רשומות

יום ראשון, 10 במאי 2020

חוזרים לשגרה עם קולקציית אביב קיץ 2020 מבית נעמן ובמבצע מיוחד ומשתלם

נעמן_מערכת_אוכל_נפאל_פורצלן_בון_צ'יינה_צילום_שרית_גופן



האביב כבר כאן, התקופה הקשה של הקורונה כמעט מאחורינו והגיע הזמן להתחדש ולרענן את כלי המטבח והאירוח עם המבצע המיוחד לרגל החזרה לשגרה- מוצר שני ב-1 ₪.
בית נעמן מציע לנו מגוון רחב של כלי בישול והגשה, אביזרי אירוח ושלל גאדג'טים למטבח בדגמים ובגוונים חגיגיים. כל מה שצריכים למטבח תמצאו בנעמן-  TOTAL COOK- לבשל, לטגן, להקפיץ, לאפות ולהגיש.
בין שפע כלי הבישול תמצאו את ‌סדרת‌ ‌הסירים‌ ‌והמחבתות‌ ‌יוקרתית‌ ‌Blue‌ ‌Diamond‌‌ ‌בעיצוב‌ 
מפתיע‌ ‌וביצועים‌ ‌מעולים,‌ ‌אביזרי‌ ‌מטבח,‌ ‌כלי‌ ‌הגשה‌ ‌ואירוח‌ ‌בעיצובים‌ ‌מקוריים‌ ‌של‌ ‌סטודיו‌ הבית‌ Tutto‌ ‌arte‌  וגם‌ ‌כלים‌ ‌מהודרים‌ ‌של‌ ‌המותג‌ ‌האוסטרלי‌ ‌המוביל‌ ‌‌'מקסוול‌ ‌& ‌וויליאמס‌'‌.


נעמן_סדרת_כלי_הגשה_מונה_צילום_תמי_בר_שי_שרית_גופן

נעמן_מערכת_אוכל_ג'ייד_צילום_שרית_גופן

יש לי חיבה מיוחדת למותג נעמן. מאז אותם ימים רחוקים שחלוצי קיבוץ כפר מסריק הקימו את מפעל נעמן ועד היום, מלווים כלי נעמן את ילדותי וכעת את מטבחי. בחנויות נעמן אני מוצאת פריטים מיוחדים, יפים, נוחים ופרקטיים. קולקציית אביב קיץ 2020 של נעמן ממשיכה בקו זה ומובילה את עולם הבישול והאירוח. הקולקציה מצטיינת בפרקטיות ובנוחות הבאה לידי ביטוי במגוון רחב של כלים המשמשים בו זמנית גם לחימום, להגשה ולאחסון במקרר, כמו גם בגאדג'טים ובאביזרים משלימים חדשניים מהארץ ומחו"ל למטבח הביתי והמקצועי. 

נעמן_מקסול_אנד_ויליאמס_פורצלן_בון_צ'יינה_צילום_שרית_גופן_greg_irvine


מעצבי הבית של נעמן גרופ בסטודיו היצירתי Tutto‌ ‌arte‌ תכננו בקפידה ויצרו מבחר פריטים חדשים המעניקים לכל שולחן גיוון, מקוריות וצבעוניות. וכך, ניתן למצוא לצד צלחות ההגשה המסורתיות אנסמבל שלם של   פלייסמטים, קרשי חיתוך מעוצבים, פלטות הגשה מרכזיות, מעמדי קינוחים אלגנטיים, כוסות בעיצוב תואם ועוד.

נעמן_מערכת_אוכל_פינק_רוזס_ניו_בון_צ'יינה_צילום_שרית_גופן_

נעמן_סדרה_מונה_קרמיקה_צילום_שרית_גופן

וכתמיד דאגו בנעמן שלכל אחד יהיה כיוון עיצובי להתחבר אליו, ועל כן כוללת הקולקציה החדשה כלי הגשה בצבעי פסטל קלאסיים רגועים, כלים מונוכרומטיים בשחור-לבן, כלים מיוחדים עם צבעוניות מתפרצת של המותג האוסטרלי ימקסוול &ויליאמסי, הנמכר ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם, כלי הגשה בטכניקת צבעי מים ועוד.    

 נעמן_שולחן_ערוך_סדרה_שיק_צילום_שרית_גופן

נעמן_מקסוול_אנד_ויליאמס_קרמיקה_צילום_שרית_גופן_סדרה_MAJOLICA

נעמן_קנקן_תה_סדרה_רומנטיק_צילום_שרית_גופן_ותמי_בר_שי

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "ימים מאתגרים במיוחד עברו על מדינת ישראל והעולם כולו, אך כולי תקווה שסוף סוף אנו מתחילים לראות את האור שבקצה המנהרה ולחזור לשגרה מסוימת. עם פתיחת הקניונים כל הסניפים של נעמן חזרו לפעילות, פתוחים לרווחה ומתרגשים לקבל את פניהם של הלקוחות השבים לחנויות. אנו כמובן מקפידים לפעול על פי הוראות משרד הבריאות ומבקשים מכלל לקוחותינו להישמר ולהיצמד להוראות הללו. כתמיד כל פריטי הקולקציה זמינים גם באתר האונליין המבטיח הנאה ממוצרי איכות - בקליק, עד לפתח הבית". 
והוא מוסיף: "אנחנו בנעמן מקפידים להשקיע מחשבה ומשאבים רבים 24/7, גם בעתות משבר, כדי לתת לצרכן הישראלי את כל הכלים תרתי משמע שהוא זקוק להם כדי להצליח בבישול. אני בטוח כי המגוון הגדול המוצע בקולקצית אביב קיץ 2020 המתאפיין בחדשנות, ייחודיות ואיכות ללא פשרות, יעניק ללקוחותינו חוויה קולינרית מרגשת ומקורית במיוחד."
על סדרת הפרימיום החדשה- Blue Diamond הבלעדית לנעמן

נעמן_בלו_דיימונד_עם_ציפוי_non_stick_צילום_שרית_גופן_ותמי_בר_שי
מדובר על סדרת סירים ומחבתות העשויים יציקת אלומיניום טהור להולכת חום מהירה ואחידה, לחיסכון בזמן ואנרגיה ולבישול איכותי.
יש לי מחבת מהסדרה והיא מצוינת. יש לה פיית מזיגה דו צדדית וידיות ארגונומיות לנוחות מקסימלית בעבודה מתמשכת, יציבה ובטוחה. למעשה, לכל הסירים והמחבתות בסדרה יש זאת. אני התפעלתי במיוחד מפיית המזיגה הדו צדדית שאפשרה לי מזיגה מהירה ונוחה של שמן לטיגון והוספת רטבים ולאחר סיום הטיגון או ההקפצה, שפכתי בקלות ובדיוק את השמנים. בעיניי, רעיון מעולה ויעיל. גם ציפוי המחבת הוא ברמת הציפוי הגבוהה ביותר Greblon C3+ המסייע למניעת הידבקות מזון, לשימוש מופחת בשמן ולניקוי קל ונוח. פשוט תענוג. הכנת השניצלים, המאכל האהוב על בני הבית, הפכה להיות קלה ונוחה במיוחד.


הסדרה Blue Diamond כוללת 3 גדלים (20 ס"מ, 24 ס"מ, 28 ס"מ) של מחבתות עמוקות במיוחד המתאימות גם לטיגון וגם לבישול, 3 סירים באותם נפחים, מחבת גריל וסוטאז'. הכלים שבסדרה מתאימים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ולשימוש במדיחי כלים.

כלי הגשה ואירוח

גם בתחום כלי הגשה ואירוח מרגישים משב רוח מרענן שבא לידי ביטוי בין היתר בסדרתMonet  הכוללת כלי אוכל והגשה שיוצרו בשילוב עבודת יד בהשראת הצייר האימפרסיוניסטי קלוד מונה; בסדרתRomantic  לאוהבי מסיבות תה מהודרות עם מבחר ספלים, כלי הגשה, קנקני תה אלגנטיים, מגשי קומות, עם עיטורי פרחים מעודנים, ועוד.

נעמן_מערכת_אוכל_נפאל_צילום_שרית_גופן

נעמן_מיקי_דופן_כפולה_צילום_תמי_בר_שי_שרית_גופן

נעמן_סט_8_חלקים_בוצ'ר_וסכיני_שף__צילום_שירה_רז

ריקי כהן, מנהלת הסחר בתחום כלי הגשה ואירוח בנעמן, מציינת: "הקו שמנחה אותנו בבחירת הסדרות השונות לקהל הלקוחות שלנו הוא השילוב האופטימלי בין הפונקציונליות והנוחות של כלי האוכל, הבישול וההגשה לבין נראות אלגנטית ומרשימה, כאשר אנו מכוונים תמיד לקלוע לטעמים השונים והמגוונים של הצרכן הישראלי." 
קולקציית אביב קיץ 2020 של נעמן – עכשיו במבצע מוצר שני ב-1 ₪ בלבד! - זמינה בחנויות המותג בכל רחבי הארץ ובאתר האונליין https://www.naamanp.co.il/ 
**המבצע בתוקף עד 30.5.20 ו/או עד גמר המלאי. על הזול מביניהם. אין כפל מבצעים.



2 תגובות:

  1. תודה. חלק מהכלים מצא חן בעיניי.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, יש להם פריטים נהדרים. קולקציה אלגנטית ויפה. תודה אריק.

      מחק