רשומות

יום שני, 11 במאי 2020

מותג "עץ הזית" משיק סדרת ארוחות חדשה עם טונה בשמן זית- Lunch To Go



ימי הקורונה בהם היינו סגורים בבית, גרמו לרובנו להתיר רסן ולאכול הרבה יותר מדי. כעת, כשאנחנו חוזרים לשגרה ומבקשים לאכול מאוזן ונכון יותר גם כאשר אנחנו מחוץ לבית, ניתן לעשות זאת עם סדרת המוצרים החדשה של מותג עץ הזית בקטגוריית הטונה -  Lunch To Go.

  הסדרה כוללת:

1.    פסטה עם טונה בשמן זית - בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות.


צילום יחצ-פסטה עם טונה

2.    אורז ועדשים עם טונה בשמן זית - בסגנון מג'דרה.


אורז עדשים עם טונה צילום יחצ

הסדרה החדשה פותחה ע"י צוות הפיתוח של החברה, המוצרים מבוססים על חומרי גלם משובחים ואיכותיים.

טעמתי את מוצרי הסדרה והם אכן מהווים אלטרנטיבה מצוינת, נוחה, טעימה ומשביעה. למעשה, אין צורך להתאמץ, האריזה סגורה הרמטית (בלי נזילות מעצבנות) וכוללת מזלג, כך שזה מיידי, מהיר ומתאים בכל זמן ובכל מקום. מה גם שאין צורך לחמם. פשוט פותחים את הקופסה ואוכלים.


כל אריזה מכילה 160 גרם. אני אהבתי יותר את הטונה עם האורז והעדשים. אך זה אינדיבידואלי ויהיו שייהנו יותר מהטונה עם הפסטה. התיבול מתון ומתחשב ולא חריף. נראה לי שזה פתרון מעולה לארוחה משביעה ומהירה גם בבית וגם לתלמידים בביה"ס (ארוחה מזינה ושונה מעוד סנדוויץ...), לסטודנטים, לארוחת צהרים במקומות עבודה, לחיילים ,לטיולים בשטח ובחו"ל ועוד...

אחד הטרנדים המרכזיים בעולם הצריכה הינו טרנד הנוחות אשר דורש מחברות מזון לספק פתרונות תזונה איכותיים הניתנים לצריכה בכל מקום ובכל זמן תוך חסכון בזמן הכנה.

סדרת Lunch To Go עונה בדיוק על טרנד זה. 

"עץ הזית" הינו מותג פרמיום, המעניק לצרכנים ערך מוסף במוצריו- בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא. "עץ הזית" מבית 'שמן תעשיות', הינו המותג המוביל את שוק שמני המאכל בישראל באמצעות מגוון שמני איכות, המהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות.

עץ הזית הינו מותג וותיק ומוערך הנמצא בכל מטבח ובית בישראל. המותג אהוד מאוד בקרב הצרכנים ובשנים האחרונות אף התרחב לקטגוריתהטונה, סדרת Lunch To Go הינה שלב נוסף בהתפתחות מותג עץ הזית בשוק המזון בכלל ובקטגוריית הטונה בפרט. 

לדברי עודד איזק, סמנכ"ל השיווק בחברה: " סדרת LUNCH TO GO מספקת מענה גם למגמת הנוחות- "פותחים אוכלים" וגם כמוצר TO GO אמיתי שניתן לצרוך בכל מקום ובכל זמן. האתגר שלנו היה להשיק מוצרים מיוחדים ומותאמים לטעם הישראלי ואנו סבורים שאכן פיתחנו מוצרים מצוינים שהצרכן הישראלי ייהנה מהם".

מחיר מומלץ לצרכן 13.9 ₪ וניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה