רשומות

יום רביעי, 17 בפברואר 2021

מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח של חברת 'לאונרדו קוסמטיקס' מספקים מענה מושלם ואיכותי לצרכינו


 אל חברת הקוסמטיקה ' לאונדו קוסמטיקס' התוודעתי לפני שנים. סבלתי מאדמומיות ויובש בפנים והקוסמטיקאית שלי המליצה לי על קרם סרניטי מתוצרתם. קרם טיפולי מיוחד. רכשתי את הקרם ותוך מספר ימים עור פניי החלים. אותו מקרה הביא אותי לחפש עליהם מידע ולרכוש עוד מוצרים שלהם שנמצאים גם כיום בשימוש תמידי. כך, שאתן בוודאי מבינות שאני אוהדת מושבעת של החברה ושל מוצריה ומאד מרוצה מהם. אלו מוצרים איכותיים, יעילים וטובים מאד שמצליחים להותיר את עורנו צעיר, מוצק וזוהר.

החברה מציעה תכשירים קוסמטיים מגוונים, כולם מיוצרים בישראל, כחול לבן, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר הקיימים בתחום הקוסמטיקה. חשוב לדעת שעד לפני שנה ניתן היה לרכוש את מוצרי לאונרדו רק דרך קוסמטיקאיות בלבד. אך, כיום, ניתן לרכוש את המוצרים באתר החברה (קישור בסוף הכתבה) וליהנות בבית מאיכות גבוהה של מוצרים מצוינים, היפואלרגניים, נטולי מלחים ובישום.

רוני ואיריס בר, בעלי החברה, דוגלים בפתרונות קוסמטיים המתאימים לכלל האוכלוסייה, תוך הגנה על העור. תפקידה של חברת לאונרדו קוסמטיקס הוא למצוא פתרונות מתאימים לצרכים הייחודיים של כל אחת מאיתנו, תוך התאמה לסוגי העור השונים.

הפעם, התנסיתי במספר מוצרים מיוחדים של החברה: BUTTER PURE, EYE TWISTER, BREEZER SPRAY ומסכת מים.


EYE TWISTER



קרם עיניים מצוין ויעיל. אני משתמשת בו כבר מעל שנה ונהנית ממנו מאד. מדובר על קרם אנטי אייג'ינג שנספג במהירות, אין לו ריח והוא נעים על העור ונוח לשימוש. אני מורחת אותו בוקר וערב כי הוא מצליח להפחית כהות ונפיחות מסביב לעיניים ותורם למיצוק העור.

אני יודעת שיש מי שמוותרת על קרם עיניים ומסתפקת בקרם פנים. לדעתי, עדיף קרם עיניים כי זה האזור שמזדקן ראשון ואליו שמים לב במיוחד. כך, שתשקיעו בקרם עיניים והתוצאות לא יאחרו להגיע. כשהאזור סביב העיניים נראה מוצק ויפה כל הפנים נראות זוהרות.

BUTTER PURE




לא הכרתי את המוצר לפני כן. מדובר על תרחיץ סבון פעיל שניתן להשתמש בו במספר דרכים. מפתיע, נכון? אפשר להשתמש בו כסבון פנים, ואפשר להשתמש בו כפילינג או מסכה. השתמשתי בו בדרכים השונות וזה תכשיר מעולה. הוא מנקה את העור ביסודיות כאשר משתמשים בו כסבון. וכאשר משתמשים בו כפילינג הוא ממס ממיס את הלכלוך ואת השומנים ומותיר את העור נקי ורענן ומוכן לקרם פנים.

כסבון יש למרוח על העור לשפשף בעדינות בתנועות מעגליות ולהסיר. כפעלינג וכמסכה יש למרוח ולהותיר על העור במשך 10-15 דקות ואז להסיר בעדינות. העור נראה נפלא לאחר מכן נקי וזוהר.

מסיכת מים




תכשיר חדשני וייחודי בעל פטנט בטכנולוגיה מיוחדת תלת מימדית. מרגישים כאילו יש לנו טיפות מים על הפנים ולמעשה זו המסכה. התועלת שלה היא בכך שהעור מועשר בלחות באופן מיידי ושאין צורך לשטוף את המסכה. מתיזים, מעשירים בלחות ו.. זהו! מדהים ממש. אחד המוצרים שהולכים איתי לכל מקום. אני רוצה לרענן את עור הפנים, להוסיף לחות. מוציאה, מתיזה, ממתינה מעט והעור מקבל זוהר ונראה קורן ויפה.

BREEZER SPRAY




מדובר על תרסיס מרענן לפנים שריחו ריח מנטה והוא קליל ונעים על הפנים. זה תכשיר נהדר לימים אלה של קורונה, כיוון שמצליח למנוע גירוי ואדמומיות וזה חשוב במיוחד בגלל המסכה. העור באזור שבו אנו עוטים את המסכה מתייבש והופך להיות מגורה ואדמומי והתרסיס מונע זאת ומאפשר לנו לחוש רעננות.

תכשיר שמחזיקים בתיק ומשתמשים בו בקביעות. אני אהבתי את ריח המנטה המרענן ואת התחושה הנעימה על העור וכשרק מתחילה להרגיש גירוי, מוציאה, מרססת ונהנית מתחושת הרווחה.  

 

למוצרי הקוסמטיקה והטיפוח של חברת לאונרדו- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה