רשומות

יום חמישי, 23 בפברואר 2017

שטראוס משמחת את לב אוהבי האפיפיות והן חוזרות למדפים, לתמיד.



אין כמו הבפלה הפריכה והטעימה ללא גלוטן שעלית הוציאה לקראת פסח. אצלנו זו האפיפית המועדפת ובפסח קנינו מספר קופסאות כדי שיספיקו. אבל, גם הן הסתיימו מזמן ומה שנותר היה להמתין לפסח הבא.

כעת, בשורה משטראוס- הבפלות של פסח, ללא גלוטן, הטעימות, הפריכות והאהובות חוזרות למדפים והפעם הן כאן כדי להישאר. כן, כן. במפעל הממתקים בנצרת נבנה פס ייצור מיוחד שייצר עבורנו אפיפיות ללא גלוטן כל השנה. המהלך התבצע כיוון שמדי שנה כאשר מופיעות האפיפיות ללא גלוטן על המדפים, הן נחטפות ואוזלות עוד לפני תום החג. צרכני מוצרים ללא גלוטן, פנו בשנים האחרונות לשטראוס בבקשה להפוך את האפיפיות למוצר שוטף וקבוע.

 

שטראוס נענתה לפניות ובשנה האחרונה בנתה קו ייעודי לייצור אפיפיות כל השנה. הקו החל לעבוד לפני מספר חודשים במטרה לייצר כמות מספקת לחג הפסח ולמכירה שוטפת כל השנה.

לפני כשנה ביקרתי במפעל עלית בנצרת יחד עם קבוצת בלוגרים, וראיתי מקרוב את ייצור המוצרים ללא גלוטן. פגשנו גם את אייל דרור, מנכ"ל חטיבת הממתקים של שטראוס שסיפר לנו על התהליך של הוספת מוצרים ללא גלוטן לסל המוצרים של שטראוס.



               בצילומים- קו הייצור ללא גלוטן במפעל בנצרת ודף בפלה לפני חיתוך

התהליך הזה ממשיך גם השנה וכך אומר אייל השנה " אנו ממשיכים בתהליך שאותו התחלנו לפני כשנתיים ובמסגרתו אנחנו מוסיפים מדי מספר חודשים מוצרים נוספים לסל הקבוע של מוצרינו ללא הגלוטן. גם השנה, בחג הפסח נרחיב את מגוון מוצרינו שאינם מכילים גלוטן ואת הכמויות המיוצרות. הקמנו בשנה האחרונה, קו ייצור מיוחד לבפלות ללא גלוטן- האפיפיות- וכך נוכל להמשיך למכור אותן גם אחרי פסח במשך כל השנה"

מהלך אפיפיות כל השנה, מצטרף להחלטה אסטרטגית שקיבלה שטראוס, לסמן כל מוצר מתאים, בכדי להנגישו לרגישים לגלוטן. בין המוצרים: מוצרי המחלבה, מוצרי יד מרדכי, החטיפים המלוחים ומגוון סלטי אחלה. כלל המוצרים מסומנים עם סימון של פרח או בכיתוב "מכיל עד 20 PPM גלוטן"

בין מכריי יש היום כאלה שנמנעים מגלוטן לא מכיוון שהם רגישים אליו אלא מכיוון שהגלוטן נתפס כלא בריא. זו מגמה שמתרחבת בארץ ובעולם ויש לא מעט שמעדיפים תזונה נטולת גלוטן. האם זה טרנד חולף כמו למשל אכילה לפי סוג הדם? או שהמגמה הזו כאן כדי להישאר? בכל אופן, יצרני המזון ערים לכך ונערכים לכך. על פי הנתונים כ- 70,000 ממשקי הבית בישראל צורכים תזונה ללא גלוטן ובארה"ב דיווחו כ-22% מהצרכנים כי הם צורכים מזון ללא גלוטן זאת לעומת 15% בשנת 2013. חברת שטראוס מודעת למגמה הזו והייתה בין החברות הראשונות שהציעה לקהל מוצרים ללא גלוטן. לאור כל זאת, נראה לי שמי שרגיש לגלוטן ימצא את כל מה שהוא זקוק לו במוצרים של שטראוס ובמחירים שווים למוצרים המקבילים עם הגלוטן.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה