רשומות

יום חמישי, 9 בפברואר 2017

פסטיבל PEACE&LOVE מתקיים לראשונה במרכז קסטרא חיפה ב-9-10/2


היום ביקרתי בהפנינג שמח ועליז ברוח ה''בוהו שיק'' המתקיים לראשונה בישראל, במרכז קסטרא בחיפה בימים חמישי וששי 9-10/2. אני ממהרת לספר לכם על הפסטיבל כדי שתספיקו להגיע היום בערב עד השעה 22.00 או מחר בין השעות 09.30- 16.00.

הפסטיבל מארח עשרות דוכני מכירה של אופנת ה"בוהו שיק" שמציגים אופנה, אקססוריז והום סטייל. זו הפקה משותפת של מרכז קסטרא עם נשות היח"צ זאזא כהן וחגית בורנשטיין. בימי הפסטיבל יוכלו המבקרים ליהנות ממגוון חנויות הפופ- אפ שבמרכז, מהרצאות, סדנאות, מתחמי איפור וצילומי סלפי ממותגים, תקליטנים, ברים, עמדת שידור של רדיו חיפה ועוד.

סוף שנות ה-60, תחילת הסבנטיז. וודסטוק, ג'ניס ג'ופלין, ילדי הפרחים, אהבה חופשית, ימים של אהבה ושלום. זהו המסר אותו רצו להעביר זאזא כהן, חגית הורנשטיין וניצן מרסיאנו כשהגו את הרעיון לעשות פסטיבל בשם Peace & Love, ברוח התקופה, עם דוכני מכירה של אופנת ה"בוהו שיק" (Boho Chic), אשר יציגו אופנה, אקססורייז והום סטייל.
בצילום מימין לשמאל- ניצן מרסיאנו, חגית הורנשטיין,רחלי בן גלים וזאזא כהן

הלוקיישן שנבחר לארח את הפסטיבל הוא מרכז קסטרא, הידוע כמרכז לאמנויות, תרבות, בידור ומסחר במבואותיה הדרומיים של העיר. זהו המקום הכי שיקי בעיר, אשר מארח במהלך השנה פסטיבלים וירידים עתירי קהל ועניין. המנכ"ל משה ונר ומנהלת השיווק ניצן מרסיאנו שותפים מלאים בהפקה.




 
התמונות הן מתוך הפקה מיוחדת שנעשתה לפסטיבל 
הפקה: זאזא כהן
איפור: ענבל איפרגן
הלבשה: JUST HILA קסטרא
צלם: אבנר אדרי




בשנתיים האחרונות טרנד הבוהו שיק (קיצור של המילה בוהמה (Bohemiann תפס תאוצה וחזר לקדמת הבמה. זהו סגנון לבוש שמזכיר את סגנון ילדי הפרחים: חצאיות ארוכות זורמות או שכבתיות (כן הרבה שכבות זה מאפיין חזק), נגיעות אתניות כמו טוניקות או תכשיטי עץ, קישוט עם חרוזים או פאייטים, תיקים מצויצים, סנדלים שטוחים מעוטרים והכל מאוד צבעוני, פרחוני ושכבתי. פסטיבל קאוצ'לה המתקיים בכל שנה במדבר קליפורניה הוא ה"מכה" של חובבי הז'אנר, שם ניתן לראות את הטופ-מודלס ג'יג'י חדיד, קנדל ג'אנר והשחקנית סיינה מילר כמובילות את הטרנד. אופנת הבוהו שיק יכולה להיות גם יוקרתית וכיום מיטב מעצבי האופנה המובילים, מקדישים חלק מהקולקציה שלהם לסגנון, אותו רוכשות לא רק צעירות, אלא נשים בשלות בגילאי 30-45.

מעבר לדוכני המכירה יצקו המפיקות תוכן ועניין בעל ערך מוסף, כמו גם גימיקים שהם עתירי קהל.

הסופרת ילידת חיפה, דורית זלברמן, תשיק ביום שישי בשעה 10:30 במועדון ה-VIBE את ספרה החדש "תלוי איך מספרים", בליווי של דויד ברבי ונורית עופר עם מוסיקה הודית.

הספר מבוסס על אירוע אמיתי שזכה לפרסום בשעתו בעיתונים ובטלוויזיה, כתוב ביד נאמנה של סופרת מיומנת. עלות השתתפות במחיר סמלי של 20 ₪ על בסיס מקום פנוי.

 

בשעה 12:00 במועדון ה-VIBE תחל ד"ר סיגלית גוסטר, קארמה טרפיסטית מתחום הרפואה המשלימה, המתמחה ברפואה קבלית דרך שחזור גלגולים, את הרצאתה בנושא "השלום שמביא אהבה", כשם הפסטיבל. סיגלית תעניק לכם טיפים איך לאהוב את עצמך, מה מונע מאיתנו לאהוב, מה מפחיד אותנו להתמסר. הרצאותיה של גוסטר הן מבוקשות וכדאי להבטיח מקום בהרשמה מוקדמת בפייסבוק. הרצאתה בעלות סמלית של 20 ₪.

 
אמנית האיפור ענבל איפרגן, בעלת סטודיו לאיפור הנושא את שמה בקסטרא, אשר מדריכה דורות חדשים של מאפרות מקצועיות, תעניק למי שתרצה איפור ברוח הבוהו שיק, עם צבעי אולטרה, חינות ואלמנטים נוספים. לטובת אוהבי התיעוד, עמדות סלפי ממותגות עם רקעים מגניבים יפוזרו במתחם.

 
שתי חנויות פופ-אפ מיוחדות לאירוע יפתחו באירוע. האחת של המעצבת נטע רמון מראש פינה והשנייה של אמן הקעקועים מקרית מוצקין בן פייגנבאום.

               בן ממתין לכם בחנות הפופ-אפ שנפתחה במיוחד לאירוע
                  נטע רמון מציגה לנו את הבגדים שעיצבה

 

סיירתי בין החנויות והדוכנים וראיתי שיש חנויות חדשות ומעניינות. אחת שהיא עדיין בשלבי הקמה היא חנות התכשיטים ANEMONE  של הצורפת כלנית. בתכנון לא רק תכשיטים אלא גם סדנאות, קורסי צורפות ועוד.
 

 
 
החנות השנייה היא "רז פלוס ערוגות הבושם" שהשתדרגה ועברה למיקום חדש בקסטרא. כדאי מאד להיכנס לחנות ולהשתכר מריח הבשמים.


 

בשנת 1989 נפתחה החנות הראשונה של חברת "רז פלוס ערוגות הבושם" במרכז הכרמל ע"י לימור ומאיר סיסו ומאז היא משמשת כאבן דרך בנוף הכרמלסיטי ומקום עלייה לרגל לחובבי בישום, קוסמטיקה ומוצרי שיער. לפני כמה שנים נפתחה חנות נוספת בקסטרא ואילו השבוע היא עברה ל"פריים לוקיישן", לחנות גדולה, משופצת ומוארת.

 

החברה  עוסקת ביצור, יבוא, שיווק והפצה של בשמים, קוסמטיקה ומוצרים נלווים והיא היבואנית הרשמית של מוצרי פרנק אוליבר בישראל. הבעלים דוגלים במתן שירות מעולה, מאמינים במוצרים איכותיים ויחודיים וגאוותם היא על המחירים האטרקטיביים.

 

בשני הסניפים ניתן לרכוש ליין של מוצרי שיער מקצועיים של החברות הנחשבות ביותר בעולם, אשר לא נמכר בפארמים ובפרפומריות, אלא רק במספרות. ברז פלוס המוצרים הרבה יותר זולים מאשר במספרות.

 

זאת ועוד, גם מוצרי הקוסמטיקה שאפשר למצוא ברז פלוס, אינם משווקים בפארמים, אלא רק אצל קוסמטיקאיות. בקרוב בחנות בקסטרא ניתן יהיה לרכוש מוצרי קוסמטיקה מקצועיים של החברות ג'יג'י, אנה לוטן, מרי קור, הולילנד, כריסטינה וד"ר כאדיר.

 

ואם המחירים בחנות אינם אטרקטיביים (והם כן), הרשת פיתחה אפליקציה חדשה בשם "רז פלוס ערוגות הבושם" בה ניתן להינות מקופונים, מבצעים, הטבות, הרשמה למועדון לקוחות ועוד... המבצעים והקופונים מתחלפים כל בתדירות גבוהה, לכן כדאי להישאר מחוברים.

לאפליקציה: qrs.ly/2t5gfyy.

 

לפרטים נוספים: מאיר 055-8813450; לימור 04-8379123

 


בצילומים- אתי רפואה שיוצרת שרשראות מבדים ואנחנו מדגמנות את השרשראות.
 
ונחזור לפסטיבל- בחמישי, החל מהשעה 16:00 שדר רדיו חיפה 107.5 דניאל ציוני ידווח מהפסטיבל ויפרוץ בשידורים חיים, עד השעה 18:00. מהשעה 18:00 ועד 21:00 די ג'יי שמואל גבאי ינגן סט צ'יל אאוט ומוזיקת עולם, כשעמדת בר של "מנדרין" יתרמו לאווירה ולהעלאת מפלס מצב הרוח עם אלכוהול וטפאסים משובחים. די ג'יי בועז הראל יעשה את אותו הדבר ביום שישי מהשעה 12:00.
 



 בצילומים- חלק קטן מהפריטים המוצעים למכירה בפסטיבל.

ביריד יציגו מיטב מעצבי האופנה והאקססורייז ברוח הבוהו שיק כמו מיכל מונקה בעלת מותג רויאל ג'יפסי לגלאביות מעוצבות, אורית אמיר מעצבת התכשיטים של מותג mallah, מיה אשכנזי עם המותג AMAYA, תכשיטים אנרגטיים של בל אור מצליח "לברדורייט דרימס", בוטיק "הילה" של הילה מוק והמותג היוקרתי לנעלי נשים ותיקים "רפאלו" של עדית שפירר, שניהם מהקסטרא, עמית שליט שהיא יוצרת בגדי גוף מיוחדים, אמן ציורי המנדלה בועז פינקוביץ, מעצב תיקי העור שלומי לוי מ"נימפיאה", מעצבת התכשיטים סיגלית גרוסמן בעלת מותג "סיגליס", יעל טייץ בעלת מותג הטכסטיל Chic&Comfyi, מעצבות האופנה התל אביביות אליאנה תורג'מן, אוראל ארונוביץ, עדי אזרד, שני שגב, מירב שיליאן ועינב נסירי, קומבמלה, אתי רפואה הירושלמית מהמותג "את'יקה" שיוצרת שרשראות מבדים, מעצבות התכשיטים מהמרכז מיה פינקלשטיין, מור אביטל, לוסי פדרמן, קרן מור, עדי אזרד, כלנית וליאור שגב, גלית רונדין וספיר עסיס, האמנית בעץ ציקי גילת ועוד.

 

שעות פעילות הפסטיבל: חמישי, 9.2.17, מהשעה 10:00 עד 22:00. שישי, 10.2.17 מהשעה 09:30 עד 16:00. מרכז קסטרא, רח' פלימן 8 חיפה

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה