רשומות

יום רביעי, 17 בפברואר 2021

חברת "לבנדר"- חברה ישראלית לקוסמטיקה ישראלית 100% טבעית



חברת "לבנדר" היא חברה של קוסמטיקה טבעית 100% שהמוצרים שלה מיוצרים מחומרי גלם משובחים מכל העולם ובעיקר מישראל. המוצרים מיוצרים בעבודת יד מוקפדת ישראלית מקומית בסטנדרטים גבוהים ובאישור משרד הבריאות.

החברה מייצרת מגוון רחב של מוצרים: שמנים אתריים, מוצרי טיפוח לעור הפנים הכוללים קרם פנים טבעי, קרם פנים לעור יבש וקרם פנים לעור שמן, סרומים וקרמי עיניים, מוצרים לשיער כמו שמפו, סרום וצבע טבעי, מוצרי טיפוח לגוף הכוללים קרם גוף טבעי, קרם ידיים טבעי ופילינג טבעי, מוצרים טבעיים לתינוקות, מוצרי טיפוח טבעיים לגבר כמו מוצרי גילוח וקרם פנים ודאודורנט, קרם הגנה טבעי ועוד.

מוצרי חברת לבנדר מתאימים לכל המשפחה ולכל עונות השנה ומכילים שמנים צמחיים טבעיים, שמנים ארומטיים טהורים, צמחי מרפא ומינרלים. החברה מעניקה בשקיפות ולכן ניתן למצוא את רשימת המרכיבים המלאה של המוצר על גבי התווית שלו ובאתר החברה.

מדובר על תכשירים פעילים המיועדים להעניק לגוף גם לחות, גם ויטמינים וגם מינרלים, החודרים לשכבות העמוקות ומאפשרים הזנה, שיקום וטיפוח העור, הפנים והשיער.

כל המוצרים ללא אריזה חיצונית נוספות (קופסא) וכל האריזות הם אריזות זכוכית או פלסטיק העובר מיחזור בקלות – עושים הכל על מנת להקטין למינימום את ההשפעה על הסביבה.

 

אני התנסיתי ב-2 מוצרים שלהם: משחת שיניים מינרלית ושמן בושם ורדים.

 


משחת שיניים טבעית ומינרלית- המשחה מגיעה במיכל ולא בשפופרת, מה שהיה לי מוזר בתחילה. גם צבע המשחה מעט מרתיע חום ירקרק. אבל, לא נתתי לזה להפריע לי, התרכזתי בריח המנטה וצחצחתי באדיקות את השיניים. התחושה הייתה טובה ומרעננת

המשחה מכילה חימר ירוק וצמחי מרפא המעולים לניקוי השיניים, ניקוי רובד השיניים ושיפור מצב החניכיים והשיניים.

 


שמן בושם ורדים- מדובר על שמן בושם צמחי בריח ורדים. הריח פרחוני ודומיננטי. מי שאוהב ריחות פרחוניים ייהנה מאד מהבושם המעניק ניחוח טבעי לאורך זמן. 

את המוצרים ניתן להשיג באתר החברה  www.lavender.co.il  בחנויות הרשת בכרכור- נעורים 54, תל אביב- שרונה מרקט וכפר סבא- קניון ערים. 

 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה