רשומות

יום שישי, 24 בפברואר 2017

המותג "TABASCO" חוגג 150 שנה


אחד הרטבים האהובים במיוחד על הגברים במשפחה הוא הטבסקו. בכל ארוחה חייב להיות על השולחן גם בקבוק טבסקו איתו מתבלים כל מאכל. מרקים, בשרים, עוף. ממש הכל. וכשאנו הולכים למסעדה, הדבר הראשון שבן הזוג יבקש הוא טבסקו. בעיניו, מסעדה שאין בה את רוטב הטבסקו אינה מסעדה איכותית. אי לכך, הידיעה כי TABASCO חוגגת 150 שנה ויוצאת עם מוצר במהדורה מוגבלת, שימחה את בני הבית.
 

לאלו שלא מכירים את המוצר- טבסקו הוא רוטב המופק מפלפלים חריפים בעלי אותו שם. בתהליך הכנת הרוטב מוסיפים לפלפלים חומץ ומלח ומשאירים את התערובת להתיישנות בחביות העשויות מעץ אורן למשך שלוש שנים. הרוטב המתקבל הוא בטעם חריף- פיקנטי. יצרנית הטבסקו הגדולה ביותר כיום היא חברת "מק'ילני" האמריקאית.

ניצן מותגי מזון ומשקאות בע"מ הינה היבואנית הרשמית של המותג בישראל והיא יוצאת עם מארז חדש במהדורה מוגבלת. המארז כולל את הבקבוק האדום הידוע והמסורתי ולצידו, טבסקו ירוק, בחריפות בינונית (mild), המתאים במיוחד לתיבול סלטים וירוקים למיניהם. הטבסקו הירוק עשוי מפלפלי חלפיניו. הזוג מגיע במעמד שולחני מהודר, מתנה! כעת, במקום שנוציא בכל ארוחה את הטבסקו מהמדף בארון ונניח על השולחן יהיה לו מקום כבוד תמידי על השולחן לצד המלח והפלפל ובני המשפחה יהיו מרוצים.

 

המארז היפה ניתן להשגה ברשתות השיווק המובחרות.

מחיר מומלץ לצרכן- 20-25 ₪.

 


מוצר נוסף שהחברה מדגישה לרגל 150 שנות ייצור הטבסקו הוא טבסקו מעושן צ'יפוטלה. מדובר על טעם נוסף של החברה- טבסקו מעושן (ציפוטלה) ברמת חריפות בינונית (פיקנטי). הצ'יפוטלה עשוי מפלפלי חלפיניו שעברו תהליך עישון. טעמו החלק והמעושן מתאים במיוחד לצלייה על האש, ויצירת מגוון רחב של מרינדות לצלייה, סטייקים, עופות וירקות למיניהם.

 


הוספה של כמה טיפות למנה היא דרך מעולה להגיע מיידית לטעם המעודן של המנגל מבלי להדליק את הגריל. הוא מוסיף טעם מעושן לתוספות כמו תפוחי אדמה, סלטים וקטניות מבושלות.

מרקמו לא דליל ולא סמיך וטעמו עשיר וללא טעמו הדומיננטי של החומץ המאפיין רטבים אחרים עם ציפוטלי.

 

הצ'יפוטלה הוא חלק מסדרת הטעמים של טבסקו: טבסקו אדום, טבסקו חלפניו, טבסקו שום, טבסקו בפלאו.

 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

מחיר מומלץ לצרכן:-10-13 ₪.

 

ולסיום, המלצה על מוצר שלא הכרתי קודם לכן בלאדי מרי מיקס מבית טבסקו שאני לא מבינה איך לא חשבו על זה קודם. מדובר על  תערובת מיץ עגבניות בתיבול מבית טבסקו להכנת הקוקטייל הפופולארי בעולם- בלאדי מרי.
 
 

התערובת כוללת את כל הרכיבים למשקה: רוטב וורצ'סטר, סויה, תמר הודי, ליים וכמובן רוטב טבסקו.

התערובת לא מכילה אלכוהול ואפשר לשתות אותה כמשקה מיץ עגבניות מתובל.

 

התערובת טעימה, פיקנטית ומשאירה טעם של עוד. יש לי רעיון היכן נחגוג עם הבקבוק הזה וזה כולל חופש, ים והרבה חיוכים

 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

לאתר טבסקו-


 

 

 

2 תגובות: