רשומות

יום שני, 22 במרץ 2021

מנקים לחג הפסח במלוא המרץ? הכירו את הסדרה החדשנית אלכו -ג'ל פארמה ווייפס של ד"ר פישר הקוטלים 99.9999% מהחיידקים וישאירו לכם בית נקי ומחוטא



 


המוצרים של ד"ר פישר מוכרים לי היטב ובתחום ההיגיינה בפרט. אני סומכת על המוצרים שלהם ומשתמשת בהם באופן קבוע. כעת, השיקה החברה סדרת מגבוני חיטוי Alco-gel Pharma wipes הקוטלים 99.9999% מהחיידקים.

בסדרה תוכלו למצוא מגבונים המבוססים על 70% אלכוהול- האריזה הכחולה. ומגבונים עם ריכוז מופחת של אלכוהול- האריזה הירוקה. מדובר על סדרת מגבוני חיטוי אנטי-בקטריאליים המכילים נוסחה יעילה לניקוי ולחיטוי יסודי ומהיר של משטחים ואביזרים. המגבונים גדולים, עבים ולחים במיוחד ומיועדים לניקוי וחיטוי של מכשירים וציוד עזר רפואי וכן לשמירה על ההיגיינה. כאמור, הם קוטלים 99.9999% מחיידקים עיקריים ונותנים מענה יעיל לשמירה מרבית על ההיגיינה בכל זמן ומצב.

 

צילום יעל האן

על המגבונים:

Alco-gel Pharma wipes    70% אלכוהול (האריזה הכחולה)


צילום יעל האן

המגבונים בסדרה מכילים 70% אלכוהול בהתאם להמלצה של המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ומשרד הבריאות הישראלי. בסדרה ניתן להשיג 20 מגבונים באריזת TO GO, 60 מגבונים באריזה רכה עם מכסה פלסטיק  ו-160 מגבונים במיכל עגול וקשיח. מחיר מומלץ לצרכן: 20 מגבונים 17.90 ₪, 60 מגבונים 24.90 ₪, 160 מגבונים 29.90 ₪. 

 



Alco-gel Pharma wipes   אמוניום רבעוני ואלכוהול בריכוז מופחת. מתאים למשטחים שרגישים לאלכוהול בריכוז גבוה (האריזה הירוקה)

צילום יעל האן

מגבונים המבוססים על שילוב של  הרכיב האנטי בקטריאלי הפעיל והיעיל אמוניום רבעוני  עם ריכוז נמוך של אלכוהול. מיועדים לניקוי וחיטוי משטחים וציוד הרגישים לאלכוהול בריכוז גבוה כדוגמת: גומי, פלסטיק, אלומיניום, עץ, משטחים צבועים ושרופים, לכה, מתמרי אולטרסאונד ומוניטורים. בסדרה ניתן להשיג 20 מגבונים באריזת TO GO ,קופסה ובה  20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות לנשיאה בכל תיק או כיס, 60 מגבונים באריזה רכה עם מכסה פלסטיק ו-160 מגבונים במיכל קשיח. מחיר מומלץ לצרכן: 20 מגבונים 12.90 ₪, 20 מגבונים באריזות אישיות 19.90, 60 מגבונים 19.90 ₪, 160 מגבונים 24.90₪.

 



בבדיקות מעבדה חיצונית המוסמכת לבדיקות מיקרוביאליות נמצא כי כל מגבוני אלכו-ג'ל פארמה ווייפס קוטלים 99.9999% מהחיידקים בתוך דקה אחת בלבד. בין החיידקים העיקריים והנפוצים אותם קוטלים המגבונים ניתן למצוא:

E.coli, Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, Streptococcus faecalis, Saccharomyces cerevisiae, Salmonella typhimurium, Lactobacillus plantarum, Enterobacter aerogenes 

המגבונים מהווים פתרון יעיל, זמין, נוח וידידותי לשמירה מירבית על ההיגיינה בכל זמן ובכל מצב: במרפאות, במקומות ציבוריים, בעבודה, בנסיעות ובטיולים, בחיק הטבע, בבית הספר ואפילו בבית. מגבוני אלכו-ג׳ל מומלצים לשמירה על ההיגיינה לפני מגע עם מושב האסלה, לפני/אחרי החלפת חיתול בעמדת החתלה, לעגלות תינוק ו/או סופר, למקלדת המחשב, למכשיר הטלפון, לברזים, לידיות, לדלתות, מעליות וכו׳.

 

ד"ר פישר, זה בדוק: תשלובת ד"ר פישר משלבת למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי ובינלאומי בפיתוח מגוון רחב ביותר של תכשירים מתקדמים לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי התרופות של ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על פי תקני הייצור הבינ"ל המחמירים. תכשירי התשלובת הם בעלי המרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר, בעלי מוניטין בינ"ל וזוכים להצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם. 

 

חג פסח נקי, כשר ושמח לכם

 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה