רשומות

יום שלישי, 12 במאי 2020

קיץ גם בחדר השינה עם קולקציית אביב קיץ 2020 של ורדינון



אחרי התקופה הקשה שעברנו עם מגפת הקורונה, הגיע הזמן להתרענן ולהתחדש. ומה יותר משמח מאשר לחדש בקלות את חדר השינה עם מצעים איכותיים, יפים ומוקפדים?

אני התחדשתי עם מצעי סאטן רכים ומקסימים של ורדינון והפכתי את חדר השינה שלנו לחדר מסוגנן ומזמין במיוחד. ורדינון מציעה קולקציה עשירה, מפנקת, יפה וטרנדית בטאץ' ישראלי מקורי ולרגל החזרה לשגרה מעניקה 40% הנחה על כל הפריטים שבחנויותיה.

ורדינון_גנואה_סאטן_צילום_תמי_בר_שי


אילו חידושים תמצאו בקולקציית אביב קיץ 2020?

ורדינון, מותג הלבשת הבית המוביל בישראל, מציעה עולם שלם של מוצרים - כולם פרי עיצוב מקורי ובלעדי של Tutto arte, הסטודיו לעיצוב מבית נעמן גרופ – מהיוקרתי, הקלאסי, העדין והאלגנטי ועד להכי עדכני, טרנדי, צעיר ובועט. הקולקציה שופעת שלל דוגמאות יפיפיות של מצעים, שמיכות, מגבות, מצעי מיקס מעוצבים מג'רסי, אקססוריז מפנקים לחדרי השינה, לחדרי האמבטיה ולמטבח – והכל בדגש על חדשנות, אופנתיות ובאיכות בלתי מתפשרת. 

לראשונה יוכלו לקוחות ורדינון ליהנות ממותג היוקרה החדש -  FIVE CROWNS המציע מבחר פריטים אלגנטיים שעוצבו בבלעדיות בסטודיו הבית Tutto Arte  מבדים טבעיים ורכים עם מגע של משי, בניחוח קלאסי וייחודי. המותג החדש מתאים במיוחד למי שיודע ליהנות מהחיים ובוחר במצעי יוקרה מוקפדים המבטיחים חווית שינה של מלונות יוקרה.

ורדינון_מצעי_טנסיל_דגם_ויקטוריה_אפור_צילום_איתן_טל_מותג_היוקרה_5_crowns

ורדינון_סט_מצעי_סאטן_דגם_ויצ'נסה_צילום_תמי_בר_שי



Five crowns – only the best for you.

המלכותיות של המותג החדש באה לידי ביטוי גם בשמות הפריטים הנושאים את שמן של מלכות ונסיכות ידועות ואהובות: ויקטוריה, אן, מרגרט, קליאופטרה ועוד. וגם הבדים מלכותיים – כותנה מצרית, ויסקוזה בצפיפות גבוהה במיוחד, סאטן רך, במבוק טבעי ועוד -  בדים נושמים, סופגים ונוחים מאוד, ולמרות המגע העדין שלהם, הם חזקים ועמידים. 

ורדינון_סאטן_מתופר_דגם_מרגרט_צילום_איתן_טל_מותג_מצעי_היוקרה_5_crowns

ורדינון_מצעי_ז'אקרד_סאטן_דגם_שארלוט_צילום_איתן_טל_מותג_היוקרה_5_crowns

ורדינון_מצעי_כותנה_מצרית_ורוד_דגם_קלאופטרה_צילום_איתן_טל_מותג_5_crowns


לצד מותג היוקרה החדש Five crowns מציעה קולקציית אביב קיץ 2020 של ורדינון מבחר עשיר של מצעים המחולקים בחנויות הרשת בין 4 ארונות שונים - כל אחד עם סגנון עיצובי ואופי משלו – לחוויית קנייה מהנה ונוחה: 

ארון ה- FUSION האקסקלוסיבי, ארון ה-URBAN  האקלקטי ושובה הלב, ארון ה – CHIC הרומנטי והאלגנטי במיוחד, וארון מצעי הקיץ   SUMMER TIME- בסטייל אופנתי, עם קריצה שובבה לקיץ הקרב.

ורדינון_מצעי_כותנה_דגם_קאנטרי_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מיני_אורגינל_כותנה_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מצעי_סאטן_דגם_ג'ז_צילום_תמי_בר_שי

אצלי בארון המצעים תמצאו שכמעט כל הפריטים הם של ורדינון. יש לי מבחר גדול כי זו הדרך המהירה והמשמחת לחדש כל פעם את חדר השינה. פעם עליז, פעם אלגנטי, פעם שובב, פעם מלכותי. אני אוהבת במיוחד את בדי הכותנה והסאטן הנעימים מאד, הרכים והיפים.



דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "לאחר תקופה ארוכה ומאתגרת מאוד שנכפתה עלינו ועל כל העולם בכלל על ידי נגיף הקורונה, אני שמח כי חיינו חוזרים אט אט למסלולם. הקפדנו להעניק ללקוחותינו שירות בנאמנות ובמסירות בכדי להנעים את שהייתם בבית ככל הניתן בתקופת המשבר, ובהזדמנות זו אני מבקש להודות לצרכן הישראלי על תמיכתו במותג שבאה לידי ביטוי מובהק ברכישות דרך אתר האונליין שלנו. עם פתיחת הקניונים כל חנויות ורדינון חזרו לפעילות והן ערוכות וממתינות לקבל לקוחות ולתת שירות. אנו כמובן מקפידים לפעול על פי הוראות משרד הבריאות ומבקשים מכלל לקוחותינו להישמר ולהיצמד להוראות הללו. כתמיד את המבחר העצום של פריטי אופנת הבית ניתן למצוא גם באתר האונליין המבטיח הנאה ממוצרי איכות - בקליק, עד לפתח הבית". 
"אנו גאים בשפע הסגנונות והיצירתיות המאפיין את מוצרינו, הבא לידי ביטוי בעוצמה רבה בקולקציית אביב קיץ 2020, וכמו תמיד חשוב לנו להתחבר למגוון הטעמים, האיכויות, הטקסטורות ולהביא את קדמת העיצובים והחדשנות מכל רחבי תבל בתחום ההום סטיילינג" מוסיף דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ.
ויקה יוסל, מנהלת מחלקת עיצוב ומיצוב מסחרי בנעמן גרופ, מציינת: "בורדינון מאפשרים לנו, המעצבות, חופש אמיתי המביא לידי ביטוי את התעוזה והחלומות העיצוביים של כל אחת מאיתנו היישר אל תוך הבית הישראלי." והיא מוסיפה: "בכל פעם מחדש יש לנו אתגר להציע ללקוחותינו מגוון רחב וייחודי של פריטי הום סטיילינג המאפשר להם לחדש את חדרי הבית השונים בדגש גם על שלל אקססוריז שמוסיפים נעימות ורכות ומעניקים תחושת רוגע ושלווה". 

ורדינון_דגם_ברטרו_כותנה_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מגבות_ז'קארד_דגם_קאנטרי_צילום_אופק_אבשלום
לרגל חזרה לשגרה ייהנו לקוחות ורדינון מ-40% הנחה על כל מוצרי החנות.
 להשיג בסניפי המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין
**המבצע בתוקף עד 30.5.20 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה