רשומות

יום שישי, 12 במרץ 2021

בפסח הזה לא מבשלים! תפריט פסח חגיגי ואותנטי מחכה לכם ב'מטבח של ג'ולי ', קטגוריית האוכל המוכן מבית רשת מחסני השוק בסניפי באר שבע ונשר



את ה 'מטבח של ג'ולי ' מבית רשת מחסני השוק הכרתי לפני מספר חודשים. מגפת הקורונה אילצה את כולנו להסתגר בבתים ורצינו להתפנק בארוחה קצת אחרת ובאוכל טעים ומיוחד וכך הגעתי אל המטבח של ג'ולי שם ניתן היה למצוא מגוון עשיר ומגוון של אוכל טרי וטעים.

כתבתי על כך כאן: המטבח של ג'ולי- לחצו כאן לכתבה

היום אני רוצה להציג לכם את תפריט הפסח החגיגי והאותנטי שמחכה לכם במטבח של ג'ולי בסניפי מחסני השוק בבאר שבע ובנשר. תהיה לכם רק בעיה אחת, מה לבחור מהמגוון העשיר, האסתטי והטעים כי השפע רב והכל טעים טעים.

איריס, מנהלת המקום, סיפרה לי על התפריט המתוכנן והמנות שיככבו על שולחן הסדר. התפריט נוצר על ידי השף הראשי איתי אטדגי ומספק מענה מדויק גם לקהל צמחוני וטבעוני. מגוון המנות מיוצרות מחומרי גלם איכותיים המלוקטים ישירות מסניפי הרשת ומקצביית הפרימיום, מתומחרות על פי משקל באופן הוגן ונוח לכל הדעות.

איריס מנהלת המקום עם שלט מבצעי השבוע השווים.

חוויה להסתובב בין הדוכנים הרבים, לראות את המגוון הענק, את מבחר הסלטים, הבשרים, הדגים והתוספות. המטבח מתבסס על מתכונים ביתיים, איכותיים ומוקפדים של סבתא ג'ולי, אשר נודעה כבשלנית ומארחת למופת. הכל נראה מאד אסתטי וטרי והשרות במקום נעים וקשוב. כל שאלה נענית בסבר פנים יפות וברצון לעזור. המחירים הוגנים מאד ומפתיעים לטובה.








אני רוצה לציין גם את קצביית הפרימיום במחסני השוק. ניתן למצוא בה מבחר עשיר של כל סוגי הבשרים והעופות, במבצעים מיוחדים ובמחירים מצוינים. כשאתם מגיעים למטבח של ג'ולי מומלץ שתבקרו גם בקצבייה.





"המטבח של ג'ול"י, מבית רשת מחסני השוק, מפעיל נוסף לקייטרינג בפריסה ארצית, מחלקת אוכל מוכן וטרי לאורך כל השבוע בשני סניפי הרשת, בבאר-שבע ובנשר. בהנהלת הרשת מעריכים כי "צפוי גידול של כעשרות אחוזים בצריכת אוכל ביתי מוכן בחג הקרוב, כשהדגש הוא על תבשילים קלאסיים וחגיגיים האהובים בכל בית- כבש, דגים מיוחדים והרבה בשר בקר, כשהקו המנחה הוא אוכל של מאמות טרי ומענג. רבים מהלקוחות השכילו להבין שבחישוב של עלות מול תועלת משתלם לרכוש במטבח של ג'ולי, שכן האוכל מבטא טעמים מסורתיים ופופולאריים עם שימוש בחומרי גלם איכותיים.  מגוון המנות והשפע הרב פונים למנעד רחב של קהלי יעד כך שכל אחד יוכל למצוא מענה מדויק להעדפותיו הקולינריות. ניתן להזמין במיוחד גם מנות בהשגחה מהודרת בסניפים עצמם. לרגל חג הפסח, הרשת מתגברת את שעות הפעילות והצוותים בסניפים במטרה לשמר את חוויית הקניה ולמנוע עומסים".

תפריט החג עשיר וכולל עשרות סוגים בכל קטגוריה, לדוגמה:

בקר/ כבש: בשר ראש ברוטב פיקנטי וחומוס, בשר ראש בפקילה ושעועית לבנה, צלי בקר ברוטב יין וירקות שורש, צלי בקר רוסטביף, לשון ברוטב פטריות, קציצות בקר ברוטב פטריות וארטישוק, סינייה טלה בטחינה חמה, שקדי עגל ברוטב מזרחי, מוח ברוטב מזרחי, חזה מולארד ואננס מקורמל, פילה בקר ברוטב יין פורטו, אסאדו בקר עצם ברוטב בצל ושזיפים, שוק טלה שלם בירקות שורש, אסאדו כבש בחמאת ערמונים, צוואר כבש עשבי תיבול ופול ירוק , צוואר כבש בפקילה וגרגרי חומוס. אסאדו על העצם בבישול ארוך. 



צילום יח"צ

צילום יח"צ
                                  

אוכל מסורתי: כפתות קציצות ירק, בנאטז קציצות תפו"א עם חזה עוף, תבשיל עסבנה, תבשיל מעקוד, תבשיל ריאות, קניידלך במרק צח. כרובית מצופה, ברוקולי מצופה, תפוח אדמה במילוי בשר, שניצלונים בפרורי מצה. מגוון ממולאים כולל מוסקה, מפרום, ארטישוק ממולא בשר בקר, פלפל, כרוב ומנגולד ממולא בשר ואורז.

צילום יח"צ

על הגריל: קבב, פרגית, חזה עוף, כבד עוף, שווארמה הודו, שווארמה פרגית, טחול ממולא, נקניקיות מרגז ועוד.                                                                                    

עופות : פרגית ממולאת באורז ופירות יבשים, כרעיים ושוקיים של עוף בשלל רטבים, סטייק פרגית קוביות בטטה ברוטב תאילנדי, עוף שלם בתנור, שוק אווז ברוטב הדרים, כבד עוף ברוטב בצל וסילאן, כבד עוף פיקנטי, קציצות עוף ברוטב ברוקולי, מוקפץ עוף  וירקות בניחוח אסייתי, מעורב ירושלמי, שניצל הבית פרורי מצה.                                                                                                                      

דגים: פילה סלמון פסטו ועשבי תיבול, פילה סלמון בקראסט פיצוחים, פילה סלמון ברוטב מזרחי, פילה סלמון ברוטב יין לבן שום וכוסברה, שיפודי סלמון ברוטב אסייתי, דגים שלמים בתנור, קציצות דגים במגוון רטבים, דגים על האש, ברבוניה ודג מרלוזה מטוגנים, לברק, פילה סלמון ועוד.

 

צילום יח"צ

תוספות חמות: זיתים מרוקאים, טנזיה פירות יבשים, חומוס מזרחי, ארטישוק ופטריות, במיה ברוטב עגבניות, שעועית ירוקה, צהובה ולבנה, מוקפץ ירקות, פטריות חמות, תפוח אדמה בייבי בפסטו, אנטי פסטי, אורז במגוון ורסיות, פשטידת מנגולד, פשטידת פטריות ועוד.

סלטים: כבד קצוץ, מטבוחה שרי צהוב ומטבוחה פיקנטית, בטטה חמוציות ואגוזי מלך, טרשי דלעת, חצילים במגוון ורסיות ( תחמיץ, אריסה, מטוגן, זעלוק, מצופה בפירורי לחם ועוד), משוויה פלפלים קלויים, סלק אדום בכמון, סלט מנגולד, פלפל חריף מטוגן, פטריות מוקפצות בטריאקי, זיתים מתובלים, סלט טבולה וחמוציות, סלט ירוק חמוציות ושקדים, שרי צבעוני, סלט ארטישוק, קרפצ'יו סלק עלי בייבי מצומצם, סלט וולדוף ועוד.

טווח המחירים על פי משקל:

החל מ- 3 ₪ ל-100 גרם ועד 22 ₪ ל-100 גרם

המטבח כשר בהשגחת הרבנות הראשית. בהזמנה מראש- ניתן להזמין בהשגחה מהודרת.

סניף באר- שבע: האורגים 1, מחסני השוק. טלפון: 054-2886301 שעות פתיחה: א'-ה'-החל             מ-11 בבוקר. יום ו'- 7:00-14:00.

סניף נשר: מתחם מבנה תל חנן, מחסני השוק. טלפון: 052-2818290. שעות פתיחה: א'-ה'- החל        מ- 11:00 בבוקר. יום ו'-7:00-14:00.

 






אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 63 סניפים מצפת ועד אילת.

הרשת מנוהלת על ידי משפחות נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות. בנוסף, מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפיה כוללים קופות עצמאיות מתקדמות.

הנהלת הרשת פועלת רבות על מנת להעניק חווית קניה ללקוחותיה ושמה דגש על שירות מקצועי ואדיב, לצד מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד. מחסני השוק, מפעילה בסניפיה קצביות פרימיום המציעות מוצרים ייחודיים לרשת ומעסיקה קצבים מנוסים ומקצועיים בעלי ניסיון עתיר שנים. בנוסף, מפעילה בסניפיה מעדניות, כאשר הקו המנחה בשניהם הוא דגש על טריות, איכות וניקיון המהווים נר לרגלי החברה.

בסניפים אחדים מפעילה הרשת את "המטבח של ג'ולי", קייטרינג ואוכל ביתי מוכן וטרי, הפעיל לאורך ימות השבוע ומספק מענה גם לסופי שבוע ולחגים.

 

מחסני השוק, היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל מחסני השוק באר-שבע.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה