

כך זה נראה בזמן הטיפול

הזמן שחלף מהטיפול הראשון לשני היה ארוך במיוחד בגלל הסגר. בדרך כלל, מומלץ לעשות טיפול נוסף לאחר תקופה של ששה שבועות ואכן נקבע לי טיפול. אך, הסגר טרף את הקלפים והטיפול השני התקיים לאחר כ- 10 שבועות. במשך הזמן הזה לא גילחתי ולא נגעתי ברגליים ומסתבר שהטיפול הראשון היה מאד מוצלח והתוצאות מצוינות. כמעט לא היה שיער, היו קרחות גדולות וברור לי שהטיפול השני רק יחזק זאת. למעשה, השיער כה דליל וחלש שהייתי יכולה פשוט למשוך אותו והוא נתלש מעצמו. אני מניחה שאזדקק לטיפול אחד נוסף ובזה סיימתי. פשוט לא יאמן ונהדר.

לגבי התהליך עצמו- התהליך אינו כואב. למי שיש חשש ופחד מכאב, אין מה לחשוש זה לא כואב! חשתי עקצוצים קלים ולמעשה בחלק התחתון של הרגל לא חשתי דבר. בחלק העליון מעט אי נעימות וזהו זה. לאחר שסיימנו את התהליך קיבלתי מקארין קרם מיוחד ומרחתי את הרגליים. הקרם ללא אלכוהול או בישום ונעים מאד. הוא מפחית את תחושת העיקצוץ ומונע אדמומיות.  

חשוב לי לציין שכל מטפלות הרשת הינן טכנאיות לייזר מוסמכות וכולן עברו הכשרה לתפקידן ויודעות לתת שירות מכל הלב.

בסיום הטיפול קיבלתי הסבר מה לעשות בימים הקרובים כמו להימנע משיזוף ולמרוח קרמי הגנה. קבענו תור נוסף לטיפול השלישי ולדעתי זה גם יהיה הטיפול האחרון. נכון, יש כאלה שיזדקקו ליותר טיפולים. אך, נראה לי, שמכשיר ה- CANDELA המבוסס על הטכנולוגיה החדישה ביותר, מצליח לקצר משמעותית את זמני הטיפול ומצליח להגיע לתוצאות מצוינות. אני ההוכחה לכך.



קצת על איך עובדת טכנולוגיית הלייזר ואיך עובד מכשיר ה- CANDELA הנחשב למתקדם בעולם. מכשיר ה- CANDELA הנמצא ברשת LASER FITS  נחשב למכשיר המתקדם בעולם. הוא חדיש, משוכלל, מהיר ויעיל. הוא מאפשר דיוק מקסימלי ויש לו מספר ראשי ספוט המאפשרים זאת. ניתן לטפל איתו בכל אזורי הגוף ואף בשיער הפנים הדק והפלומתי. למכשיר יש מערכת מובנית המשחררת גז הקפאה עשירית שנייה קודם לפולס הלייזר. הגז הוא שהופך את התהליך לנטול כאב ואין צורך בחומרי אלחוש לפני. המכשיר פועל במהירות ולכן זמן הטיפול קצר משמעותית והתוצאות מצוינות כבר לאחר הטיפול הראשון.

 

על רשת LASER FITS



מאיה שצברג, ניהלה בעברה רשתות גדולות ומוכרות לטיפולי אסתטיקה. השלב הבא בחייה המקצועיים היה לפתוח עסק עצמאי. רשת LASER FITS הייתה אמורה להיפתח לפני מגפת הקורונה. אך המגפה והסגר טרפו את הקלפים והקשו מאד על מאיה. לבסוף החליטה לפתוח את הרשת באוגוסט לאחר היציאה מהסגר הראשון. נפתחו 2 סניפים, בנשר ובבת ים. הסניפים ממוקמים במתחמי הכושר של ICON (חברת הבת של הולמס פלייס) ובזמן הקרוב יפתחו סניפם נוספים של הרשת ברחבי הארץ.

הרשת מציעה טיפולים של: הסרת שיער בלייזר, מיצוק עור הפנים, הסרת פיגמנטציה, הסרת צלקות, הסרת פוסט אקנה וטיפולי קריותרפיה.

המטפלות כולן מוסמכות ולרשת השגחה רפואית.

הרשת מציעה כעת מגוון מבצעים להסרת שיער ומחיריהם הזולים ביותר. אין הגבלת טיפולים עד תוצאה מושלמת!

הסניפים פתוחים בימי א'-ה'- 9.00-21.00

ימי שישי- 9.00-14.00

רשת LASER FITS סניף נשר – דרך בר יהודה 147 בתוך מתחם חדר הכושר  ICON

                         סניף בת ים- קניון, יוסף טל 92 בתוך מתחם חדר הכושר ICON

להתקשרות: *5404

פייסבוק- לחצו כאן

3 תגובות: