רשומות

יום שלישי, 24 בינואר 2017

הדבר החם הבא בסצנת הנעליים- נעלי DOGO מודפסות ומצוירות



נעלי DOGO נחתו בישראל ולאחר שהתוודעתי למותג ולקולקציית הנעליים והתיקים הצבעונית והשיקית, אני בטוחה שגם אתם תחייכו כשתנעלו את הנעליים המתוחכמות והיפות שיש לDOGO- להציע.

מי הם אנשי DOGO? DOGO הוקמה על ידי קבוצת מעצבים גרפיים בשנת 2006 באיזמיר שבטורקיה. החבורה המוכשרת והיצירתית החליטה להדפיס גרפיקה על פריטי הנעלה, ביגוד ותיקים. הם הצליחו לעשות זאת וכיום קיימים כ-5000 עיצובים מקוריים לפריטים אופנתיים רבים. המותג הבינלאומי מוכר בכל העולם וניתן למצוא חנויות שלו בכל הערים הנחשבות כמו- ברלין, ברצלונה, אמסטרדם, פריז ועוד.



 

המותג הגיע אלינו בזכות משפחת עולים מליטא שטיילו בטורקיה, התאהבו בפריטי DOGO והחליטו לייבא אותם לארץ. אם המשפחה אולגה קופמן יחד עם בנה איגור ריאבנקי וחתנה איגור פנרין פתחו חנות ראשונה של DOGO בתל אביב בדיזינגוף סנטר ושם תוכלו למצוא עשרות דגמים של נעליים ותיקים מהקולקציה החדשה והאופנתית. המגוון הוא רחב – מגפיים, מגפונים, נעלי סירה, נעלי בובה, סניקרס, תיקי שופינג, תיקי גב, תיקי צד ועוד. החנות נראית כמו גלריה והפריטים כפריטי אמנות ממש.
           בצילום מימין- איגור פנרין, אולגה קופמן ואיגור ריאבנקי

לכל דגם יש שם ויש אישיות משלו. הדגמים מעוצבים בפרטנות רבה וההתיחסות אליו היא כאל יצירת אמנות. והפריטים אכן נראים כך. מתוחכמים, בעלי אמירה, בעלי סיפור שיש לגלות. עולם ומלואו של סיפורי נעליים ותיקים שאי אפשר שלא להתאהב בהם. ולא, אני לא מתאהבת בקלות. אבל, הנעליים הללו כבשו אותי מיד. לו הייתי יכולה הייתי רוכשת לעצמי חצי חנות. כי במה לבחור? בפרחוניות, באלו עם האמירות הפילוסופיות, בנעליים הא- סימטריות, אלו עם הנקודות, עם הדפסי בעלי החיים, מתוך אליס בארץ הפלאות, או אולי צ'ארלי צ'אפלין? איך אפשר לבחור? כל כך שיקיות, טרנדיות, שמחות וצבעוניות.







 

הקולקציה מכילה דגמים לנשים, גברים וילדים אשר רוצים להיות ייחודיים ואופנתיים ויש "אמירה" אותם הם רוצים להעביר כאשר הם בוחרים לעצמם פריט לבוש או נעל. פריטי DOGO הם כאלה- עיצובים מקוריים וחכמים. בעיניי, גם הומוריסטיים. עיצובים שמצליחים לשמח את הלובש או הנועל אותם. מצליחים לשדר סוג של חופש ושחרור.

חשוב לציין שכל הקולקציה הינה טבעונית ועשויה מחומרים מתקדמים ללא רכיבים מהחי ובנוסף הפריטים נמכרים במחירים זהים בכל העולם. תוכלו למצוא את אותה נעל באותו מחיר גם בפריז וגם בתל אביב. איגור ריאבנקי סיפר לי שבעתיד תינתן להם האפשרות לעצב פריטים בעצמם וגם שהחברה חתמה חוזה עם חברת "האחים וורנר" ויוכלו להדפיס את הדמויות על הפריטים. במהלך השנה מתכוונת המשפחה לפתוח עוד 7 סניפים ברחבי הארץ.
 
 

נכחתי ביום הצילומים בסטודיו של אמיר יהל. הדוגמנית נטליה אדם מפולין ומיכאל ששון מישראל דיגמנו והיה מהנה לראות את התהליך ואת האופן שבו מתנהלים הצילומים.
 


 

שאלתי את אולגה המנהלת את החנות בדיזנגוף סנטר מי הם הקונים. 30% הם תיירים והשאר ישראלים. 90% מכלל הישראלים הם בני 30 ומעלה. מופתעים? אני הופתעתי. הייתי בטוחה שבני נוער יהיו הרוב. מסתבר, שבני כל הגילאים מתאהבים בנעליים המיוחדות הללו. וכן, רוב הקונים הן קונות. נשים יודעות לזהות מיד מה מיוחד ויפה. (חיוך)

מחירי התיקים והנעליים מתחילים ב-209 ₪ ועד 479 ₪. מחירים סבירים בעיניי.

אז אם אתם מחפשים פריט אופנתי שיאפשר להבליט את האני האמיתי שלכם, זה המותג שלכם.Personalze your

DOGO- דיזינגוף סנטר קומה 2 תל אביב.

 

2 תגובות:

  1. נעלים מקסימות, נהדרות ומזכירות לי את המותג הישראלי מכפר סבא....
    https://www.facebook.com/walkslacks/

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת נעליים מיוחדות במינן ואכן מזכירות את הנעליים מכפר סבא שלא הכרתי ונכנסתי לראות, הן , אכן, מאד יפות. תודה לך.

      מחק