רשומות

יום שני, 23 בנובמבר 2020

חשבתם על הסרת שיער בלייזר? זה הזמן האידאלי להתחיל. הכירו את רשת LASER FITS לטיפולי אסתטיקה מתקדמת והסרת שיער בלייזר

              חדר הלייזר בסניף LASER FITS בנשר. בצילום מאיה שצברג בעלים ומנהלת הרשת בעבודה.

מעולם לא התלהבתי מהסרת שיער בלייזר. משום מה, החלטתי שזה תהליך כואב מאד ולא נעים, ממש לא בשבילי והשתמשתי בשיטות אחרות להסרת שיער מהרגליים. אבל, לאחר שהכרתי את מאיה שצברג הבעלים והמנהלת של רשת LASER FITS לטיפולי אסתטיקה מתקדמת ושמעתי על מכשיר ה-CANDELA בו משתמשים בטיפולי הלייזר, החלטתי שהגיע הזמן להפסיק לחשוש ולהיפטר לצמיתות מהשערות שלא מפסיקות לגדול ולעצבן. וכך, הגעתי השבוע לטיפול ראשון להסרת שיער בלייזר בסניף שבנשר. הפתעה- לא כואב כלל.

לפני שאספר על ההתנסות שלי, כדאי לדעת איך עובדת טכנולוגיית הלייזר ואיך עובד מכשיר ה- CANDELA הנחשב למתקדם בעולם.

לפני עידן הלייזר, הסרנו שיער במגוון שיטות, יעילות יותר ופחות וגם די כואבות. גילחנו, הורדנו בשעווה, במכשירים למריטת שיער, באפילציה, בקרמים. מה לא ועדיין לא הצלחנו להיפטר מהשיער לצמיתות. הדרך היחידה להיפטר מהשיער היא בעזרת לייזר, אשר תוך מספר טיפולים שאינם מזיקים או כואבים מבטיח הסרת שיער לצמיתות. איך? המכשיר יורה קרן החודרת את שכבת העור ומגיעה לשורש השערה, הורס אותה ומונע צמיחה. טיפולי הלייזר אינם מתאימים בגילאים צעירים וכדאי להתחיל רק לאחר שהגוף מאוזן הורמונלית.

קארין טכנאית הלייזר עם מכשיר ה-CANDELA בפעולה

מכשיר ה- CANDELA הנמצא ברשת LASER FITS  נחשב למכשיר המתקדם בעולם. הוא חדיש, משוכלל, מהיר ויעיל. הוא מאפשר דיוק מקסימלי ויש לו מספר ראשי ספוט המאפשרים זאת. ניתן לטפל איתו בכל אזורי הגוף ואף בשיער הפנים הדק והפלומתי. למכשיר יש מערכת מובנית המשחררת גז הקפאה עשירית שנייה קודם לפולס הלייזר. הגז הוא שהופך את התהליך לנטול כאב ואין צורך בחומרי אלחוש לפני. המכשיר פועל במהירות ולכן זמן הטיפול קצר משמעותית והתוצאות מצוינות כבר לאחר הטיפול הראשון.

התנסות אישית

הגעתי לסניף בנשר הנמצא במתחם חדרי הכושר ICON. הסניף מעוצב באלגנטיות מאופקת ונעים מאד להיכנס אליו. את פני קיבלו קארין ואינה המקסימות שעסקו בהדבקת בלונים על הדלפק ומסביב, זאת לכבוד יום ההולדת של חברתן לעבודה סיהם שהופתעה מאד לגלות את הסניף מקושט לכבודה. קארין ואינה הסבירו לי על התהליך, חתמתי על טופס בריאות ונכנסתי לחדר הלייזר. קיבלתי משקפי מגן וקארין הפכה את רגליי למפה גדולה. בעזרת עט מיוחד חילקה את הרגליים לאזורים קטנים, עברה על נקודות שונות והסבירה לי שכך היא תדע איזה חלק עשתה והיכן לא לעבור עם הלייזר פעמיים.

אינה, סיהם, אני וקארין. צוות בנות סניף נשר המקסימות

התהליך עצמו אינו כואב. חשתי עקצוצים קלים ולמעשה בחלק התחתון של הרגל לא חשתי דבר. לאחר שסיימה את החלק הקדמי, מרחה קארין קרם ללא אלכוהול או בישום על הרגל. כך גם בצד האחורי.

ניכר היה שמדובר במטפלת מקצועית ומוסמכת. אבל, בנוסף לכך מדובר במטפלת איכפתית, נעימה, קשובה וחביבה מאד שנהניתי מחברתה ומהטיפול שהעניקה לי. כל מטפלות הרשת הינן טכנאיות לייזר מוסמכות.

בסיום הטיפול קיבלתי הסבר מה לעשות בימים הקרובים כמו להימנע משיזוף ולמרוח קרמי הגנה ונקבע לי תור נוסף.

כל החששות שהיו לי התפוגגו ויצאתי מהסניף מרוצה ושמחה.

לפני שהתחלנו את הטיפול

על רשת LASER FITS

מאיה שצברג, ניהלה בעברה רשתות גדולות ומוכרות לטיפולי אסתטיקה. השל הבא בחייה המקצועיים היה לפתוח עסק עצמאי. רשת LASER FITS הייתה אמורה להיפתח לפני מגפת הקורונה. אך המגפה והסגר טרפו את הקלפים והקשו מאד על מאיה. לבסוף החליטה לפתוח את הרשת באוגוסט לאחר היציאה מהסגר הראשון. נפתחו 2 סניפים, בנשר ובבת ים. הסניפים ממוקמים במתחמי הכושר של ICON (חברת הבת של הולמס פלייס) ובזמן הקרוב יפתחו סניפם נוספים של הרשת ברחבי הארץ.

הרשת מציעה טיפולים של: הסרת שיער בלייזר, מיצוק עור הפנים, הסרת פיגמנטציה, הסרת צלקות, הסרת פוסט אקנה וטיפולי קריותרפיה.

המטפלות כולן מוסמכות ולרשת השגחה רפואית.



הרשת מציעה כעת מגוון מבצעים להסרת שיער. ויש לי גם שוברים לקוראיי. שובר של שחי/ מפשעות ב- 699 ₪ בלבד. במקום 1700 ₪ וללא הגבלת טיפולים עד תוצאה מושלמת!

הסניפים פתוחים בימי א'-ה'- 9.00-21.00

ימי שישי- 9.00-14.00

רשת LASER FITS סניף נשר – דרך בר יהודה 147 בתוך מתחם חדר הכושר  ICON

                         סניף בת ים- קניון, יוסף טל 92 בתוך מתחם חדר הכושר ICON

להתקשרות: *5404

פייסבוק- לחצו כאן

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה