רשומות

יום רביעי, 24 בפברואר 2021

חדש! מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המומחה בעור של תינוקות, משיק בישראל שמן רחצה לגוף ולשיער לעור יבש

 

 חדש בישראל! 

 

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המומחה בעור של תינוקות, מרחיב את ליין המוצרים לתינוק ומשיק לראשונה בישראל:

 שמן רחצה לגוף ולשיער לעור יבש 

 

שמן הרחצה של מוסטלה מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי וכן רכיב פטנט אורגני ייחודי: שמן אבוקדו, המעניק הגנה והזנה לעור ומסייע בהפחתת היובש 

 

לשימוש יומיומי החל מהאמבטיה הראשונה*





אנחנו מחפשים את הטוב ביותר לתינוקנו. גם בנושא הרחצה היומית חשוב לכולנו להשתמש במוצרים טובים ויעילים שיתנו מענה לצרכי התינוק. כזה הוא שמן הרחצה של מוסטלה, מותג הדרמו- קוסמטיקה הצרפתי המשווק בארץ על ידי ניאופרם מוצרי צריכה.



צילום יח"צ

המותג מציג רכיב פטנט ייחודי המסייע בהפחתת היובש בעור:
עור התינוק, המהווה שכבת הגנה חיונית, הוא עדין ורגיש ולכן זקוק, כבר מרגע הלידה, למוצרי הגנה וטיפוח שיספקו לו לחות יומיומית והגנה לטווח ארוך. שמן הרחצה החדש מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי וביניהם רכיב פטנט ייחודי - שמן אבוקדו אורגני. שמן הרחצה מעניק הזנה מתמשכת, מחזק את שכבת ההגנה של העור, מעשיר בלחות ומסייע בהפחתת היובש בעור. השמן מנקה בעדינות את העור ועוטף אותו בשכבת הגנה, מרגיע ומפחית תחושת מתיחה ויובש ולמעשה מפצה על האפקט המייבש של האמבט. לשמן מרקם וניחוח נעימים, כמו למגוון מוצרי מוסטלה, המעניקים חוויית שימוש נעימה ומותירים את העור רך למגע. שמן הרחצה החדש של מוסטלה מכיל רכיבים בטוחים לשימוש ומתאים לתינוקות ולילדים לשימוש יומיומי החל מגיל לידה (מלבד פגים). פשוט מוסיפים 5 לחיצות מהשמן למי האמבט או מורחים על עור רטוב במקלחת, שוטפים ומנגבים בעדינות. השמן הינו היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, פנוקסיאתנול או פתלטים ונבדק דרמטולוגית. 

יעילות מוכחת מחקרית1

במחקר קליני שנערך במשך 21 ימים, תחת פיקוח רופא עור ורופא ילדים בקרב 65 תינוקות וילדים, נמצא כי: 

  • 98% הסכימו ששמן הרחצה החדש של מוסטלה מנקה בעדינות את העור 
  • 93% הסכימו ששימוש בשמן הרחצה מותיר את העור רך וגמיש יותר 
  • 84% הסכימו ששימוש בשמן הרחצה מרגיע את העור ומפחית תחושת מתיחה ואי נוחות

דיקלה חרפק-מהרבאן, יועצת מדעית למותג מוסטלה בישראל, מציינת כי מוסטלה הינה החברה הראשונה בעולם שחקרה את מאפייניו הייחודיים של עור התינוק וצרכיו מגיל לידה, היא מבצעת מחקרים דרמטולוגים כבר 70 שנה ורשמה מאות פטנטים ברחבי העולם. עוד מציינת דקלה, כי פיתוח המוצרים של המותג מבוצע על ידי צוות מקצועי, בפיקוח רופאי עור וילדים ובאמצעות מחקרים מעמיקים, בדיקות יעילות ושביעות רצון מהשימוש, לצד עדיפות לשימוש ברכיבים שמקורם מהטבע, השומרים על הסביבה.

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה: "אנו גאים להרחיב את מגוון המוצרים האיכותיים של מוסטלה, המתמחים במוצרי דרמו-קוסמטיקה לתינוקות ולהשיק בישראל את שמן הרחצה החדש, שבפיתוחו, כמו בכל מוצרי מוסטלה, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים הייחודיים של עור התינוק מגיל לידה. השמן מאפשר שמירה על עורו העדין של התינוק ובו בזמן מספק חווית שימוש נהדרת של ריח ומרקם לתינוק ולהוריו. עוד מוסיפה בן צבי כי מוסטלה הינו המותג מס' 1 במכירות בבתי מרקחת באירופה בקטגוריית טיפוח העור לתינוקות2, בזכות התמחותו בעורם העדין של תינוקות, המשלב מוצרי פרימיום באיכות גבוהה, יעילות מוכחת, רכיבים ממקור טבעי וחוויית טיפוח ייחודית ומפנקת. 


התנסות אישית

מכיוון שמדובר בשמן רחצה, קל מאד להשתמש בו, מעט מהנוזל על כף היד ואז מורחים בעדינות 

על גוף התינוק. הריח נעים ורענן והנוזל מנקה ביסודיות את העור, מותיר אותו רגוע ורך. 

אגלה לכם שניסיתי את השמן על עצמי לפני שהשתמשנו בו עבור התינוק ומאד נהניתי ממנו. הוא נהדר! 

הן מבחינת הריח, המרקם המלטף ותחושת העור לאחר השימוש. רך, מוזן וכייפי למגע.

 

 



 

מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 ₪ ל 500 מ"ל. 

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות תינוקות נבחרות ובאתר מוסטלה.

 

על המותג מוסטלה,

המותג מציע מגוון מוצרי טיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, הוא המותג מס' 1 במכירות בבתי מרקחת באירופה בקטגוריית טיפוח העור לתינוקות2. מוצרי מוסטלה משווקים במעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. מוסטלה הוא מותג הדגל שלLaboratoires Expanscience , חברה צרפתית שנוסדה ב-1950 ומתמחה בתחום הדרמו-קוסמטיקה. מוצרי MUSTELA מפותחים במעבדות החברה בצרפת בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים, ביניהם: דרמטולוגים, מומחים לאלרגיות, רופאי ילדים, רופאי נשים ועוד. החברה אשר חרטה על דגלה את ערך החדשנות, משקיעה רבות במחקר ופיתוח בתחום העור ורשמה עד כה כ-980 פטנטים ברחבי העולם. בתהליך הפיתוח ישנה העדפה לשימוש ברכיבים ייחודים ממקור צמחי אשר נבחרו בקפידה. מגוון ממוצרי מוסטלה אינם מכילים פראבנים, פתלטים ופנוקסיאתנול.

למוסטלה מגוון מוצרים חדשניים ובטוחים לשימוש, אשר פותחו במיוחד להגנה ולשמירה על העור העדין של התינוק. בין מגוון מוצרי מוסטלה ניתן למצוא: שמפו קצף למניעת קרקפת יבשה; משחת החתלה, המשלבת מניעה, הרגעה וטיפול בתפרחת חיתולים במוצר אחד; ג'ל רחצה לגוף ולשיער בעל פורמולה ייחודית, ללא סבון; קרם גוף לתינוקות; שמן עיסוי, קרם לחות לפנים, סדרת מוצרים טיפוליים לעור יבש במיוחד, מוצרים להגנה גבוהה מהשמש ועוד.

 

מוסטלה הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

 

*מלבד פגים

1 Data on file

IQVIA - Pharmatrend Database - Baby Hygiene and Care market in pharmacy - MAT September 2019 - in volume & value, In France, Italy, Spain & Belgium.

 

גילוי נאות: המוצר הגיע לסקירה

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה