רשומות

יום שישי, 12 במרץ 2021

סטריט שף של השף לירוי קפוזה הוא מקום מפגש של טעמים ואיכויות. מנות ייחודיות, מפתיעות, חדשניות וטעימות


 

אני אוהבת הרפתקאות. סקרנית לטייל, לפגוש עולמות אחרים ואנשים שונים. כך גם באוכל, אין כמעט דבר שאיני מוכנה לטעום ולנסות. שילובי טעמים ומרקמים מושכים אותי וזה מה שפגשתי ב'סטריט שף' של השף לירוי קפוזה. האוכל שהוא מציע הוא אוכל בסגנון מהיר, מפתיע ומקורי והשילובים שלו הם כאלה שלא פגשתי בשום מקום אחר. מי שמחפש שינוי ומשהו אחר באוכל, זה המקום עבורו!

סטריט שף ממוקמת במקום מרכזי- בשדרות אבן גבירול 24, ת"א. העיצוב עכשווי וצעיר, בסגנון פתוח וניו יורקי ההולם במדויק את המנות המוגשות במקום. יש עמדת סלפי, יש עמדה להמלצות הסועדים ויש עוד הפתעות אשר הסועדים המשתתפים בהם זוכים להנחות.






מחירי המנות נוחים ונגישים והמנות היקרות יותר יעלו 52 ₪ ומדובר על מנה עשירה ונדיבה ממש.

התפריט שמציע השף לירוי הוא תפריט לא גדול אבל כל מנה היא הרפתקה. מנות הגרילד צ'יז GRILLED CHEESE צלויות ומשוחות בחמאה, מכילות מלא גבינות ובשרים. דוגמאות? רובן-שילוב של קורנביף ניו יורקי, כרוב כבוש ופלפל חלפיניו, איולי חזרת, מוצרלה וגאודה הולנדית מותכות (52 ₪) או סקראמבלד-קסטו מחמצת צלוי עם בייקון טלה, קציפת ביצים בשמנת , סלסה וורדה וגבינה מותכת (40 ₪) ויש גם טונה נמסה- סלט טונה הומייד עם מוצרלה וגאודה הולנדית מותכות (40 ₪) מנות נוספות של פנצרוטי- בצק איטלקי עדין, הממולא במגוון תערובות כמו ראגו אסאדו, פטריות כמהין, או קרמבל תפוחים מושחת. רק תבחרו. גם הסלטים מיוחדים כמו סלט שקדים ירוק- המכיל תרד, כרוב קייל, חסטת, נענע, פטרוזיליה, כוסברה, בולגרית מעודנת ושקדים עם שמן זית חמצמץ (35 ₪) יש גם מבחר בשרים על הפלאנצ'ה עם איולי דיז'ון וכרוב חלפיניו (52 ₪) וכריכים מלחמי מחמצת עם שלל מילויים מעניינים (32 ₪) תמצאו גם פיצות עם מוצרלה ובייקון טלה, קרם שמנת ופרמז'ן (53 ₪)

                                   השף לירוי קפוזה

אנחנו ביקשנו מהשף לירוי לבחור עבורנו את המנות כי מרוב שהכל נראה לנו טעים, לא הצלחנו להגיע להחלטה מה לאכול. הבחירה נפלה על מנת מונטה קריסטו, סליידרס, פנצרוטי קלאסי, צ'יפס משוגע ומנת קינוח מושחת. המנות נדיבות מאד ולדעתי, האוכל היה מספיק גם ל-4 אנשים שהיו יוצאים שבעים.

מונטה קריסטו




מדובר על פראנץ' סנדוויץ' ענק העשוי מלחם קסטן מחמצת טבול בתערובת פראנץ' ואיולי דיז'ון עם כתף בקר מעושן, מוצרלה וגאודה הולנדית מותכות. על כל המבנה הזה מפזר השף אבקת סוכר ומוגש עם מייפל מעושן. הטעמים של מלוח, מתוק, ומרקמים של גבינה מותכת ולחם מטוגן וקראנצ'י מתמזגים לכדי ביס מושלם. היה עולה בדעתכם לאכול בשר וגבינה עם אבקת סוכר ומייפל מעושן? נכון שלא? וזה כל כך כל כך טעים. אני כותבת ונזכרת ורוצה כאן ועכשיו כריך כזה. (52 ₪)

סליידרס







לחמניות עננים רכות רכות במילוי קרם עגבניות איטלקיות עם מוצרלה וגאודה הולנדית, משוחות בשום קונפי ונאפות בתנור. קרענו את הלחמניות בידיים וטרפנו. זו מנה מיוחדת, עדינה, טעימה מאד. מספיק להזמין מנה אחת כזו שמספיקה לשניים (35 ₪)

צ'יפס משוגע



כזה משוגע אני רוצה תמיד. אחרי שטעמתי את הצ'יפס עם הגבינה המותכת ושבבי בייקון טלה אי אפשר לחזור לצ'יפס הרגיל. פיקנטי ומיוחד. כמובן, טעים טעים.(26 ₪)

פנצרוטי קלאסיקו




כיסוני בצק איטלקי מעודן המטוגנים וממולאים. מנה מדרום איטליה. הכיסון שלנו היה ממולא במוצרלה וקרם עגבניות איטלקיות. השילוב של בצק מטוגן עם גבינה ועגבניות הוא שילוב מנצח שאי אפשר לא לאהוב. הכיסונים היו עשויים היטב, הבצק לא היה עבה מדי והמילוי עשיר וטוב (20 ₪)

ולקינוח- מושחת!






כיסון פנצרוטי ממולא בנוטלה ובננות מקורמלות. וכן זה טעים כמו שזה נשמע. למרות שהייתי שבעה לחלוטין וחשבתי שלא אצליח לאכול כלום. סיימתי את הקינוח ונהניתי מכל ביס. שילוב טעמים של בצק עדין, קוביות בננה מקורמלת ושוקולד נוטלה נוזלי זה וואווו. (20 ₪)

לסיכום, חוויה של טעמים ומרקמים שמאפשרת ביס מושלם ועושה חשק לחזור ולטעום את כל מה שלא הספקנו הפעם.

מומלץ בהתלהבות.

סטריט שף- אבן גבירול 24, ת"א

 

להזמנות- לחצו כאן

אתר- סטריט שף

בפייסבוק- סטריט שף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה