רשומות

יום רביעי, 10 בפברואר 2021

בעונת החורף רובנו סובלים מעור יבש. חברת ד"ר פישר מציעה פתרון אפקטיבי סדרת קרמי הידיים המועשרים בשמני כותנה, אבוקדו, קוקוס וארגן וקרמי גוף מועשרים בשמן המפ ובחמאת קקאו


 

מגפת הקורונה אילצה את כולנו לבלות זמן רב בבית, כדי להימנע מהדבקה בנגיף ולשמור על עצמנו. זו תקופה לא קלה לכולנו ואין ספק שרמות הדאגה והלחץ עלו בהתאם. חשוב מאד שנדע, למרות הכל, לדאוג לעצמנו ולמצוא זמן להשקיע בטיפוח אישי.   

מחקרים מראים שהשקעת מספר דקות ביום בטיפוח העור היא הדרך הטובה ביותר להפגת לחצים. אולם בתוך שגרת החיים העמוסה, לא לכולנו יש זמן רב להשקיע בכך ולכן אנחנו מחפשים אחר פתרונות יעילים ואפקטיביים. 

לשם כך מרחיבה ד"ר פישר את סדרת אפקטיב קר ומשיקה סדרת קרמי ידיים מועשרים בשמני כותנה, אבוקדו, קוקוס וארגן. בנוסף, סדרת קרמי הגוף מתרחבת עם קרמי הגוף החדשים המועשרים בשמן המפ ובחמאות קקאו. 

כלל התכשירים נבדקו במעבדות אירופאיות מובילות ונמצאו מעשירים את העור בלחות אפקטיבית ל-72 שעות. כמו כן, תכשירי הסדרה היפואלרגניים וללא פראבנים. 

מהי סדרת אפקטיב קר?



סדרת אפקטיב קר כוללת פורמולות ייחודיות בעלות פעילות משולשת:. TRIPLE ACTIVE 1.לחות אופטימאלית. 2. הזנה מוגברת 3. מניעת יובש. 

אפקטיב קר מועשר בשמן המפ: שמן המפ, עשיר בחומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6 הידועות כבעלות השפעה שיקומית על העור. מכיוון ששמן ההמפ מכיל חומצות שומן שדומות לחומצות השומן המצויות בעור, הוא מזין את העור ומותיר אותו רך וגמיש. אפקטיב קר שמן המפ משלב את היתרונות של שמן ההמפ במרקם עדין שנספג במהירות להקלה מיידית לעור יבש-יבש במיוחד. תכולה: 450 מ"ל | מחיר: 24.90 ₪.


ד''ר פישר אפקטיב קר קרם גוף מועשר בשמן המפ - צילום - יעל האן

אפקטיב קר מועשר בחמאת קקאו: נוסחה ייחודית ממעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר המשלבת ביעילות את תכונותיה הייחודיות של חמאת הקקאו ובעלת יכולות ריכוך, הזנה וסיוע בשמירה על מאזן הלחות של העור. חמאת הקקאו עשירה באומגה 9 ואומגה 6 לסיוע בשיקום והזנת עור יבש. הקרם במרקם עדין שנספג במהירות וללא תחושה שומנית. תכולה: 450 מ"ל | מחיר: 24.90 ₪.


ד''ר פישר אפקטיב קר קרם גוף מועשר בחמאת קקאו - צילום - יעל האן

קרמי הגוף מסדרת אפקטיב קר המועשרים בשמן המפ ובחמאת קקאו מכילים פרו וויטמין B5 וויטמין B3 להענקת לחות ורכות ולסיוע בשמירה על גמישות העור וויטמין E - אנטיאוקסידנט המסייע בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ונזקי אקלים.

 


סדרת קרמי הידיים החדשה כוללת ארבעה תכשירים המועשרים בשמנים, במרקם עדין שנספג במהירות. התכשירים מכילים פרו ויטמין B5 וויטמין B3 להענקת לחות ורכות וויטמין E אנטי-אוקסידנט המסייע בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ונזקי אקלים. קרמי הידיים המועשרים בשמן ארגן, כותנה ואבוקדו מכילים גם חומצות שומן (אומגה 9 ואומגה 6) אשר ידועות כבעלות השפעה שיקומית על העור. למראה עור בריא ולתחושת רכות קטיפיתית, בניחוח מרגש.

  • קרם ידיים מועשר בשמן קוקוס לעור רגיל-יבש: תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 15.90 
  • קרם גוף מועשר בשמן אבוקדו לעור יבש במיוחד: תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 15.90 ₪.
  • קרם גוף מועשר בשמן ארגן לעור יבש במיוחד: תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 15.90 ₪.
  • קרם גוף מועשר בשמן כותנה לעור יבש ומגורה: תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 15.90 ₪.

התנסות אישית

ניסיתי את קרמי הגוף וקרמי הידיים. בבוקר מיד לאחר הרחצה השתמשתי בקרמי הגוף, מרחתי הן את אפקטיב קר המועשר בשמן המפ והן את זה המועשר בחמאת קקאו. לא חשתי בהבדל בין הקרמים ובעיניי גם הניחוח די דומה. הקרמים נספגים היטב ומהר, לא מותירים תחושת שמנוניות והתחושה הייתה של נעימות ורכות שנמשכה למשך שעות ארוכות.

קרמי הידיים רווי לחות. תענוג למרוח אותם והם נספגים היטב. כפות הידיים שלי זקוקות להעשרה יומיומית, אחרת הן מחוספסות ולא נעימות למגע וקרם הידיים שמרחתי מנע זאת. העור היה מוזן, רך ונעים למגע.  

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על EFFECTIVE CARE של ד"ר פישר: אנו בד"ר פישר משלבים מעל 55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

 

ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה