רשומות

יום ראשון, 5 בפברואר 2017

לקראת ה'וולנטיין דיי'- מבצעים, הפתעות וסיילים


חג האהבה ה'וולנטיין דיי' אותו חוגגים ברחבי העולם וגם אצלנו מביא איתו גם את הרצון לפנק ולהפתיע את בני הזוג במתנות אהבה משמחות. הקניונים והיצרנים נערכים בהתאם ויוצאים לקראת החג בסיילים מיוחדים ושווים.

בקניון הסינמול שבחיפה מבטיחים סייל שכולו אהבה. מבצעים ומתנות שבטוח תאהבו ובנוסף, כל מי שיקנה בקניון בסכום של 200 ₪ בין התאריכים 12-17.2, ומקבלים שובר של 50 ₪ למימוש במגוון חנויות: אדידס, קסטרו, גולף, גולף קידס, רנואר, אימפריום, תמנון, אינטימה, דארלן, אפרודיטה, זברה, Zip, Twentyfourseven ועוד.

 


רשת התכשיטים והשעונים ROYALTY- יוצאת במבצע של עד 45% הנחה על קולקציית התליונים. בקולקצייה מגוון תליונים העשויים זהב 14 קראט. תליונים משובצים ביהלומים, אבני חן וזרקונים. תוקף המבצע עד 15.2.

 
 


בחנות אבנים, בשנקין -חנות קטנה ומתוקה שאי אפשר להישאר אדישים אליה. מציג אריק- בעל החנות את הקולקציה המאוהבת שלו, שתיתן לך להרגיש נאהבת בכל בוקר מחדש.

 

בחנות תוכלו למצוא מגוון נרחב של תכשיטים בשלל סגנונות כך שכל אחת ואחד יוכלו למצוא את התכשיט הבא שלהם. התכשיטים בחנות הינם פריטים מיוחדים של הצורף ובעל החנות אריק סיטב, אשר מתמחה ביצירת תכשיטים מיוחדים עם אמירה חזקה.

קולקציית התכשיטים מתאימה לכל כיס וזאת מפני קשת המחירים הנרחבת בחנות.

 

באבנים את לא צריכה לקבל הצעת נישואים כדי להתאהב בטבעת חדשה, בחג האהבה הזה תוכלו להתאהב בשרשרת לב  מהודרת או טבעות עם אבנים שלא תוכלו להוריד מהיד. כמו כן בחנות אבנים ניתן לחרוט ברכה או מסר אישי על התכשיט ובכך להקדיש אותו לבן הזוג או בת הזוג שלכם ולהעניק להם תכשיט אשר יש רק להם.





 

ברשת האופנה באקלס המתמחה באבזמים ואקססוריז מזמינים אתכם להגיע לחנות ולמצוא את המתנה המושלמת עבור בן או בת הזוג.

 

בן הזוג שלך הולך עם אותו ארנק מאז גיל 16? בואי ותפנקי אותו בארנק עור מהמם במחיר נוח ותראי לו עד כמה את אוהבת אותו.

 

בת הזוג שלך מחפשת תיק חדש? בוא לחנות ותגלה תיקי עור מהממים אשר ישרת אותה לשנים הבאות ותמיד יישאר  באופנה.

 

לקראת וולנטין 2017 יוצאת בקאלס בליין של תיקים, חגורות, ארנקים ותכשיטי עור בצבעים מדהימים שישדרו לכם המון חום ואהבה, גווני הקאמל החמים, והאדום המסמלים אהבה יאפשרו לכם להתאהב בתיק או בארנק הבא שלכם.

 

ברשת באקלס שירות אישי ומיוחד אשר יכול להיות נפלא עבור הפינוק הזוגי הבא שלכם. תמיד חלמת על עיצוב תיקים וחגורות בהתאמה אישית, בואו לעצב יחד אתנו את התיק המושלם עבורך ועבור בן זוגך. ותוכלו ליהנות מפריטים שידאגו להזכיר לכם זה את זו גם כשהוא לא לידכם.

 

בבאקלס מחכים לעזור לך למצוא את המתנה המושלמת של חג האהבה, מתנה שבן הזוג לא ישכח לכל השנה ואפילו אחריה .



 

ניתן למצוא:

 

סינמה סיטי ראשון לציון -רח' ילדי טהרן 5 ראשל"צ

שעות פתיחה 10:00-23:00 כלל ימי השבוע

דיזנגוף סנטר ת"א –רח' דיזינגוף 50 ת"א

שעות פתיחה 20:00-08:00 א' עד ה'. 9:30-16:00 יום ו'. שעה מצאת שבת ועד 22:00

אושילנד כפר-סבא- רח' עתיר ידע 4 כפר-סבא.

ימי חול 10:00-22:00 ימי ו' 9:30-16:00 שבת 10:00-22:00

ביג פאשן אשדוד –רח' דרך הרכבת 1 אשדוד.

ימי חול 10:00-22:00 ימי ו' 9:30-16:00 שבת 10:00-22:00




YOU ONLY - את הולכת להתאהב מחדש

 


Only You
זו סדרת בשמים וטיפוח הגוף שיגרמו לכולם להתאהב בך וזה בדיוק מה שבחורה צריכה ביום האהבה.

אוהבת לקבל מתנות? תני רמז קטן לבויפרנד כדי שהשנה יקנה לך ליום האהבה את אחד הבשמים הכי נכונים שיש – בשמים של ONLY YOU. בא לך לפרגן ל-BFF  במתנה שתראה לה עד כמה את אוהבת אותה? קני לה קרם לחות מבושם של ONLY YOU וכמובן אל תשכחי למרוח גם בעצמך, הרי אתן תמיד חולקות בהכל.

רוצה להפיץ את האהבה? אין כמו לאהוב ולהיות נאהבת כשיש לך ניחוח של בושם מעולה. רוצה שנגלה לך עוד סוד? גם אם את כרגע סולו, הבשמים של ONLY YOU  ימשכו את הבחורים עם הכי הרבה SWAG שיש, ככה שיום האהבה הזה הולך להיות לגמרי מוש...

אז תכנסי למוד ולקצב. ג'ויה קולקשיין מגיעה אלייך באווירה טובה, עם בשמיםוקרמים שיגרמו לכולם להבין מי הכי שווה שיש – ONLY YOU!

מוצרי ג'ויה קולקשיין משווקים בחנויות נבחרות.

 

רקע:

חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה  בע"מ, נוסדה  בשנת 2,000 על-ידי אשר גלאי וצורי לוזון. השניים צמחו מתוך עולם הקוסמטיקה, היופי והטיפוח והקימו את מפעל חייהם העוסק במחקר, ייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים, מתוך רצון ושאיפה למצוינות והובלה בתחום הקוסמטיקה.

כיום, חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ היא אחת מהחברות המובילות והבולטות בישראל לפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. החברה פועלת בישראל כ- 16 שנים ומייצרת מוצרי קוסמטיקה עבור עשרות מותגים מובילים בארץ ובעולם ומספקת ללקוחותיה ולמותגיה מפעל ייצור אופטימלי באיכותו ויכולותיו, העומד בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.
 









 
 
 
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה