רשומות

יום שבת, 21 בינואר 2017

האסייתית השווה בקריות- מסעדת ג'ירף



האסייתית השווה בקריות- מסעדת ג'ירף

רשת מסעדות ג'ירף היא רשת וותיקה שנפתחה בשנת 1996 וחיברה בין המטבח הפן- אסיאתי לחיך המערבי. מיזוג של מנות בהשראה אסייתית עם קינוחים מערביים. החומרים וההשראה הגיעו מהמזרח- פאד תאי תאילנדי, מנה מאלזית, מנה אפגנית, סושי יפני ואגרול סיני. מאכלים שיזכירו לנו את המזרח אבל מותאמים לטעמים שאנו אוהבים.

אכלתי במסעדות הרשת מספר פעמים. הן בתל אביב והן בחיפה. הקונספט התאים לי ונהניתי מהמגוון הרחב של המנות בתפריט והתאמתן לחיך הישראלי. לא קרה שיצאתי מאחת ממסעדות ג'ירף מאוכזבת. החוויה הייתה תמיד נעימה- אוכל טעים במחירים נגישים. ואם מגיעים לעסקית צהריים זה עוד יותר משתלם. במחירים של 61-69 ₪ נהנים מארוחת צהריים הכוללת מנה ראשונה+עיקרית ובתוספת כמה שקלים גם בירה וקינוחים.


השבוע הוזמנתי יחד עם הבן לארוחה בג'ירף שבמרכז קניות BIG בקריות. מסעדה נעימה מאד, מרווחת. בר גדול ומעוצב שולט על החלל הראשי וניתן לשבת ולשוחח בנחת, ללא מוזיקה מרעישה מדי. המסעדה נפתחה לפני כשנה ואם איני טועה זה הסניף העשירי של הרשת. יש בה גם מתחם ישיבה חיצוני ובקומת הגלריה יש חדר פרטי המיועד לעד 30 איש עם מסך ומערכת מולטימדיה המאפשרות קיום אירועים פרטיים.

בחרנו ללכת על התפריט העסקי, אותו צירפתי לכם כאן.
 

 

 

מהמנות הראשונות בחרנו מאקי סלמון מאודה – מכיל סלמון מאודה ועירית בציפוי שבבי טמפורה ברוטב טריאקי וסלט תאילנדי- מלפפון, גזר, פלפל אדום, צנון ועוף, ברוטב בוטנים. הסלט היה רענן וטעים מאד אבל המאקי סושי היה אדיר. מזמן לא אכלתי סושי כזה טעים וקריספי. הבן אמר שאנחנו צריכים להזמין עוד מנה כזו במקום המנה העיקרית.



 

למנות העיקריות הזמנו מנת אטריות שחורות עם פירות ים- אטריות ביצים שחורות (מדיו דיונונים) עם שרימפס, קלמרי, שום מטוגן , בצל ירוק וצ'ילי. ומנה אפגנית- פרגיות עוף, בייקון, שום וכרישה ברוטב סויה וקרמל. מוגש עם אורז מאודה. שתי המנות היו טעימות מאד ומכיוון שאני מאד אוהבת פירות ים נהניתי במיוחד ממנה זו. אך גם האפגנית הפתיעה בפיקנטיות שלה והייתה מעולה.


 

לקינוח קיבלנו פרופיטרול עם גלידת ווניל ושוקולד חם- חביב מאד (14 ₪ בעסקית)

 

יצאנו לדרכנו שבעים ומרוצים וסיכמנו שנשוב בקרוב.

https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v7/fb6/1/16/2708.png
BIG ג'ירף-מרכז קניות  , קרית אתא | 04-8333610 |( יש גם משלוחים.)

בפייסבוק


תפריט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה