רשומות

יום ראשון, 15 בינואר 2017

מסעדת ה- BLACK בגרנד קניון בחיפה השיקה מנות חורף חדשות



מסעדת ה-BLACK  בגרנד קניון חיפה נפתחה לפני חצי שנה ומאז סעדו בה אלפי מבקרים. גם הם גילו, כמוני, שהמבורגר טוב, סלט עשיר וקינוח מלהיב, זה כל מה שצריך כדי שהארוחה תהיה מושלמת. כתבתי כאן בעבר על מסעדות BLACK בסינמול ובגרנד וגם על סדרת ההמבורגרים המוגזמים שלהם.

למשל- כאן.


הפעם, אני רוצה לספר לכם על מנות החורף החדשות שהושקו במסעדה. הגעתי יחד עם עשרות אנשי תקשורת לטעום את המנות החדשות ולפגוש את השף צחי בוקששתר מבעלי רשת BLACK. בעלי המסעדה שלומי פורמן, יואב כהן וגיא רביד יחד עם אשת יחסי הציבור אורית שחם-וולך המלווה את המסעדה בשנים האחרונות, קיבלו את פנינו ופינקו אותנו בשלל מנות טעימות ומרשימות.



 



 איציק אדרי, גיא רביד, צחי בוקששתר ושלומי פורמן- צילום ראובן כהן

גיא רביד צחי בוקששתר אורית וואלך ושלומי פורמן צילום- ראובן כהן


התחלנו עם מרק עדשים חורפי ומשביע. המרק מוגש בתוספת קרוטונים והוא טעים מאד, עשיר במרכיבים ו.. צמחוני. כך שגם מי שאינו אוכל בשר יוכל ליהנות מארוחה במסעדה.

 

המשכנו במנות ראשונות של פרחי כרובית מטוגנת בבלילה בתוספת רטבים. זו מנה אולטימטיבית לאלה הבאים לנשנוש קל ליד כוס בירה. לא תוכלו להפסיק. וסלט קרצ'ופי- סלט עם לבבות ארטישוק. קריספי וקליל.

 

 
הגיע הזמן להפסקה קלה וסשן צילומים עם השף הכי לבבי ונחמד שאני מכירה. צחי בוקששטר, כמובן, שמצא זמן בין הבישולים להצטלם איתנו.

 

                                 צחי ואנוכי - צילום שרה איקו
 
כעת, למנה העיקרית- המבורגר אמריקה ענק מסדרת המוגזמים הייחודית של מסעדת BLACK. מדובר על מגדל המבורגרים הכולל 3 המבורגרים של 220 גרם, עם שלוש מנות גאודה נמסה, בצל מקורמל, חמאת בוטנים, קורנביף חם, חסה והמון המון צ'יפס וצ'יפס בטטה. סביב השולחן היינו 4 בנות ולא הצלחנו לסיים את המנה המפוארת הזו. צחי סיפר לנו שיש כאלה שמסיימים ושוקלים להזמין סיבוב נוסף. אצלנו זה לא קרה. מה שכן, ההמבורגרים מאד טעימים והתוספות סביב מצוינות. הצי'פס בטטה נטרף מיד וממנו לא הייתי מתנגדת לתוספת. כלומר, לו היה נשאר לי מקום לזה.

 



סיימנו עם מילקשייק מטריף מסדרת המוגזמים שנראה נפלא והיה טעים להפליא. מקושט בסוכריות צבעוניות, בייגלך, שברי עוגיות אוראו וסרטי סוכריות מתוקות. ואם זה לא הספיק כיבדו אותנו בסופלה שוקולד וברולה מעולה.

 


 

ההמלצה שלי-תתחילו עם מרק העדשים, תמשיכו עם המבורגר מוגזם איתו תתחלקו, כי אין מי שיצליח לסיים אותו לבד, ולא לוותר על המילקשייק המוגזם הכי טעים שיש.

 

היו ונהנו: אודיה שווץ, טלי ליבמן, יורם מארק רייך, דינה רפאל, חגית הורנשטיין, בועז כהן, שיר פרסקו, אלירן טל, דורון שפר, עדנה יורם ושיר כרפיס, ורד לוי, רותם כבסה, ליאור מרום, רונית קיטאי, זליג אהרונוביץ, ניר אהרוני, שרה איקו, אברהם ציבין, שמעון בן עמי, איילת קרביצקי,  הבלוגריות: צילה לייפר, יפה גביש, לירן ברזילי, רוני רוזנצוויג ועוד.

                   קבוצת אנשי התקשורת. צילום- שרה איקו

לאתר הרשת- http://blackbarburger.co.il/

 

 

2 תגובות: