רשומות

יום שישי, 20 בינואר 2017

רוצים להיות זמרים כמו בכוכב הבא? אתם יכולים עם רשת MEON THE MIC שהגיעה לחיפה




השבוע הוזמנתי ל MEON THE MIC מתחם הקריוקי החדש והענק שהושק במרכז הקונגרסים בחיפה. המתחם החדש הוא הבייבי הטרי ברשת הקריוקי המצליחה שהייתה זמינה עד כה רק בתל אביב, רחובות ופתח תקווה. עכשיו, גם לנו, החיפאים, יש מתחם קריוקי מדהים שהושקעו בו שבעה מליון ₪, כדי שנוכל לבלות ולזייף בסטייל מלכותי.
 

חווית הבילוי בחדרי קריוקי פרטיים היא חוויה מלהיבה וכייפית. הרעיון הוא לצאת לבילוי חברתי שהוא גם אינטימי וגם מאפשר למבלים להשתחרר ולשיר, בלי לחשוש מזיופים ופאדיחות. הקומפלקס החדש מכיל 13 חדרים משתרע על 1,100 מ"ר ומציע חדרים מעוצבים ומותאמים למספר המבלים. כל חדר הוא בקונספט שונה, לפי ערים בעולם שחלקן מהוות יעד תיירותי פופולארי. החדרים מבודדים אקוסטית ומאפשרים לקיים מסיבות קריוקי פרטיות ללא הפרעה לאחרים. כל החדרים מצוידים בציוד משוכלל וכוללים טכנולוגיה מתקדמת ומערכות אודיו ובקרה חכמות להשלמת החוויה. המבלים מקבלים לידם אייפדים חדישים עליהם מותקנת אפליקציה ייחודית שעוצבה ותוכננה בלעדית ל-MEON THE MIC  והיא מהמתקדמות בעולם. תוכנת האייפד מאפשרת שליטה מלאה במתרחש בחדר, ובבחירת שירים מתוך המונה עשרות אלפי שירים. המאגר מתעדכן בכל שבוע ומחולק לפי סגנונות, שפות ורשימות השמעה (פלייליסטים).


 

המתחם מתהדר בבר מרשים ביותר ובמסעדה שבה ניתן להזמין מגוון מאכלים מתוך תפריט קיים. אנחנו נהנינו לשיר בחדר "הוליווד"  התפנקנו עם בר חופשי שכלל בירות, יינות ושמפניה ומגוון מאכלים החל ממנות ראשונות של כדורי כרובית פנקו, מנות פיש אנד צ'יפס, פוקצ'ות, קרפצ'יו סינטה, טבעות בצל, מיני המבורגרים ועוד. אני מציעה לכם להיכנס לתפריט באתר ולמצוא את מגוון המאכלים והמחירים וכך גם את מבחר השתייה החריפה והמחירים.

הנה כאן. -http://www.meonthemic.co.il/warehouse/misc/MenuHaifa.pdf



כפי שכתבתי החדרים מעוצבים בקונספט של ערים בעולם –

 
 
  • קהיר (18 איש), שנחאי (22 איש) – הפנינה של המזרח שעוצב בדיוק כמו העיר עצמה, שילוב של עיצובים מודרניים לצד אלמנטים קלאסיים של המזרח.
  • סנטוריני (50 איש)- עיצוב החדר נעשה בדגש על חופי הים הקסומים של סנטוריני ביוון, פראג ( 18-20 איש) - מעוצב בהשראת אחת הערים היפהפיות באירופה, מוקפים במבנים עתיקים המעוצבים במגוון רחב של סגנונות אדריכלות.
  • הונולולו (16-18 איש)- מעוצב בהשראת האי הוואי האורחים ייהנו מחוויה שמשלבת חופים, עצי קוקוס ומזג טרופי.
  • מומביי (18-20 איש), המתאים לשוחרי חוויה אוריינטלית אמיתית, מומביי הינה אחת הערים המסקרנות והמיוחדות בחצי האי המסתורי.
 
  • מונטה קרלו (30 איש)- הנסיכה של הריביירה הצרפתית מתאים לאנשים שחיים בסרט, טיחואנה (16-18 איש) - הטקילות קרות, השמש חמה והמים פשוט מ-ו-ש-ל-מ-י-ם. בטיחואנה הזמן מתקדם בקצב משלו, ואתם מוזמנים למסיבה מכסיקנית בהסיינדה המעוצבת שלנו, עם או בלי כובעי סומבררו, אבל עם ועם הרבה תבלינים וקצב מטורף של מרכז אמריקה הלטינית.
 
  • קופאנגן (14-16 איש) - באי החולות הלבנים התאילנדי, מסיבת פול-מון מטורפת, ואתם בחדר מוקף בחוף אקזוטי מהיפים בעולם.
 
  • ניו אורלינס (50-80 איש) - אין עוד עיר בעולם עם היסטוריה מוזיקלית כמו של ניו אורלינס, ברוכים הבאים למועדון הג'ז הכי יוקרתי בסביבה
 
  • מנצ'סטר (18-30)- הפרימייר ליג של עולם הספורט והמוזיקה: הסמית'ס ואואזיס, מנצ'סטר הינה העיר שהביאה לעולם כמה מהלהקות והזמרים הטובים בעולם.
  • הוליווד (24 איש)- הכינו את החליפות והשמלות, פרסו את השטיח האדום והזמינו את צלמי הפפראצ'י, כי show עומד להתחיל: בהוליווד אתם עומדים להפוך לסלבריטאים במסיבה הכי שווה בעיר, בחדר מעוצב בהשראת עולם הכוכבים האמריקאי.
  • שנחאי
 
  • החדר הגדול ביותר מוקדש לוונציה הקסומה שבאיטליה, המכיל עד 120 איש וכולל מרפסת גדולה ובר חיצוני המתאימים גם לאירועי יום ואירועים כשרים.

 


אנחנו בילינו במקום מספר שעות בהנאה רבה. הן מהמקום המיוחד, ממגוון השירים, מהאוכל ומהשירות האדיב והקשוב. אני חושבת שזה מקום מצוין לחגוג בו גם מסיבות משפחתיות, גם ימי הולדת, מסיבות רווקות, ימי גיבוש ועוד. כשהיינו במקום הצצתי לחדר של בני עשרה שחגגו מסיבת יום הולדת והשמחה הייתה רבה, כפי שאתם יכולים לראות בצילומים.

 

מחירים: המחירים מתחילים מחבילות של -100 ₪ לאורח ועד 220 ₪. תלוי מה מזמינים. אין הגבלת זמן. חבילת "דשא" שעולה 100 ₪ לאורח כוללת 2 משקאות קלאסיים או משקה פרמיום ומנה מהתפריט. חבילת הגולדן רינג שעולה 180 ₪ לאורח כוללת משקאות קלאסיים ללא הגבלה ושמונה מנות מהתפריט ויש חבילות VIP  וחבילות בק סטייג' ועוד. יש משקאות קלאסיים ומשקאות פרימיום. בקלאסיים- בירות, קאוות, יין לבן ואדום, למברוסקו, שתייה קלה. בפרימיום- וודקות, ויסקי, ג'יין, רום, טקילות, קמפרי, קוקטיילים ועוד.

כל אחד לפי מה שמתאים לו ובהתאם לתקציב.

אז לכו לתפוס מיקרופון לשיר ולהנות.


מיאון דה מייק נמל ת"א- יוסף יקותיאלי 4, נמל ת"א
מיאון דה מייק, רחובות- אלי הורוביץ 12, רחובות
מיאון דה מייק, השחם 30 , פתח תקווה
טלפון להזמנות- 5876* (כוכבית 5876)
או באתר: www.meonthemic.co.il

קרדיט צילומי חדרים וחלל מרכזי- אלעד גונן

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה