רשומות

יום שני, 20 בפברואר 2017

הקרנה חגיגית ל'חמישים גוונים של אופל' באולמי ה-VIP של היס פלנט בקניון הסינמול



השבוע הוזמנתי יחד עם עוד עשרות אנשי תקשורת, בלוגריות ומובילי דעת קהל, לצפות בסרט 'חמישים גוונים של אופל' באולמי ה-VIP של יס פלנט בקניון הסינמול שבצ'ק פוסט. זאת לרגל חגיגות שבוע הולנטיינז שאורגן בקניון. על האירוע החגיגי והשמח הופקדה אשת יחסי הציבור אורית שחם וואלך.
  בצילום- אורית שחם וואלך עם אורנית שטרית בעלי וילה כרמל צילם-מיקי אופק
          בצילום- אורית שחם וולך עם עדנה כרפיס. צילום- מיקי אופק

אני תמיד שמחה להגיע למתחם ה-VIP שביס פלנט. החוויה במקום היא הרבה יותר מקיפה מהסרט עצמו. מאד מפנק להקדים את הצפייה בארוחת ערב עשירה הכוללת בופה חלבי של סלטים, פיצות, פסטות, ממרחים ועוד. בר משקאות חופשי המציע מספר סוגי יין ויש גם קינוחים וגלידות. ולאחר מכן כשנכנסים לצפות בסרט מנשנשים גם נאצ'וס, פופקורן ושתיה, ככל שנרצה. לטעמי, זו עסקה מצוינת המייתרת את הצורך ללכת למסעדה או לבית קפה לפני הסרט וכך מוזילה לנו עלויות. כל זאת בנוסף לאולם הקטן והאינטימי והכורסאות המפנקות שבלחיצה על כפתור מטים אותם לאחור וגם מקבלים תמיכה לרגליים.

גם הפעם לא התאכזבתי. בבופה העשיר והאסתטי היה מבחר מגוון של סלטים- חומוס, חסה, כרוב, תפ"א ועוד. היה מרק בצל, פסטות ופיצות. מטבלים שונים כמו- סלט טונה, טחינה ופסטו. מבחר לחמים וגם ירקות להרכבה עצמית של סלט. לאחר שטעמנו מכל השפע התכנסנו לצפות בסרט המתאים מאד לשבוע האהבה. 



     

באו ונהנו: חגית הורנשטיין, בועז כהן, רחלי בן גלים, טלי ליבמן, אודיה שוורץ, הילה מלמד, נדב שערבני, שיר פרסקו, יורם מארק רייך ודינה רפאל, עדנה כרפיס, רונית קיטאי הבלוגריסטיות: יפה גביש, ירדן לוי, לימור גרובר, מורן הרוש ולירן ברזילי. אורנית שיטרית בעלי וילה כרמל , ענת מכטינגר, סיוון בראונר סמנכ"ל תאטרון הצפון, ורד ושלומי פורמן מבעלי הבלאק, ערן ורונית סייג בעלי סמגל מטבחים, רענן עו"ד דירה שנהב ממשרד עדי מיכלין, עו"ד גלית צור, מיקי רוזנברג ודודו,  ועוד.


 בצילומים מלמעלה למטה: אנשי התקשורת, ורד ושלומי פורמן מבעלי הבלאק ורחלי בן גלים וענת מכטינגר. צילום- מיקי אופק

לסיכום החוויה- אני מתעתדת להגיע למתחם ה-VIP בכל פעם שאמצא תירוץ לפינוקים וממליצה לכם לעשות כמוני.

 


 

צפייה מהנה לכולנו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה