רשומות

יום שישי, 22 במאי 2020

סנו מחדשת ומשיקה 3K נמלים- פיתיון ג'ל קוטל נמלים ומסדרת 99.9%- נוזל לחיטוי וניקוי הרצפה ומטליות לחות לחיטוי וניקוי רצפות


הקיץ כבר כאן ואחרי תקופת הקורונה כולנו מודעים היטב לצורך לשמור בקפדנות על חיטוי וניקוי משטחי הבית. ובקיץ, מתעוררת בעיה נוספת, נמלים! הו מצליחות למצוא כל סדק זעיר כדי להיכנס הביתה. אצלי במטבח גיליתי לפני מספר ימים שיירה של נמלים. חיפוש דקדקני גילה שהן מגיעות דרך דלת הכניסה ועושות את כל הדרך למטבח. מה עושים כדי למנוע זאת ולשמור על הבית נקי ומחוטא? לסנו יש פתרונות לכך. K3 נמלים- פיתיון ג'ל, קוטל נמלים בבית ובחצר ו- נוזל לחיטוי וניקוי רצפות 
ומטליות לחות לחיטוי וניקוי הרצפה. לאחר שהתנסיתי במוצרים גיליתי שהם יעילים מאד, נוחים לשימוש ועושים את העבודה.

קוטל נמלים חדשני לבית ולחצר K3 נמלים

סנו פיתיון ג'ל נמלים צלם טל אזולאי סטודיו


מדובר על מוצר חדשני ויעיל הקוטל נמלים הן בבית והן בחצר. בשימוש נוכחתי שהוא קל לשימוש ומוצלח מאד. המוצר מגיע בצורת מזרק שיש בו פיתיון ג'ל המאפשר הדברה ביתית פשוטה בשיטת "עשה זאת בעצמך" ללא מגע יד אדם עם החומרים וללא ריסוס. הפיתיון מושך אליו את הנמלים בחיפוש אחר מזון ומים, הן אוכלות אותו, חוזרות אל הקן ושם מרעילות נמלים אחרות והנמלים בקן נקטלות.

השתמשתי במוצר נגד הנמלים שטיילו לי במטבח. הזרקתי מעט מהחומר ליד דלת הכניסה וכבר מספר ימים שהשלווה חזרה למטבח והנמלים נעלמו כלא היו.

בכל אריזה יחידה אחת.
מחיר: 49.90 שקלים (לפי אתר מייסופרמרקט)
להשיג ברשתות השיווק
המשרד להגנת הסביבה קובע כי שימוש בתכשיר זה בניגוד להוראות התוית עלול לסכן את בריאותך ואת איכות סביבתך

חדש מסדרת 99.9% של סנו  - נוזל  לחיטוי וניקוי רצפות ומטליות לחות לחיטוי וניקוי הרצפה
משמידים 99.9% מהחיידקים, מנקים ומבריקים בקלות את הבית!

סנו 99.9% נוזל לניקוי וחיטוי רצפות צלם טל אזולאי סטודיו

סנו 99.9% מטליות לניקוי וחיטוי רצפות צלם טל אזולאי סטודיו


שני מוצרים המיועדים לחיטוי וניקוי הרצפה.

99.9% נוזל לחיטוי וניקוי רצפותהנוזל מתאים לכל סוגי הרצפות ומבטיח השמדה של 99.9% מהחיידקים. מהיום – הרצפה גם נקיה ומבריקה וגם מחוטאת מחיידקים.
נוזל לרצפות 99.9% החדש משלים את סדרת המוצרים 99.9% שפותחה בסנו במטרה לאפשר חיטוי קל ומהיר למשטחים ואזורים בבית ובסביבתו. 

שטפתי את הרצפה בבית עם הנוזל. הריח נעים מאד ושובל הריח נותר זמן ממושך גם לאחר שהרצפה התייבשה. אני אוהבת את הריח שמותיר תחושה של רעננות וניקיון ובוודאי את הידיעה שהבית מחוטא מחיידקים. מכיוון שיש לנו כלבה בבית, חשוב לי מאד לשמור על כך.

מחיר: 18.90 – 26.90 שקלים (לפי אתר פרייסס)

99.9% מטליות לחות לחיטוי ולניקוי הרצפה- המטליות משמידות 99.9% מהחיידקים, מנקות ומבריקות בקלות וביעילות ומתאימות לכל סוגי הרצפות. המטליות נוחות לשימוש, עם פתח מיוחד למגב. הן חד פעמיות, ללא צורך בדלי ובכמויות גדולות של מים. גדולות במיוחד! 70*40 ס"מ.

המטליות הן פתרון קל ונוח לימים בהם רק רוצים להעביר 'ויש' מהיר על הרצפה ולא לנקות יסודי. הן חזקות, לא נקרעות ועושות את העבודה באופן מצוין.

מחיר: 15.90 – 18.90 שקלים

מידע על סדרת 99.9%, מתמחה בהשמדת חיידקים, ניקוי, חיטוי ושמירה על ההיגיינה בבית

הסדרה כוללת: 
  • 99.9% מתז לחיטוי משטחים - נוזל לחיטוי מהיר המתאים גם למשטחים עדינים, באריזת 750 מ"ל. 
  • 99.9% מתז לחיטוי וניקוי יסודי - חומר חיטוי וניקוי עוצמתי בתוספת חמצן פעיל להסרת שומנים ואבנית, באריזת 750 מ"ל.
  • 99.9% בייבי לחיטוי וניקוי של סביבת התינוק - חומר לחיטוי וניקוי של סביבת התינוק, בטוח לשימוש ומיועד למשטחים הבאים במגע עם התינוק כגון: משטחי החתלה, צעצועים, כיסאות אוכל ועוד, באריזת 750 מ"ל.
  • 99.9% מטליות לחות לחיטוי וניקוי יסודי – מטליות לחות לחיטוי ולניקוי יסודי, לנוחות לשימוש גם מחוץ לבית. 150 מטליות לחות ב-3 אריזות של 50 מטליות כל אחת.

נוזל לרצפות מסדרת 99.9% - בבקבוק של 2 ליטר
מטליות לחות לרצפה 99.9%- באריזה של 10 יחידות
להשיג ברשתות השיווק




חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.
למידע נוסף היכנסו לאתר www.sano.co.il ולפייסבוק https://www.facebook.com/sano.co.il/.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה