רשומות

יום שלישי, 2 בפברואר 2021

'השוקה'- אתר האינטרנט המתמחה במשלוח ירקות ופירות טריים ומובחרים הגיעו לחיפה ולגליל המערבי


 

אנחנו בית שצורכים בו הרבה מאד פירות וירקות, הן טריים והן מבושלים. אין יום בלי סלטים טריים, ירקות מבושלים ובחורף גם מרקים מחממים ומשביעים. חשוב לנו לצרוך פירות וירקות מובחרים וטריים ואנחנו לא נקנה שום דבר בשולי הדרכים או בלי לדעת מה המקור ומי גידל את התוצרת.

לכן, שמחתי מאד לשמוע ש 'השוקה' הגיע גם לחיפה והגליל המערבי. שמעתי עליהם כבר מזמן ועל התוצרת הטרייה והמובחרת שהם מספקים וכעת גם לאזור שלנו.

אתר האינטרנט 'השוקה'

מדובר על אתר אינטרנט המתמחה במשלוח ירקות ופירות טריים ומובחרים יד ראשונה מחקלאי. התוצרת הטריה והמובחרת מגיעה עד פתח בית הלקוחות בו ביום שנקטפה.

תוכלו להתרשם כאן מהאתר לחצו כאן לאתר.

בעלי האתר הוא עידן נתן (42) שהקים את האתר לפני כ-שש שנים. האתר יועד למכירת מוצרי מזון טריים למשרדי הייטק ובדגש על לקוחות בוטיק וחברות שביקשו לקבל מוצרי מזון איכותיים ישירות למשרדים או לבתים. אך חודשי הקורונה השפיעו לא מעט על הרגלי הצריכה של קהל הצרכנים ועידן נתן זיהה את הבעיה העיקרית בשוק הפירות והירקות, בו הסחורה עוברת הרבה ידיים עד שמגיעה לצרכן, מה שפוגע במחיר ובאיכות המוצר. ולכן פתח עידן מרכז ליקוט חדש המתמחה בליקוט של פירות וירקות טריים יד ראשונה מחקלאי. עידן שם דגש על תוצרת כחול לבן מקומית טרייה איכותית, חיזוק חקלאי ישראל - "יד ראשונה מחקלאי", במחירים מצוינים ובשירות עד פתח הבית.

עידן נתן - בעל אתר השוקה צ. השוקה

אומר עידן ""משבר הקורונה חידד לי את הצורך שחייבים להנגיש את התוצרת החקלאית הישראלית לצרכן, לקצר את מסע הייסורים של הפלפל מהחקלאי דרך המשווקים, מדפי הירקנים ועד הבית, אנו הקמנו מיזם תפעולי ייחודי שמקצר תהליך זה משמעותית, שימוש בטכנולוגיית אריזת מוצר מתקדמת לשמירת חיי מדף לאורך זמן, תוך בניית תהליך בקרה קפדני על התוצרת שמגיעה הביתה" מה שמייחד אותנו מדגיש עידן "הטעם הוא הפרמטר העיקרי המנחה אותנו, אנו טועמים בכל יום את רוב המוצרים שמגיעים אלינו ורק המוצרים שעוברים את מבחני הטעימה מגיעים לצרכן."

שוק הירקות והפירות המובחרים בארץ תופס תאוצה בעשור האחרון, משקי הבית דורשים תוצרת משובחת, טרייה בסטנדרטים הכי גבוהים, לצד עלייה בצריכת מזון בריא מן הצומח. תקופת הקורונה, הסגר והבידוד הרחיבה את מעגל הלקוחות שביקשו לצרוך תוצרת טרייה ומשובחת מחקלאי ישראל ישירות הביתה ובמחיר הוגן. "זיהינו שחשוב ללקוחות הקצה לחזק את חקלאי ישראל ולרכוש מהם  תוצרת, ישירות ללא פערי תיווך ונסיעות מהשדה לסופר, למדף ומשם למקרר. הציבור מצביע ברגליים ורוצה טריות, איכות ובמחיר הוגן". אתר האינטרנט "השוקה" עלה על הנוסחה תפעולית, שהוכחה בתקופה זו כמנצחת, ליקוט של תוצרת טרייה ושילוח ישירות לבתים מהיום למחר, ובאריזה מוקפדת, איכותית ונקייה. 

"בניגוד לירקנים השכונתיים, לסופרמרקטים רבים ולאתרי סחר שונים, אצלנו 'הסחורה' לא עומדת מספר ימים על המדף או מאוחסנת בתנאי אחסון לא מתאימים. הצלחנו לפתח מערכת שמבטיחה לקט יומיומי של רוב הפירות והירקות הטריים מרחבי הארץ, שינוע, אריזה ומשלוח עד דלת הבית תוך 24 שעות מרגע ההזמנה וכך הציבור מקבל את הפירות והירקות טריים ואיכותיים עד הבית ובמקביל מצליח לסייע ולחזק חקלאים רבים שנקלעו לקשיים בשנה האחרונה" מסביר עידן. 

איך עובד האתר?

באתר מגוון רחב ביותר של ירקות ופירות מובחרים. משלוחים כרגע מתקבלים במרכז הארץ, בין חדרה לגדרה, חיפה והגליל המערבי, במגמה להתרחב לכל חלקי הארץ. עידן רואה באתר "השוקה" את הפתרון האיכותי ביותר בשוק משלוחי התוצרת הטריה בארץ - "היום אנחנו מספקים מאות משלוחים בחודש. כל משלוח נארז בצורה מיטבית ומגיע לבית הלקוח, במהירות מרבית תוך שמירה על טריות המוצרים. האיכות חשובה לנו, הפירות והירקות נבחרים בקפידה בכל משלוח והתגובות מצוינות מקהל לקוחותינו. יצאנו לדרך בחודש אפריל ומאז בכל חודש אנחנו מתקדמים, יש לנו תוכניות חדשניות שונות לצמוח ולגדול שנוציא לדרך, ממשלוחים לאזורים נוספים ועד פיתוחים מיוחדים וכלים נוספים לטובת קהל הצרכנים בישראל".  

התנסות אישית




הפירות והירקות הגיעו בארגז מעוצב ומרשים. כל ירק ופרי נארז בקפידה באריזה אישית, בקופסאות קרטון, או קלקר לפי הצורך. התפעלתי מאד מאיכות התוצרת והטריות. זו איכות משובחת שלא ראיתי כמותה במקומות אחרים. תענוג לפתוח את האריזות ולמצוא מוצרים כה יפים ואיכותיים ללא אף פגם. זו תמורה מלאה לכספנו ואף יותר מכך.

אהבתי את ערכת המרק הכתום אליה צורף מתכון שף. הערכה של 'שוקה' נבנתה בשיתוף השף איציק חזות. ניתן להזמין באתר מארזי COOKBOX כשלכל מארז מצורף מתכון שף וכל המוצרים להכנת תבשילים טעימים כמו המרק הכתום, מרק ירקות ועוד.

רשומה עם מתכון למרק וצילומים ברשומה הבאה.



ערכת מרק כתום השוקה בשיתוף שף איציק חזות צ. השוקה 



אהבתי גם את העובדה שמדי יום עורכים ב'שוקה' מבחני טעימה ואיכות. במידה וימצא תוצר שאינו ראוי או אינו טעים שולחים אלינו הודעה עם הסבר ואפשר לבחור פריט אחר.

לסיכום, מדובר על חווית קניות מוצלחת ומשמחת. ואין לי ספק שנמשיך להזמין מהאתר וליהנות מפירות וירקות איכותיים וטריים.

באתר השוקה : כל הפירות והירקות כשרים ומועשרים.

לאתר 'השוקה' ולהזמנות- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה