רשומות

יום שבת, 6 בפברואר 2021

הכירו את מעצב השיער רמי מזרחי המציע פתרונות מתקדמים להתקרחות , נשירת שיער ודלילות השיער

 

מעצב השיער החיפאי הידוע רמי מזרחי היה אמור להיות הנדסאי מכונות. זה התחום אותו למד. אך אהבתו לתחום עיצוב השיער ניצחה ולמרות שאביו התנגד הוא בחר בעולם היופי שמשך אותו. כבר בשרותו הצבאי היה ספר הבסיס ואחראי על תספורתם של החיילים. לאחר שיחרורו מהצבא נסע לפריז ושם השתלם אצל גדולי מעצבי השיער כמו וידאל ששון הנודע. כשחזר ארצה פתח מספרה והמשיך ללמוד ולהשתלם בטכניקות חדישות. גם כיום מקפיד רמי ללמוד, לעקוב אחר התפתחויות חדשות, להתעדכן באופן קבוע וזאת כדי להביא ללקוחותיו את המיטב.

פגשתי את רמי כדי להכיר אותו ולשמוע על הפתרונות שהוא מציע לאנשים הסובלים מהתקרחות ונשירת שיער. רמי מציע פתרונות נוחים ויעילים למילוי שיער דליל ולהתקרחות וזאת באמצעות יחידות שיער אותן הוא מתאים באופן אישי לכל לקוח/ה על פי הצרכים.

בעת שהייתי במספרה, ראיתי את רמי מקבל את לקוחותיו במסירות ואכפתיות. למעשה, הוא מתייחס אליהם כאל חבריו הקרובים והם מחזירים לו אהבה. ניכר היה כי רמי אוהב את עבודתו ומעניק יחס אישי ומקצועי, תוך שהוא קשוב לבקשות ומוכן לשנות. ראיתי כיצד אחת הלקוחות ביקשה שינוי בצבע השיער לאחר שכבר נצבע ורמי נענה ופעל במקצועיות עד שהייתה שבעת רצון ויצאה מאושרת מהמספרה. בעיניי, זה מה שמוכיח מחויבות ואכפתיות, תוך השמת הלקוח במרכז.




אני הייתי זקוקה לצביעה. בדרך כלל, צביעה הינה תהליך מייגע ומסורבל. אין לי מושג איך אך רמי הפך זאת לתהליך קליל ומהיר, מקצועי ומדויק. התוצאה הסופית הייתה מצוינת ומשביעת רצון מאד. כך זה כאשר מקבלים טיפול ממומחה מקצועי ורציני.





"מדוע השיער נושר והופך דליל?" שאלתי את רמי.

" אין לכך אבחנה מדויקת, אך ידוע כי נשירת שיער ודלילות הם גם גנטיים, נובעים מאכילת מזון לא בריא וחוסר בוויטמינים ומינרלים" ענה רמי  "בנוסף, יש מחלות הפוגעות בשיער וגם טיפולים כימותרפיים הגורמים לנשירה"

"ומהם הפתרונות שאתה מציע?"

" הפתרונות שאני נותן הם נוחים ולא מזיקים. ההתמחות שלי היא בהתאמת יחידות שיער ללקוח באופן אישי ועל פי הצרכים. התאמה לפי גוון השיער, מרקמו ועיצובו באופן מחמיא ועכשווי" ענה רמי

הטכנולוגיות החדשות מאפשרות לרמי להציע פתרונות ייחודיים וחדשנים אשר מחזירים לשיער את הנפח הנדרש. שיטה חדשנית בה הוא משתמש היא שיטת המיקרוליינס- זו שיטה שבה מחברים את תוספות השיער לרשת מוסתרת. רמי מעצב זאת באופן שהתוספת תתאים לגודל השטח הדליל בפדחת, לצבע הנדרש ולסוג השיער. אין מדובר בפאה אחא בתוספות שיער שזורות המתמזגות יחד עם השיער הטבעי של הלקוחות, כך שהתוצאה נראית טבעית מאד ואף אחד לא יכול להבחין בהבדל כלשהו.



שיטה נוספת הינה פאות רפואיות- מדובר על פאות הנותנות פתרון לשיער דליל ולנשירה עבור אנשים הנמצאים בטיפולים כימותרפיים או סובלים מבעיות רפואיות שונות. רמי יתאים ללקוח/ה את הפאה הרפואית באופן מדויק ומקצועי, תוך שימוש בעזרים המתאימים והחומרים הטובים ביותר, כך שיתאימו היטב ובאופן מושלם בלי שניתן יהיה להבחין בהבדל.

לסיכום, אם אתם מחפשים מעצב שיער מקצועי ומצוין זו ההמלצה שלי. ואם אתם זקוקים למענה לבעיית נשירת השיער וההתקרחות פנו לרמי מזרחי כדי לקבל ייעוץ ממומחה ופתרון מותאם אישית למראה שיער מושלם.

רמי מזרחי- רחוב הלל 2 חיפה

טלפונים: 072-3934502, 0505585286

 

לאתר של רמי מזרחי- לחצו כאן

לפייסבוק- לחצו כאן

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה