רשומות

יום שני, 9 בינואר 2017

דומינו'ס פיצה מרחיבה את קטגוריית הפרמיום ומשיקה 3 פיצות שף ייחודיות

כתבתי כאן בעבר על הפיצות המוצלחות והטעימות שהשיקה דומינו'ס פיצה בשיתוף השף אסף גרניט.
לא רק אני חשבתי שהפיצות נהדרות, רבים חשבו כמוני וההצלחה הייתה רבה. בעקבות הצלחת קטגורית הפרמיום בדומינו'ס פיצה, הרשת משיקה מהדורת החורף של פיצות שף Assaf Granit by Domino's Pizza. קטגורית פיצות השף הושקה לראשונה במאי 2016 בתהליך פיתוח ארוך יחד עם השפים אסף גרניט, אורי נבון וצוות 'מחניודה' וכללה כ-5 פיצות שונות: ארבע מחבתות, בקרנה, בצלאל, פולנטה ושקשוקית. כעת, דומינו'ס פיצה משיקה את מהדורת החורף הכוללת שלוש פיצות שונות המשלבות חומרי גלם חדשים ואיכותיים הנאפים בתהליך הכנה ייחודי על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני. מהדורת החורף החדשה כוללת שלוש פיצות ייחודיות – מלכת השוק, פלנצ'ה עגבניות ו-102.


אנחנו הזמנו לסקירה את פיצת – פלנצ'ה עגבניות ואתמול בארוחת הערב נהנינו מאד מהפיצה הטעימה והצבעונית, המכילה קונפי עגבניות שרי עסיסיות בשני צבעים, עגבניות מיובשות וכדי לחזק את הטעמים גם קונפי שום, גבינת פרמז'נו פדאנה מגורדת בליווי רוטב עגבניות משובח עם עלי בזיליקום טריים וכדורי בייבי מוצרלה. תוספות אלו מוצעות על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום ונגיעות של פסטו מפוזרות מעל. כשלהשלמת הטעם מוצע כתוספת בצד, צנוברים. המשפחה אהבה את הפיצה שנטרפה במהירות. כאוהבת צנוברים פיזרתי לעצמי בנדיבות ונהניתי מכל ביס. התלונות היחידות היו שהיינו צריכים להזמין פיצה נוספת ובקשה להזמין בפעם הבאה את הפיצה החריפה. "גם אותה חייבים לטעום" טענו.



הפיצות הנוספות במסגרת זו הן-

פיצת דומינו'ס שף – מלכת השוק: כיאה למלכה אמתית הפיצה עוטה על עצמה כתר עסיסי בדמות כרובית אפויה בתנור כשהשילוב המיוחד של קונפי עגבניות שרי וקונפי שום מעניקים לה את העסיסיות והטריות של השוק. כדורי הבייבי מוצרלה נימוחים ורכים, גבינת הפרמז'נו פדאנה מגורדת מעל וכל זה מוגש בליווי רוטב שמנת אלפרדו איכותי על מצע עלי תרד טריים ובצק דק שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום עם שמן זית כתית מעולה. להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור על ידי הלקוח, יוצעו עלי פטרוזיליה טריים קצוצים וצנוברים.



פיצת דומינו'ס שף – 102: הפיצה החריפה במהדורת החורף מציעה שילוב של שלושה זני פלפלים חריפים: סודני, מיני שיפקה ופלפל דובדבן חריף. אליהם מצטרפים עוד שני סוגי פלפלים קלויים צבעונים, פלפל ירוק טרי וקונפי שום לחיזוק הטעמים. כל זאת, מוגש בליווי רוטב עגבניות משובח עם עלי בזיליקום טריים וכדורי בייבי מוצרלה איכותית. כל אלו, מוגשים על בצק דק בתוספת שמן זית ויוצרים פיצה חריפה לחובבי הז'אנר. ואם כל הפלפלים האלו לא מספקים בצד מוגש צ'ילי גרוס לחיזוק ולהדגשת החריפות.



עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק דומינו'ס פיצה: "ההצלחה הגדולה של פיצות השף בדומינו'ס פיצה מהווה עוד הוכחה לשינוי שעובר החיך של הלקוח הישראלי בדרישתו לאיכות וטעם קולינרי ללא פשרות. הרשת מצליחה להביא את פיצות הבוטיק ואת החוויה הקולינרית לקהלים רחבים יותר, בפריסה ארצית ובמחיר אטרקטיבי. זו הסיבה שהחלטנו להגדיל ולעדכן את קטגורית הפרמיום בהתאם לדרישת לקוחותינו."

מחיר הפיצות יהיה זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, בעוד מחיר המבצע המומלץ יעמוד על 58 שקלים לכל פיצה, בהזמנת 2 מגשי פיצה - דומינו'ס שף  + פיצה משפחתית 100% מוצרלה

קרדיט צילום: דן פרץ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה