רשומות

יום ראשון, 1 בינואר 2017

מסיבת 'לילה לבן' במטבחי סמל בחיפה

 
           

שיאו של הפנינג המכירות הענק של חברת "סמל" התקיים ביום חמישי 29.12 בסניף החברה בצ'ק פוסט. זו הייתה מסיבה שמחה כשהקונספט הוא " מלבישים מטבח עם לימור כרסנטי". משרד היח"צ של לימור כרסנטי היה שותף בארגון האירוע הנוצץ ולימור כרסנטי יחד עם עובדת המשרד מירי אברהם והנהלת מטבחי סמל- דורית ג'יני, שחר גטניו וסיון סבג קיבלו את פני האורחים שהתכבדו בשמפנייה ובופה עשיר ואיכותי של מעדנים מבית 'בישקוטי' וקינוחים של קונדיטוריית 'ליבל'. כל זאת, לצלילי המוזיקה של דיג'יי ברק ברנר.
 
 

הסתובבתי בין המטבחים המעוצבים והאיכותיים של החברה. הסניף בצ'ק פוסט חידש את פניו והוא משתרע על פני 500 מ"ר וכולל אולם תצוגה מרשים של עיצובי מטבח וכן של מוצרים נלווים ומשלימים. ניכר שהחברה שואפת להציג ללקוחותיה מטבחים ייחודיים ומושלמים. החומרים, הטכנולוגיה והעיצוב ניכרים בכל פרט ופרט. לכן, לא פלא, שעשרות לקוחות ניצלו את ימי המכירות ואת ההנחות הבלעדיות, ישבו עם המעצבים והגשימו לעצמם את פנטזיית המטבח המושלם.




 
 

עשרות מוזמנים גדשו את הסניף. מי לא היה שם? לקוחות, מעצבים, קבלנים, אדריכלים, אנשי עסקים, אנשי תקשורת ובכירי הרשת. בין הבאים נצפו- אסי ארביב, יצחק וציפי שפי, ענת גוטמן ובן זוגה ארן, גיא גפני, איילה יפרח, יוסי סרור, רונית מזרחי, דפנה בל דדון, ליאת אוטמזגין, נירית חביב, אור חן ורותם מלכה, קרן שלי, גליה חזן, מוטי ורונית וגנר, אבי לוי, דורון יוסף, ירון שושני, רחלי בן גלים, איה אבן, אביטל מגן, מייקל וקרן פלדמן, רונית קיטאי, מיכל גילת, יורם מארק רייך, דינה רפאל, נטע פלג, שרה איקו, בני אופיר עם זוגתו, עינת נאמן, מאיר סער, יעל תל ומשה ונר, יורם כרפיס, ניקולאי קדוש, אורלי דרור- אלפסי, לאה שלם, ענת אמור, מירה קבלי, דניאל ציוני, יאיר ארנון, שמעון בן עמי, פרדי מאליק, מורן קרמין, מירב כרפיס, אורלי אגסי, שרה סקול, שמחה חלמיש ועוד רבים.
 
בצילום- לימור מראיינת את מנהלת סמל.

                          בצילום- לימור כרסנטי ובכירות סמל מטבחים

זה היה אירוע מוצלח ומהנה ולפי מה שראיתי הניב גם לא מעט עסקאות ולקוחות מרוצים
                              בצילום- עם חברתי פולט אשכנזי באירוע.

חברת 'סמל' היא חברה וותיקה עם 35 שנות ניסיון באמנות יצירת מטבחים. החברה מאמינה בשילוב של אנשי מקצוע מקצועיים עם טכנולוגיות מתקדמות וחומרי גלם מעולים. שילוב זה מייצר מטבחים ייחודיים ומושקעים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה טכנולוגית. החברה משקיעה במיכון המתקדם ביותר בעולם ודואגת להתחדש תכופות. חשיבות עליונה יש להתאמת המטבח לצרכי הלקוח, עבודה איכותית, הרכבה מדויקת וגימורים מושלמים.

לאתר חברת סמל-


סניף חיפה- ההסתדרות 46 צומת הצ'ק פוסט. טל: 04-8491540

צילומים- שרון וקנין, מירי אברהם, יפה גביש

3 תגובות:

  1. הי שמי רונית, ראיתי מטבחים רבים! אני פשוט נדהמת מהמטבחים, מדהימים, כל הכבוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי רונית, אכן מטבחים איכותיים ויפים. תודה לך על התגובה.

      מחק
  2. היי אתם יודעים עם מבכל החברות מטבחים
    עושים מסיבות כאלה?

    השבמחק