רשומות

יום שישי, 16 באוקטובר 2020

"המטבח של ג'ולי" מבית רשת מחסני השוק מציע אוכל ביתי טרי, משובח ובתמחור הוגן


 

התקופה הנוכחית אינה פשוטה. נמצאים הרבה בבית, חוששים ממגפת הקורונה, הסגר מונע מאתנו לצאת לבלות, להתפנק במסעדה טובה או לצפות בסרט. אז מה עושים? איך בכל זאת ניתן להתפנק וליהנות מארוחה טובה ומיוחדת? אני מצאתי דרך נהדרת "המטבח של ג'ולי", מבית רשת מחסני השוק, המציג תפריט ביתי אותנטי המותאם לימי השבוע, סופי שבוע וחגים לאיסוף מהסניף.

לקראת שבת הגעתי לסניף הרשת בנשר ומצאתי מגוון עשיר מאד של מטעמים לבחירה. התפריט מבוסס על טהרת המטבח המזרחי- טוניסאי, תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם ותמחור הוגן המותאם לכל כיס.





כפי שאתם רואים בצילומים. ליד כל מנה כתוב מהי והמחיר.

שוחחתי עם איריס המנהלת את המקום והיא נתנה לי להציץ למטבח המבהיק והמצוחצח. "אנחנו מקפידים מאד על הניקיון" אמרה. "חומרי הגלם הם איכותיים מאד והתפריט עשיר, טרי ומגוון" ואכן המקום נראה מצוחצח, אסתטי מאד ובעל תפריט עשיר ומגוון. התלבטתי מה לבחור ממגוון המנות הכולל מנות בשריות מקצביית הפרימיום, מנות דגים מיוחדות, תבשילים, סלטים מבושלים, סלטים חיים ותוספות לצד מנות טבעוניות. 

איריס המנהלת


עובדי המקום

"המטבח של ג'ולי" מופעל נוסף לקייטרינג בפריסה ארצית, גם בשני סניפי הרשת, בסניף האורגים באר-שבע ובסניף הצפוני בנשר. המטבח מבוסס על אוכל אותנטי טרי הנשען על מתכונים סודיים של סבתא ג'ולי, אשר נודעה כבשלנית גדולה ואחראי בין השאר גם על הזנתם של שחקני הפועל באר-שבע. המטבח פועל לאורך כל ימות השנה ומציע תפריט רב גוני מושקע גם לסופי שבוע.

בין המנות הבולטות בתפריט: סלמון בקראסט של פיצוחים, אסאדו כבש, חזה אווז ברוטב משמשים, פילה בקר ברוטב יין, כתף טלה. ניתן למצוא גם בשר צלי ברוטב, פילה אמנון ברוטב, סלמון ברוטב, כרעיים עוף ברוטב, כנפי עוף במבחר רטבים, פילה בקר ברוטב שזיפים, מוח ברוטב מרוקאי, מגוון מטוגנים, שניצל מטוגן. סלטים מבושלים, סלטים חיים ומגוון תוספות לבחירה. המנות מתומחרות על פי משקל.

המטבח של גולי מבית מחסני השוק מציג אוכל ביתי ואותנטי לאיסוף  מסניף האורגים באר שבע ומסניף נשר צילום איתי אטדגי (- אסאדו טלה)

המטבח של גולי מבית מחסני השוק מציג אוכל ביתי ואותנטי לאיסוף  מסניף האורגים באר שבע ומסניף נשר צילום איתי אטדגי - חזה אווז ברטוב משמשים

המטבח של גולי מבית מחסני השוק מציג אוכל ביתי ואותנטי לאיסוף  מסניף האורגים באר שבע ומסניף נשר צילום איתי אטדגי- סלמון בקראסט פיצוחים

מהשף הראשי של המטבח של ג'ולי, נמסר: "המטבח של ג'ולי זה בית של אוכל עם מסורת של שנים ארוכות. אנו משלבים את המטבח של הבית עם הקולינריה המודרנית תוך הקפדה על הפרטים הקטנים בכל שלבי הייצור החל בבחירת חומרי גלם מובחרים, שילוב טעמים, הכנה וטיפול בחומרי גלם ועד שלב ההגשה ללקוח. המטבח עומד בכל הנחיות משרד הבריאות, בכל שלבי הייצור ועד טמפרטורת ההגשה. הכול נעשה מתוך אהבה, תשוקה ואמונה למסורת של סבתא ג'ולי ולמתוכנים הסודיים שלה". 

מהנהלת הרשת נמסר, "בראייה הכוללת חשוב לנו לצד איכות המרכיבים הבלתי מתפשרת, לשמור על הוגנות המחירים עבור לקוחותינו ולהציע מנות במחירים נגישים המותאמים לכולם. לאור הביקושים הגבוהים בתקופה האחרונה אנו ערוכים בהתאם ומתגברים את הצוותים להעניק שירות מקצועי וחוויה טעימה במיוחד".

לסיכום: חווית קניה מפתיעה, הן מבחינת המגוון והן מבחינת המחירים. נהניתי להסתובב בין הדוכנים ולבחור. הכל נראה מזמין וטעים. גם השרות קשוב ונעים והמחירים הוגנים מאד, כפי שתראו כאן בהמשך. האוכל ביתי וטעים ואין ספק שאשוב לסניף לרכישות נוספות.





טווח המחירים על פי משקל:

החל מ- 3 ₪ ל-100 גרם ועד 22 ₪ ל-100 גרם, בין אם מדובר באורז מבושל ועד פילה בקר ברוטב שזיפים, מוח ברוטב מרוקאי ומגוון ענק של תבשילים ביתיים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות.

סניף באר- שבע: האורגים 1, מחסני השוק. טלפון: 0542886301 שעות פתיחה: א'-ה'-החל מ11 בבוקר.

יום ו'- 7:00-14:00

 

סניף נשר: מתחם מבנה תל חנן, מחסני השוק. טלפון: 0522818290. שעות פתיחה: א'-ה'- החל מ11:00 בבוקר.        יום ו'-7:00-14:00

איסוף עצמי בלבד.

המטבח כשר בהשגחת הרבנות הראשית. ניתן להשיג בהזמנה מיוחדת מבחר מנות בהשגחה מהודרת לבחירה.

 

אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 67 סניפים מצפת ועד אילת. 

הרשת מנוהלת על ידי משפחת נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+  של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות הכוללות קצבית פרימיום, מעסיקה קצבים מקצועיים בעלי ותק רב ומשווקת מוצרים ייחודים לרשת, תוך הקפדה על ניקיון, שירות, איכות וטריות. בנוסף מפעילה מעדניה, כאשר הקו המנחה הוא דגש על טריות ואיכות המהווים נר לרגלי החברה. 

הרשת מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפיה כוללים קופות עצמאיות מתקדמות. הנהלת הרשת פועלת רבות על מנת להעניק חווית קניה ודגש על שירות מקצועי ואדיב, לצד מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד. 

בסניפים אחדים מפעילה הרשת את המטבח של ג'ולי- שירותי קייטרינג ואוכל מוכן הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים. 

יש לציין את שרות האונליין בסניף ואת מערכת הקופות העצמאיות החוסכות לקונה זמן רב.

הרשת היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל מחסני השוק באר-שבע.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה