רשומות

יום רביעי, 20 במאי 2020

חוויה של טיפול קוסמטי אצל טליה ממרכז "רגעים קסומים"





טליה מוסקוביץ בעלת המרכז "רגעים קסומים" היא מטפלת מגוונת ובעלת יכולות רבות. קוסמטיקאית הוליסטית, מטפלת בארומתרפיה וגם מציעה טיפולים המשלבים בין גוף-נפש ורוח. מפגש טיפולי אצלה הוא תמיד חוויה שונה ומיוחדת.



הגעתי אליה לטיפול פנים לקראת הקיץ. אך, אצל טליה גם טיפול פנים הוא טיפול כולל המשלב בין טכניקה, קוסמטיקה ושימוש בחומרים טבעיים ואיכותיים ויש לו מספר שלבים.

את הטיפול התחלנו בניקוי וטיהור האוויר בעזרת תרסיס סינרג'י פלוס (פירוט בהמשך) לאחר מכן השכיבה אותי טליה על מזרן, את רגליי הנחתי על מכשיר ה- CHI MACHINE אותו המציא המדען היפני SHIZUO INOUE ותפקידו ליצור תנועה כשל תנועת הדג. הוא מנענע את הגוף בתנועה עדינה, במקצב של הדופק ויוצר רוגע, מזרים נוזלים בכל מערכות הגוף וסוג של פעילות אירובית פאסיבית אשר גורמת לחמצון מוגבר של כל התאים בגוף ורמת החמצן בדם עולה. התנועה יוצרת רוגע ושלווה ומאפשרת ניתוק מהמולת החיים והכנה של הגוף לטיפול.

                                             כך נראה הצ'י מאשין
וכאן הפעולה עצמה ואני נעה מצד לצד.

במשך כרבע שעה התנדנדתי לי בלי מאמץ, התנועה הייתה נעימה מאד, מרגיעה ונוסכת שלווה. בסיום, חשתי רעננה ונוכחת ב'כאן ועכשיו' כשכל שאר הטרדות התעופפו להן.

טליה ביקשה ממני לעבור לחדר הטיפולים ולפני שהחלה בטיפול הפנים דאגה לטיפול בכפות הרגליים. "בקיץ הרגליים סובלות יותר" אמרה טליה ולכן חבשה אותן ברטיות ספוגות שמנים צמחיים. בנוסף, הניחה על בטני כרית מיוחדת מלאה בחול ים כדי לאותת לגוף להרפות ולהתמסר לטיפול. הכרית אינה חמה ואינה מחוממת והתחושה שגרמה לי הייתה של התרכזות בעצמי ובמה שעובר עלי ברגעים אלו.










רק לאחר כל זאת החל טיפול הפנים שכלל ניקוי, פילינג בשני רבדים, הזנה ומסיכה. לטליה ידיים מבינות ונוגעות והטיפול היה נעים מאד. החומרים בהם השתמשה טליה במהלך הטיפול הם איכותיים ושייכים לתחום הקוסמטיקה הירוקה והארומתרפיה. הם פרי פיתוח מחקרי רב שנים וידועים בכל העולם. בניקוי הפנים והפילינג עשתה טליה שימוש במוצרי יונקה. חברה צרפתית מסורתית שמוצריה מבוססי תמציות צמחים ועוסקת במחקר ופיתוח מוצרים מבוססי תאי גזע צמחיים. לאחר מכן עשתה שימוש באמפולה של חברת באבור הידועה, הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם. האמפולה מכילה קולגן, פפטידים, מינרלים, אצות ירוקות וכחולות והתועלת שלה בהחדרת ריכוז גבוה של חומרים פעילים לעור הפנים. בנוסף, השתמשה טליה במוצרי PHformula  לפילינגים.



התוצאה בסיום הייתה של גוף רגוע ושלו הודות לטיפולים המקדימים ועור פנים זוהר, רגוע ונעים למגע. הקמטים התרככו והעור נראה רווי ויפה.

לפני שהלכתי ציידה אותי טליה בקרם שהיא רוקחת בעצמה ושיש לו פעולה משולשת- דוחה יתושים, מונע עקיצות ומרגיע ומפיג גירויים. (ניתן לרכוש את הקרם ויש גם משלוחים) לכל מי שסובל מהיתושים המעצבנים, ומי לא בעצם, זה הקרם הכי מתאים וטוב שיציל אתכם מעקיצות ומגרודים והוא מתאים גם לתינוקות וגם למבוגרים. וגם בג'ל אלכוג'ל שהיא מכינה.



לסיכום
טיפול פנים אצל טליה הוא הרבה יותר מאשר "רק" טיפול פנים. טליה משתמשת בידע הרב שצברה ובמומחיותה כדי להעניק טיפול כולל הוליסטי המשלב טכניקות שונות, מגע, חומרים איכותיים והתייחסות אישית וקשובה. זו חוויה שונה מטיפול רגיל ואני ממליצה בחום להגיע ולחוות.


רק 2 מתול שלל ההכשרות וההתנסויות בהם השתלמה טליה

על תרסיס הסינרגי' פלוס



מדובר על תרסיס המכיל שמנים אתריים לניקוי וטיהור האוויר. הוא מתאים לריסוס בחלל הבית, על שמיכות ואריגים, יעיל מאד בשימוש בטיסות, מרפאות וחללים סגורים. ניתן אף להתיז בחלל הפה. מכיל: מים פיזיולוגיים, שמנים אתרים: רוזמרין, אקליפטוס, אורן סיבירי, מנטה, לבנדר, תימוס אדום, מליסה, אורגנו, הדס. השמנים הם אנטיספטיים ואנטי פטריתיים. תוצרת י.ד. שלוס לארומתרפיה מסורתית
אני מתיזה את התרסיס ברחבי הבית והריח שלו נעים ומיוחד. הוא מחטא ויעיל ומאד נוח לריסוס.
ניתן להשיג אצל טליה ב"רגעים קסומים"

רגעים קסומים – קוסמטיקה ארומתרפיה טליה שדה מוסקוביץ'- לחצו כאן

רגעים קסומים- רחוב נחלת יעקב 15, כפר חסידים, חיפה

נייד- טליה- 052-8021455




מוצרי PHformula israel לעמוד הפייסבוק לחצו כאן




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה