רשומות

יום ראשון, 24 במאי 2020

רשת התכשיטים RONY KHAN מתחדשת ומשיקה אתר מכירות אונליין



רובנו מכירות מקרוב את רשת התכשיטים RONY KHAN. לרשת 10 סניפים בקניונים מובילים ברחבי הארץ ואני מניחה שכמוני, גם אתן, עברתן ליד אחד הסניפים, התפעלתן מהתכשיטים הייחודיים והיפים ואף התחדשתן בתכשיט. כעת, ובעקבות התקופה הקשה בה הקניונים היו סגורים השיקה הרשת אתר מכירות אונליין  RONY KHAN  וכך ניתן בקלות ובנוחות לרכוש תכשיט מהמם במחירים אטרקטיביים במיוחד. 

בנוסף, לרגל ההשקה יש מבצעים שונים באתר ובקנייה מעל 199 ₪- משלוח חינם לבית הלקוח.

רשת התכשיטים הינה בבעלותה של רוני כהן, בת ה-28 אשר פנתה לתחום לאחר שסיימה לימודי משפטים וחשבונאות. בגיל זה להיות יזמית ולנהל רשת כה גדולה מעורר, בעיניי, הערכה גדולה ואין ספק שרוני מייצגת אישה ישראלית עצמאית, פורצת גבולות, יוזמת ומעוררת השראה.
כך אומרת רוני בעקבות ההחלטה לפתוח את האתר "החלטנו לנצל את התקופה הזו, בה הקניונים סגורים, ולתת מענה ללקוחות פוטנציאליים באמצעות אתר מכירתי בו ניתן להתרשם מכל התכשיטים שהיו אמורים להגיע לסניפים, ממלאי של קולקציות שנמכר במחירים אטרקטיביים במיוחד, להתעדכן ממבצעים והטבות המוצעים באתר ועוד"

ההתנסות שלי
האתר נוח מאד, קל לגלוש בו ולהתמצא. הוא מחולק למספר קטגוריות וניתן למצוא בו את סיפורה של רוני ומה הביא אותה להיכנס לתחום, קטגוריה של מבצעים והנחות, רשימת הסניפים, מידע שימושי כמו איך לנקות או לשמור על התכשיט שרכשנו וחנות האונליין שבה יש תתי קטגוריות- שרשראות, צמידים, עגילים, וטבעות.
מכיוון שחשקה נפשי בשרשרת ארוכה המתאימה לחולצות השחורות שאני אוהבת ללבוש, נכנסתי לקטגוריית השרשראות ושם מצאתי בקלות את השרשרת המתאימה. קל להתרשם מהתכשיט המצולם באופן המאפשר להבין כיצד יראה עלינו וזאת הודות לצילומי טוטאל לוק מושלמים.

חשוב לי לציין שלכל תכשיט שנרכש באמצעות האתר יש אחריות מלאה כפי שנהוג בסניפים.
יומיים לאחר ההזמנה קיבלתי הודעת ס.מ.ס המודיעה לי שהתכשיט הועבר לחברת המשלוחים ולאחר יומיים נוספים קיבלתי הודעה שביום זה יגיע אלי השליח הביתה. ואכן, כך היה. האופן הזה שבו יכולתי לעקוב אחר מסירת התכשיט לידיי, היה מובנה ומאורגן ומסודר.
השרשרת הגיעה בתוך נרתיק מהודר ואיתו נגיעה אישית חמה בדמות פתק תודה בכתב ידה של רוני.







כל התהליך החל מבחירת התכשיט ועד הגעתו לביתי היה קל, נוח ויעיל מאד. כיף להתחדש כך בתכשיט מהמם!
מה תוכלו למצוא באתר?
מגוון גדול של תכשיטים מעוצבים וייחודיים- עגילים, צמידים, טבעות טאץ', שרשראות קצרות וארוכות. מצאתי מבחר גדול של תכשיטים קלאסיים לצד תכשיטים עכשוויים וטרנדיים. תכשיטים גיאומטריים בשלל צורות, תכשיטים א- סימטריים ועוד.





התכשיטים עשויים בין היתר מסטיינלס סטיל, ציפויי זהב וכסף, עור ודמויי עור. הקולקציות כוללות פריטים הנצבעים בעבודת יד, אבני חן ותכשיטים בשילוב זרקונים.
המחירים נגישים במיוחד.

לאתר רשת התכשיטים- RONY KHAN
לפייסבוק- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה