רשומות

יום שני, 1 במרץ 2021

איך אתם שומרים על הבריאות שלכם? חדש מ"ברא צמחים" ויטמין C באבקה 1000 מ"ג בטעמי תות ולימון


 

עונת החורף היא גם עונת הצינון, השיעול והנזלת. במיוחד אצל ילדינו המגיעים למסגרות הלימודיות ומדביקים אחד את השני. והשנה זו תקופה מאתגרת במיוחד עקב מגפת הקורונה. מה עושים?איך נשמור על בריאותנו?  אני מאמינה גדולה במניעה ומאמינה שאפשר לצמצם את מחלות החורף על ידי חיזוק המערכת החיסונית. ויטמין C  עוזר בכך.

ויטמין C  הוא נוגד חמצון עוצמתי ומשתתף בלמעלה מ-300 תהליכים ביולוגיים שונים בגוף. לוויטמין תפקיד מרכזי בתהליכי בריאות וחולי ולכן אין זה פלא שצריכתו עלתה בשנה קשה זו שהמחישה את חשיבות ההגנה הטבעית של גופנו. יש לדעת כי גופנו אינו אוגר ויטמין C בכמות מספקת ולכן מומלץ לצרוך אותו כתוסף למניעת מחסור.



"ברא צמחים" פיתחה ויטמין C  באבקה שמאפשר לנו ולילדינו לצרוך את הוויטמין באופן נוח, טעים ויעיל. האבקה מגיעה בשני טעמים לבחירה תות ולימון ולמארז מצורפת כפית מדידה. אני ניסיתי את טעם התות, מהלתי לפי ההוראות בכוס מים, הטעם אכן מזכיר טעמי תות והוא ממש טעים, גם ילדים יאהבו אותו. הוא מומתק בתוספת אריתריטול וללא שימוש בפרוקטוז.



המוצר מכיל 1000 מ"ג ויטמין C , בשילוב אבץ המשתתף בפעילות החיסונית וביו- פלבנואידים- קוורציטין ורוטין, שהינם נוגדי חמצון עוצמתיים ובתוספת תמצית פירות סמבוק שחור. השילוב של הרכיבים הצמחיים מוסיף מגוון טבעי של רכיבים המקיימים ביניהם יחסי גומלין ובכך מגבירים את עוצמת המוצר.

המוצר ויטמין C 1000 מ"ג באבקה, הוא חלק מסדרת הוויטמינים והמינרלים WISH BLEND שפיתחה ברא צמחים. תהליך הפיתוח מבוסס על מחקרים קליניים אשר הראו קשר ישיר בין הרכיבים השונים, השפעתם הסינרגטית והאפקט הטיפולי של מנגנונים שונים בגוף. הוויטמינים המוכרים לכולנו נבראים מחדש ומקבלים משמעות חדשה בחיים. זה למעלה מ-20 שנה שברא מביאה ללקוחותיה את עולם תוספי התזונה באופן הטבעי והאיכותי ביותר, בעזרת ידע ומחקר המשלבים את רפואת המזרח עם הקדמה של רפואת המערב.

היכן רוכשים? המוצר בלעדי ברשת מרכזי ברא צמחים ברחבי הארץ ובחנות האונליין. ויטמין C  1000 מ"ג נמכר כעת במחיר מבצע של 79 ₪ במקום 106 ₪.

לחנות האונליין- לחצו כאן

לרשימת הסניפים בארץ- לחצו כאן

 

למען הסר ספק סקירה זו היא אישית ואינה מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינה מיועדת להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא. אין הסקירה תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם- יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

גילוי נאות- המוצר הגיע לסקירה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה